7 secrets d'adolescents catalans que mai han confessat a ningú [VOL. 361]

per Redacció, 12 de juny de 2019 a les 11:29 |
Arriba una nova edició amb totes les confessions que ens feu arribar a la redacció d'Adolescents.cat!

Per cert, que el llibre 500 SECRETS ADOLESCENTS segueix sent el llibre juvenil més venut d'aquestes últimes setmanes! El preu és de 9,95€, i hi trobareu més de 300 secrets inèdits mai publicats i un recull dels més forts que s'han escrit al llarg d'aquests ultims mesos.

 




 
Versió sense playbuzz

Noia, 15 anys
Hola, des de fa mesos sóc addicta a llepar els dits dels peus del meu nòvio... I cada vegada que quedem ens agrada llepar-nos mútuament en llocs públics. Necessito ajuda urgentment per desfer-nos d'aquesta mania, tant el meu nòvio com jo... Gràcies!

Noia, 16 anys
Jo no tinc nòvio, però a la nit, quan estic estirada sola, actuo com si en tingués i faig morrejades als coixins. A vegades em faig dits imaginant-me que m'ho fa el meu nòvio invisible.

Noia, 14 anys
Estava al llit, un al costat de l'altre amb el meu padrastre (com a pare i filla eh...) i quan ens vam aixecar, vaig veure que la tenia empinada. Us juro que em vaig quedar molt traumada.

Noi, 14 anys
L'altre dia havia de fer una exposició a classe davant de tothom jo sol i, mirant a la profe, se 'm va empalmar i vaig sentir molta vergonya. Els meus amics es pensen que va ser perquè hi havia la nena que m'agrada, però en realitat és perquè la profe em posa molt catxondo.

Noia, 15 anys
Soc lesbiana, porto enamorada de la meva germanastra 3 anys. Ningú de la meva família sap que soc lesbiana, i em fa molta por dir-li a ella perquè ens portem molt bé i no vull que la nostra relació s'espatlli :(

Noi, 18 anys
Estic molt pillat del meu millor amic. Fins ara no sabia que soc bisexual, però l’altre dia als vestuaris del gimnàs, estàvem sols i despullats perquè ens anàvem a dutxar i em vaig fixar que me la mirava. Li vaig dir que què feia i em va respondre que si volia provar una cosa. No vaig dir que no i vam acabar fent mamada i seguidament fent-ho en una dutxa tancats amb el pestell. Quin morbo més bèstia.

Noi, 15 anys
M'encanta l'olor de peus, és que em flipa MOLT! Sempre em trec els mitjons i els oloro, però quan no fan una olor gaire potent m'enfado i em poso a plorar. Estic una mica xiflat, oi?



La fotògrafa Marta Mas, visita AdolescentsiCat. Ens explicarà si ha estat molt difícil fer-se un lloc i com diferenciar-te en un món tan competitiu com el de la fotografia. Carlos Cuevas i altres actors catalans ja formen part del seu book.
Arxivat a:
OCI, secrets
Participació
Va pel nº 4
Per Anònim el 31 de juliol de 2019 a les 12:35
0   0
Si estaràs molt xiflat

pel noi gay de la dutxa
Per Anònim el 24 de juny de 2019 a les 16:07
2   0
quin morbooooooooooooooooooooooooooooooooo mencanta ojalá em passes a mi

mama
Per Anònim el 18 de juny de 2019 a les 19:21
2   0
siiiiiiiiiiiiii seguuuuuuu tranquila

Noia,12 anys
Per Anònim el 18 de juny de 2019 a les 16:10
5   0
TU CREUUUUS????

mama
Per Anònim el 18 de juny de 2019 a les 12:21
6   0
Tranquila jo et comprenc molt d'anim!!!! i segur que ella tambe t'estima❤

Noia ,12 anys
Per Anònim el 18 de juny de 2019 a les 11:51
14   0
La veritat és que hi ha una professora que em cau molt be però el problema es que marxara i mai més la tornare a veure,si algun dia veus aixo virginia,t'estimo molt.

Per el noi de la exposició
Per Anònima el 13 de juny de 2019 a les 07:15
9   0
En una exposición de bio??

Hi babies
Per Anònim el 13 de juny de 2019 a les 03:42
18   0
Els dos secrets dels peus sisplau feus-hi mirar!😂😂😂he rigut massa, són brutals!!!😂💓

Per la lesviana de 15 anys
Per Anònim el 13 de juny de 2019 a les 00:06
9   0
Et dius marta?

wtf
Per Anònim el 13 de juny de 2019 a les 18:47
2   1
wtf
ei
Per Anònim el 13 de juny de 2019 a les 16:35
1   0
d'on ets?
😳
Per Anònim el 13 de juny de 2019 a les 14:55
5   0
Sii em dic Marta, com ho saps?😳😳😳
.
Per Anònim el 12 de juny de 2019 a les 22:26
5   0
hola!!podeu donar idees de temes pel TR? gràcies!!

Doncs
Per Anònim el 12 de juny de 2019 a les 22:11
21   0
Avui especial peus, s'ha dit

14
Per Anònima el 12 de juny de 2019 a les 21:44
11   0
L'altre dia a la nit em vaig posar super caxonda i em volia masturbar amb el coixí. Jo dormo en llitera (sota meva es troba la meva germana petita) i la meva llitera es troba ja en la merda i cada vegada que et mous sona com un soroll, el cas és que jo estava alla sense pantalons donant-ho tot quan la meva germana s'aixeca del llit i se'n va de l'habitació. En aquell moment em vaig amagar sota de la sabana i estava super nerviosa (tenia el cor a 100) al final no es va arribar a donar compte xDDD

T
Per Anònima el 12 de juny de 2019 a les 19:58
0   1
Com funcionen els condons amb sabors??


Per Anònim el 11 de juliol de 2019 a les 10:54
0   0
Sí em dic Laura per?
Hola
Per Anònim el 13 de juny de 2019 a les 19:43
2   0
Tu no seras la Laura?