No saps què vols estudiar? Fes aquest test!

| 14/06/2019 a les 11:47h
Especial: Preparats, Llestos, Universitat
Arxivat a: EDUCACIÓ, Universitat, preparats llestos universitat
 
Imatge il·lustrativa
Sabem que molts teniu el cap fet un embolic per decidir què voleu estudiar a la universitat. Us proposem que feu aquest test. Després de respondre les preguntes tindreu una idea més clara de quins poden ser els estudis que més us poden interessar segons la vostra manera de ser.


 



 Si no t’has sentit del tot identificat/da amb la resposta o vols un assessorament més personalitzat, registra’t al web de Preparats, Llestos, Universitat i escriu-nos! A més, hi trobaràs notícies i informació sobre els estudis universitaris, la selectivitat i la preinscripció, exàmens per practicar, apunts i moltes coses més!

-  Tens dubtes sobre què estudiar? Envia’ls una pregunta! 

Si vols buscar més informació sobre el teu futur acadèmic, pots entrar a la pàgina web de Preparats, Llestos, Universitat!

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

CONTESTEU SISPLAU
Anònim, 18/06/2019 a les 15:31
+2
-0
educacio infantil, que agafarieu:
batx social
batx humanístic
cicle formatiu de educacio infantil

mersii❤
BATX
Anònima, 18/06/2019 a les 18:36
+0
-0
He fet el Batx social i ara fare educacio infantil
Humanistic
Anònim, 18/06/2019 a les 20:21
+0
-0
Jo he fet el batx humanistic i ara fare esucació infantil
cf
Anònim, 18/06/2019 a les 21:00
+1
-0
cicle, et dona molta base teorica i practica sobre el tema, en canvi a batx hi ha assignatures q no et serviran x re!
Consell
Maria😊, 18/06/2019 a les 21:43
+1
-0
Hola! Jo ara tinc 20 anys i entraré aquest curs que ve a la uni a educació infantil
Jo el que vaig fer va ser el batxillerat social i després vaig accedir a un cicle formatiu de grau superior. Amb el cicle toques molt el tema i també fas pràctiques i et dones compte de si és realment el que t'omple i t'agrada.
Espero que t'hagi estat útil la meva experiència.
Repetit
AnònimA, 18/06/2019 a les 18:51
+5
-1
Sóc jo o aquest test ja estava d'avans?
@adolescents.cat, l'heu republicat?
aBans
AnònimA, 18/06/2019 a les 23:50
+0
-2
Ui falta
Resultats
Anònim, 18/06/2019 a les 18:55
+0
-1
Com es miren els resultats?
El meu resultat
Anònim, 18/06/2019 a les 21:14
+2
-0
He provat de fer el qüestionari per veure que sortiria jajaja i la veritat és que m'ha sortit una enginyeria i tot el relacionat amb la informàtica, que és el que justament el que estic cursant!

Vaya merda test
Anònim, 16/07/2019 a les 13:40
+0
-0
He anat repetint-lo però variant a diferents preguntes que no estava del tot segur si dir SÍ o UNA MICA i la resposta era totalment diferent. Des de periodisme a Empresa a Humanitats. Really?