TEST Quin tipus d'artista series?

per Adolescents.cat, 11 de juny de 2019 a les 12:12 |
Tots i totes tenim una part artística dins nostre, però hi ha moltes formes diferents d'expressar-nos a través de l'art. Quin tipus d'artista series tu?

 
 



El youtuber Malbert visita AdolescentsiCat. S’ha fet famós criticant vídeos músicals i també fent “challenges” com el vídeo viral “Comiendo una semana con 1 euro al día”. Triomfa a Espanya i a Sud-amèrica, però el que molta gent no sap és que és català. Com sempre, li farem respondre l'interrogatori íntim i li farem superar les proves del programa! Zona de los archivos adjuntos Vista previa del vídeo Malbert a Adolescentsicat de YouTube  
Arxivat a:
TESTS, creativitat, art, a, artista, test
Participació
Escriptor💗
Per Anònim el 30 de juliol de 2019 a les 22:43
1   0
M'ha tocat Escriptor, el que vull ser de gran💖

Actriuuu
Per Anònim el 11 de juny de 2019 a les 22:48
3   0
Algú més actriu o actor???

joo
Per Anònim el 16 de juny de 2019 a les 19:43
0   0
a mi tmb m' ha tocat
Músic
Per Anònim el 11 de juny de 2019 a les 15:45
16   1
Músic El que et mou és la música i t’omples d’energia quan ets a dalt d’un escenari i tens un públic entregat. No et fa por mostrar els seus sentiments ni mostrar-te tal com ets. Saps que el teu carisma i la teva personalitat són part de la teva feina com a músic. Quina sort poder explicar històries a través de la música! Qui més???♡♡

Músic
Per Anònim el 14 de juny de 2019 a les 11:15
1   0
Jooo
TDR