15 tendències d'ungles que voldràs dur ara que ve la calor

| 23/06/2019 a les 11:11h
Arxivat a: TENDÈNCIES, tendències, manicura, ungles, moda
 
Imatge il·lustrativa
Les manicures són una de les modes del moment. Cada cop veiem més gent que es curra els dissenys de les ungles i també cada cop hi ha més centres especialitzats que poden deixar-te les mans millor que mai!

És per això que hem estat investigant quines són les tendències d'ungles d'aquest estiu i us n'hem fet un recull:

 
 



El youtuber Malbert visita AdolescentsiCat. S’ha fet famós criticant vídeos músicals i també fent “challenges” com el vídeo viral “Comiendo una semana con 1 euro al día”. Triomfa a Espanya i a Sud-amèrica, però el que molta gent no sap és que és català. Com sempre, li farem respondre l'interrogatori íntim i li farem superar les proves del programa!  

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Pff
Anònim, 23/06/2019 a les 12:17
+23
-2
Sincerament són una merda
Ajudaaa
Anònim, 23/06/2019 a les 14:29
+6
-2
Tin una pregunta, se que no es del temaa... Pero noies, com el porteu depilat quan ho feu?? Tott??
jelou
Anònim, 23/06/2019 a les 17:19
+2
-0
Jo tot!
Es personal
Anònim, 24/06/2019 a les 23:21
+0
-0
Com tu et sentis millor, si estas nerviosa perque no saps que es el que li agrada a ell/a li pots preguntar! Que no et fagi vergonya!!
ENAMORADA
Anònima, 23/06/2019 a les 15:05
+12
-0
Soc l'única a qui li han encantat la de les constel·lacions i la de la fulla? Son increibes!!!!
Les millors
Anònima, 23/06/2019 a les 15:38
+10
-1
Falten les k son tipu rosalia i bad gyal.
Hp
Anònim, 23/06/2019 a les 15:48
+14
-14
M'encantaaa harry potter😍 qui digui k no el maatoo😵🔫
No