8 Youtubers que et faran ser més intel·ligent

| 12/06/2019 a les 10:03h
Arxivat a: XARXES SOCIALS, youtubers, intel·ligent, aprendre, youtube
 
Imatge il·lustrativa
 "Tens problemes amb les stories d'Instagram perquè se t'obre sempre la mateixa notícia? T'expliquem com arreglar-ho. Després d'obrir un link i veure la notícia, si vols veure l'article de la següent story, surt d'Instagram i torna-hi a entrar. D'aquesta manera evitaràs visualitzar tota l'estona el mateix link. Es tracta d'un "problema" detectat només en els iPhones. Si tens un Android hauries de veure-ho tot correctament". 

Segurament algun cop t'han dit que perds massa temps a Youtube i que podries estar fent coses més productives "enlloc de perdre el temps". Doncs ja tens com defensar-te. Youtube està farcit de persones que es curren vídeos per difondre el seu coneixement i reflexions. Nosaltres ja hem après moltíssimes coses noves gràcies als 8 youtubers que tens a continuació.

En seguies algun/a? Qui t'ha cridat més l'atenció?

 
 



El youtuber Malbert visita AdolescentsiCat. S’ha fet famós criticant vídeos músicals i també fent “challenges” com el vídeo viral “Comiendo una semana con 1 euro al día”. Triomfa a Espanya i a Sud-amèrica, però el que molta gent no sap és que és català. Com sempre, li farem respondre l'interrogatori íntim i li farem superar les proves del programa!  

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Enquesta Tdr🙏💚
Anònim, 12/06/2019 a les 11:00
+1
-0


YquBvTix9J8cBpqLA

Som unes alumnes de 4t d'ESO i estem fent el treball de recerca. Demanem siusplau que contesteu l'enquesta per ajudar-nos a completar la investigació.
Gràcies
FETT!!!
Anònima, 12/06/2019 a les 21:35
+1
-0
Molta sort, ja he enviat la meva resposta :)
Fet.
Anònim, 13/06/2019 a les 18:03
+0
-0
Enquesta contestada i enviada😉.
Una altra enquesta de TDR ajajajajaj
Anònima, 12/06/2019 a les 11:49
+0
-0
Bueno. Això. Que respongueu si us va bé



ZN74AcYSnjJgBA

I siiiii. ja sabem que es talla la url. es tracat de copiarla tota i ja
JA ESTÀ
Anònima, 12/06/2019 a les 21:38
+0
-0
Fotudetes eh les preguntes.... no soc cap filosofa jajajah bona feina :)
Ja està.
Anònim, 13/06/2019 a les 17:37
+0
-0
Respostes enviades.😉
Projecte de recerca!
Anònim, 12/06/2019 a les 11:57
+0
-0
Som unes alumnes de 4t d'ESO i agrairïem que féssiu aquest formulari per al nostre PDR



FAIpQLSfNB20yFKr3RjVn9kR6xg_VPmYeBSlQoz1mbt6j6-hM5JrWfw/viewform?usp=sf_link

Si no us funciona el link, copieu-lo i engaxeu-lo al vostre navegador!
Moltes gràcies.
Ei, que n'hi han molts més
Anònimaaaaa, 12/06/2019 a les 15:22
+6
-0
Antroporama, Quantumfracture, El Robot de Platón, Geography Now, Alvinsch, Derivando, VisualPolitik...

Ostres, que n'hi ha molts més.
I no necessàriament et faran "més inteligents", només apendràs cosetes del que t'interessin, que està guai.

:)

Totalment d'acord
Anònim, 12/06/2019 a les 23:40
+4
-0
Jo els miro a tots i són espectaculars, i, com tu, no penso que ens fan més intel·ligents però si més crítics amb el nostre entorn, més savis i interessants com a persones
Hola
Anònim, 12/06/2019 a les 15:55
+1
-1
Hola que tal sóc jdeyejejwiiw i tu com et dius?
javier ruescas
Anònima, 12/06/2019 a les 23:23
+4
-0
where is Javier Ruescas? L'estimo
Quantum
Anònim, 13/06/2019 a les 22:39
+0
-0
ON ESTÀ EL MEU QUANTUM FRACTURE???
Teruriru
Anònim, 13/06/2019 a les 23:15
+1
-0
M'encanta la Ter!! 😍😍 És la meva meta a la vida, ser com ella i tenir les seves reflexions i forma de veure la vida 🤩🤩.
Falten més canals
Anònim, 13/06/2019 a les 23:17
+0
-0
Per exemple QuantumFracture ho fa molt bé I explica física de puta mare
eeee