«No sé si li agrado i estic feta un lio. Què puc fer?»

per Redacció, 17 de juny de 2019 a les 10:00 |
A continuació llegiràs la consulta d’una noia enviada al Consultori d’Adolescents.cat. El text és el que ens ha enviat:

Usuària d'Adolescents.cat:

Jo estava sortint amb un noi. Portàvem 1 any i 1 mes, però ho vam deixar per un motiu. El cas és que quan va passar un temps vam estar de lio/nòvios i discutíem tota l'estona. Era una relació molt tòxica, però jo estic molt enamorada d'ell encara que veig que ell no ho està de mi. Sembla que no l'importi perquè fa coses que em fan mal. Li dic i ho torna a fer i sempre el perdono i torna a passar el mateix, i no sé què fer...estic enamoradíssima i crec que és l'amor de la meva vida. Ell diu que m'estima i que l'importo però no ho demostra. Les meves amigues diuen que m'està utilitzant i que sóc el seu segon plat perquè cada vegada que ho deixem se'n va amb altres i no sé què pensar...Ajuda siusplau.

RESPOSTA:

Hola Morenita, 



Doncs em sap molt greu llegir la teva consulta. Una parella ens aporta benestar, seguretat i confiança. I si no hi ha aquests tres pilars... potser no estem una relació sana. 

Pel que expliques, estàs patint constantment, et fa sentir malament i notes que l'amor no es recíproc... Així doncs, què et manté unida a ell? I què és el que t'agrada d'ell?

Normalment de la nostra parella ens agrada com ens fa sentir, però no només a estona (o quan ell vulgui), sinó sempre! Fins i tot en una discussió, la teva parella et segueix respectant i tractant amb afecte. Si no és així... potser hauràs de fer un plantejament. 

Sé que fa mal i és difícil... però creus que canviarà alguna cosa? Realment tens la sensació que et tractarà de manera diferent? Quant de temps pots aguantar aquesta situació?


Potser és moment de refugiar-te en les teves amigues, quedar amb elles i envoltar-te del seu amor cap a tu. Deixa't cuidar ;)


Una abraçada!

Laia Sala

@laiasala.psico

 Pots fer la teva consulta al Consultori d'Adolescents.cat aquí


 

Arxivat a:
CONSELLS, consultori
Participació
Llegeix això i te vida canviarà
Per Party loca el 24 d'agost de 2019 a les 16:50
0   0
Visca balears La bola genki va carvonitzar en majin buu Pd: aixo u vaig enviar el 2011 vaya merda de wifi

Ell diu que l'estima però es que....
Per Anònim el 17 de juny de 2019 a les 23:35
0   0
Fa un temps amb l insti vam marxar d intercanvi, un noi i jo (que ara em dono conta de que em mola) estàvem de tonteo màxim, tots els meus amic i les persones de l intercanvi deien i diuen, que acabarem junts, quan vam arribar de l intercanvi el tonteo encara continuava, va passar el temps i vam tornar a marxar amb l insti, i el tonteo seguia però ja no tant, ens fèiem i ens fem unes mirades que pufff... La qüestió és que ell ara està amb una amiga meva i diu que l estima molt, tot i això encara en fem alguna mirada... Li vaig dir tot el que sentia tard i ell em va enviar a la friendzone molt ambalament, dient-me que sóc la seva millor amiga. Noto que ens estem distenciant però tot s ha de dir últimament estic siguen molt dura amb ell.... Ns que fer alguns amics em diuen que l'oblidi i d'altres diuen que la deixarà per mi. Teniu algun consell

After
Per Anònim el 17 de juny de 2019 a les 23:18
2   0
Sóc la única que li sona molt a after? Jjajaj

Lol
Per Anònim el 17 de juny de 2019 a les 22:45
1   1
Van dos y te cae una buena hostia chica, a ver, él no té ama, i si lo hace, aunqe que lo haga mucho, si no te trata bien, pues lo dejas tia! Bueno, mucha suertee con ese mamón!

Lío
Per Anònima, 15 el 17 de juny de 2019 a les 18:43
5   1
Tan estrictes i pesats que sou amb les paraules mal dites en català i foteu Lio al títol quan es diu embolic 👏👏👏

basicament
Per Anònim el 18 de juny de 2019 a les 00:27
0   0
es perque han posat el titol de la consulta tal i com l'ha escrit l'usuaria per algo esta entre cometes
Enamorau
Per Anònim el 17 de juny de 2019 a les 22:46
0   0
Pues resulta que estic pillat d'una que som follamics i estic enamoradisim i nosé que fer, si dir-li o no, i tinc un gran dilema
Vaig passar per una cosa semblant
Per Anònim el 17 de juny de 2019 a les 16:35
12   0
Jo vaig estar en una situació semblant fins fa dos mesos, ell tirava la tovallola constantment (en mig any em va deixar un cop al mes) fins que el setè cop vaig dir prou. De veritat, és la millor decisió que he pres mai! Torno a estar bé amb mi mateixa i potser al principi és dur, però si no t'aporta res i et fa estar malament: deixa-ho córrer!

Una cosa
Per Anònimaaaaa el 17 de juny de 2019 a les 15:30
30   1
Sóc jo o mai responen coses útils?? Altres consultes que han penjat també diuen el que la persona ja veu i coses mooooooolt obvies.... No sé, jo m'ho faria veure en que contesten...

totaaalment d'acord
Per ywhpjoqipaoSUAFHUO el 19 de juny de 2019 a les 12:12
0   0
Es com quan estas malalt i et diuen "cuidat!" o "que et milloris!" i es com, no enserio? no ho havia pensat. Fot molta rabia pero a vegades la resposta mes obvia es la que esperem per reunir el valor i acceptar que mereixes algo millor (per exemple en aquest cas) es el que penso.
...
Per Anònim el 18 de juny de 2019 a les 16:00
1   1
Aneu al psiquiatra, vosaltres ho necessiteu. Us donen la resposta, si es tan obvia, serà que no hi ha altre camí, no?
Canvi
Per Anònim el 17 de juny de 2019 a les 23:38
0   0
Jo crec que l’estimes tant que estàs esperant a que pugui arribar a canviar, però no ho farà. La millor opció es passar pàgina. Ja sé que sembla molt fàcil dir-ho però després a la practica costa ( he passat pel mateix ), però és la opció més adequada per el teu estat emocional. Necessites valorar-te perquè ningú és mereix ser tractat d’aquesta manera, i menys una persona que diu estimar-te. Ànim!
Jajaj
Per Anònim el 17 de juny de 2019 a les 19:00
0   1
Reaal
real
Per Anònim el 17 de juny de 2019 a les 18:55
4   1
se que pot ser dificil contestar coses aixi, pero les dos consultes q vaig fer no em van ajudar en re, em van dir coses super obvies enfi, s'haurien de pensar + les respostes i currar-s'ho un mica +
...
Per Anònim el 17 de juny de 2019 a les 15:27
7   0
Nena no és l'amor de la teva vida. Estàs enamorada, no vols que marxi, no pots oblidar els bons moments q has pasat amb aquella persona. Pero agafa una balança. Recorda que les Bones accions venen del cor i pesen poc, ja qué en necesitem moltes per a un canvi. Les dolentes, pesen molt, una vegada et deixen veure el monstre ja no hi ha volta arrere, una vegada ho has vist, no tornes a fiar d'aquella persona. Si la teva balança tira cap al mal. No segueixis amb aquesta persona. Ja qué algu que t'estima, no et fa patir ni sofrir. No estarás bé en un període de temps. Pero ho has de superar per a poder deixar entrar a una nova persona. Que tal vegada serà l'amor de la teva vida. O pot ser no sereu l'un per l'altre i quan te n'adones es hora d'acabar amb allò que no et porta enlloc. Nena, la teva vida no acaba aquí, pots seguir lluitant, somiant, estimant. Sense aquest cap de fava a la teva vora. I recordo, que l'univers tendeix a la perversitat. Molts pensen amb el cap, però no senten amb el cor. Molts imbécils hi ha pel Mon. Quan trobis algú real, sincer i que sàpiga estimar. Alla començarà l'amor de la teva vida. Diuen que els finals feliços no existeixen. Es mentida, algunes coses han d'acabar per a que puguis recuperar la teva felicitat. Pensa en tu princesa, en estar bé i no sofrir. Ets lliure i no t'han portat a aquest Mon per a servir a ningú, només a tu mateixa. Clar que pots fer coses per als altres, pero no et deixis la pell per a conservar a algú que no pertoca, que no es vol quedar. Molts peronets.