15 tendències d'ungles que voldràs dur ara que ve la calor

per Adolescents.cat, 23 de juny de 2019 a les 11:11 |
Les manicures són una de les modes del moment. Cada cop veiem més gent que es curra els dissenys de les ungles i també cada cop hi ha més centres especialitzats que poden deixar-te les mans millor que mai!

És per això que hem estat investigant quines són les tendències d'ungles d'aquest estiu i us n'hem fet un recull:

 
 



El youtuber Malbert visita AdolescentsiCat. S’ha fet famós criticant vídeos músicals i també fent “challenges” com el vídeo viral “Comiendo una semana con 1 euro al día”. Triomfa a Espanya i a Sud-amèrica, però el que molta gent no sap és que és català. Com sempre, li farem respondre l'interrogatori íntim i li farem superar les proves del programa!  
Participació
CONSTEL·LACIONS
Per Anònim el 24 de juny de 2019 a les 11:55
0   0
Si us han agradat les de constel·lacions, passeu-vos pel nostre canal de youtube (Constel·lacions) o instagram (constel·lacions) per el link al canal per veure una nova sèrie que estem fent sobre les relacions entre adolescents. Si us han agradat els 3 primers capítols, subscriviu-vos, doneu-li like als capítols i seguiu-nos a insta o Facebook. Agraïrem molt el vostre suport🌌 Gràcies adolescents❤️

Pliss
Per Anònima el 23 de juny de 2019 a les 21:44
2   0
Em mossego molt les ungles i les porto super curtes Algun truc x deixar de menjarmeles o q em creixin mes rapid? Merci

Ahem...
Per Anònima lomon el 23 de juny de 2019 a les 20:27
13   0
Like si t'agradaria portar les ungles així pero no pots pk te les mossegues :vvvvvv

Hp
Per Anònim el 23 de juny de 2019 a les 15:48
14   15
M'encantaaa harry potter😍 qui digui k no el maatoo😵🔫

No
Per Anònim el 24 de juny de 2019 a les 14:46
2   0
No
Les millors
Per Anònima el 23 de juny de 2019 a les 15:38
10   1
Falten les k son tipu rosalia i bad gyal.

ENAMORADA
Per Anònima el 23 de juny de 2019 a les 15:05
12   0
Soc l'única a qui li han encantat la de les constel·lacions i la de la fulla? Son increibes!!!!

Ajudaaa
Per Anònim el 23 de juny de 2019 a les 14:29
6   2
Tin una pregunta, se que no es del temaa... Pero noies, com el porteu depilat quan ho feu?? Tott??

Es personal
Per Anònim el 24 de juny de 2019 a les 23:21
0   0
Com tu et sentis millor, si estas nerviosa perque no saps que es el que li agrada a ell/a li pots preguntar! Que no et fagi vergonya!!
jelou
Per Anònim el 23 de juny de 2019 a les 17:19
2   0
Jo tot!
Pff