8 Youtubers que et faran ser més intel·ligent

per Adolescents.cat, 12 de juny de 2019 a les 10:03 |
 "Tens problemes amb les stories d'Instagram perquè se t'obre sempre la mateixa notícia? T'expliquem com arreglar-ho. Després d'obrir un link i veure la notícia, si vols veure l'article de la següent story, surt d'Instagram i torna-hi a entrar. D'aquesta manera evitaràs visualitzar tota l'estona el mateix link. Es tracta d'un "problema" detectat només en els iPhones. Si tens un Android hauries de veure-ho tot correctament". 

Segurament algun cop t'han dit que perds massa temps a Youtube i que podries estar fent coses més productives "enlloc de perdre el temps". Doncs ja tens com defensar-te. Youtube està farcit de persones que es curren vídeos per difondre el seu coneixement i reflexions. Nosaltres ja hem après moltíssimes coses noves gràcies als 8 youtubers que tens a continuació.

En seguies algun/a? Qui t'ha cridat més l'atenció?

 
 



El youtuber Malbert visita AdolescentsiCat. S’ha fet famós criticant vídeos músicals i també fent “challenges” com el vídeo viral “Comiendo una semana con 1 euro al día”. Triomfa a Espanya i a Sud-amèrica, però el que molta gent no sap és que és català. Com sempre, li farem respondre l'interrogatori íntim i li farem superar les proves del programa!  
Participació
t'estimo ter
Per Anònim el 16 de juny de 2019 a les 11:44
0   0
La ter és la ostiaaaaaa

eeee
Per Anònim el 14 de juny de 2019 a les 13:23
0   0
Falta el Sebas G , el Javier Ruescas i Adictos a la Filosofía!!! visca la literatura

Falten més canals
Per Anònim el 13 de juny de 2019 a les 23:17
0   0
Per exemple QuantumFracture ho fa molt bé I explica física de puta mare

Teruriru
Per Anònim el 13 de juny de 2019 a les 23:15
2   0
M'encanta la Ter!! 😍😍 És la meva meta a la vida, ser com ella i tenir les seves reflexions i forma de veure la vida 🤩🤩.

LA MILLOR
Per Tercosmicqueen el 16 de juny de 2019 a les 13:23
0   0
x2 estic enamorada de la ter
Quantum
Per Anònim el 13 de juny de 2019 a les 22:39
0   0
ON ESTÀ EL MEU QUANTUM FRACTURE???

javier ruescas
Per Anònima el 12 de juny de 2019 a les 23:23
4   0
where is Javier Ruescas? L'estimo

Hola
Per Anònim el 12 de juny de 2019 a les 15:55
1   1
Hola que tal sóc jdeyejejwiiw i tu com et dius?

Ei, que n'hi han molts més
Per Anònimaaaaa el 12 de juny de 2019 a les 15:22
7   0
Antroporama, Quantumfracture, El Robot de Platón, Geography Now, Alvinsch, Derivando, VisualPolitik... Ostres, que n'hi ha molts més. I no necessàriament et faran "més inteligents", només apendràs cosetes del que t'interessin, que està guai. :)

Totalment d'acord
Per Anònim el 12 de juny de 2019 a les 23:40
4   0
Jo els miro a tots i són espectaculars, i, com tu, no penso que ens fan més intel·ligents però si més crítics amb el nostre entorn, més savis i interessants com a persones
Projecte de recerca!
Per Anònim el 12 de juny de 2019 a les 11:57
0   0
Som unes alumnes de 4t d'ESO i agrairïem que féssiu aquest formulari per al nostre PDR https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfNB20yFKr3RjVn9kR6xg_VPmYeBSlQoz1mbt6j6-hM5JrWfw/viewform?usp=sf_link Si no us funciona el link, copieu-lo i engaxeu-lo al vostre navegador! Moltes gràcies.

Una altra enquesta de TDR ajajajajaj
Per Anònima el 12 de juny de 2019 a les 11:49
0   0
Bueno. Això. Que respongueu si us va bé https://forms.gle/gf8ZN74AcYSnjJgBA I siiiii. ja sabem que es talla la url. es tracat de copiarla tota i ja

Ja està.
Per Anònim el 13 de juny de 2019 a les 17:37
0   0
Respostes enviades.😉
JA ESTÀ
Per Anònima el 12 de juny de 2019 a les 21:38
0   0
Fotudetes eh les preguntes.... no soc cap filosofa jajajah bona feina :)
Enquesta Tdr🙏💚
Per Anònim el 12 de juny de 2019 a les 11:00
1   0
https://forms.gle/YquBvTix9J8cBpqLA Som unes alumnes de 4t d'ESO i estem fent el treball de recerca. Demanem siusplau que contesteu l'enquesta per ajudar-nos a completar la investigació. Gràcies

Fet.
Per Anònim el 13 de juny de 2019 a les 18:03
0   0
Enquesta contestada i enviada😉.
FETT!!!
Per Anònima el 12 de juny de 2019 a les 21:35
1   0
Molta sort, ja he enviat la meva resposta :)