No saps què vols estudiar? Fes aquest test!

per Redacció, 14 de juny de 2019 a les 11:47 |
Sabem que molts teniu el cap fet un embolic per decidir què voleu estudiar a la universitat. Us proposem que feu aquest test. Després de respondre les preguntes tindreu una idea més clara de quins poden ser els estudis que més us poden interessar segons la vostra manera de ser.


 



 Si no t’has sentit del tot identificat/da amb la resposta o vols un assessorament més personalitzat, registra’t al web de Preparats, Llestos, Universitat i escriu-nos! A més, hi trobaràs notícies i informació sobre els estudis universitaris, la selectivitat i la preinscripció, exàmens per practicar, apunts i moltes coses més!

-  Tens dubtes sobre què estudiar? Envia’ls una pregunta! 

Si vols buscar més informació sobre el teu futur acadèmic, pots entrar a la pàgina web de Preparats, Llestos, Universitat!
Participació
Vaya merda test
Per Anònim el 16 de juliol de 2019 a les 13:40
0   0
He anat repetint-lo però variant a diferents preguntes que no estava del tot segur si dir SÍ o UNA MICA i la resposta era totalment diferent. Des de periodisme a Empresa a Humanitats. Really?

El meu resultat
Per Anònim el 18 de juny de 2019 a les 21:14
2   0
He provat de fer el qüestionari per veure que sortiria jajaja i la veritat és que m'ha sortit una enginyeria i tot el relacionat amb la informàtica, que és el que justament el que estic cursant!

Resultats
Per Anònim el 18 de juny de 2019 a les 18:55
0   1
Com es miren els resultats?

Repetit
Per AnònimA el 18 de juny de 2019 a les 18:51
5   1
Sóc jo o aquest test ja estava d'avans? @adolescents.cat, l'heu republicat?

aBans
Per AnònimA el 18 de juny de 2019 a les 23:50
0   2
Ui falta
CONTESTEU SISPLAU
Per Anònim el 18 de juny de 2019 a les 15:31
3   0
educacio infantil, que agafarieu: batx social batx humanístic cicle formatiu de educacio infantil mersii❤

Consell
Per Maria😊 el 18 de juny de 2019 a les 21:43
1   0
Hola! Jo ara tinc 20 anys i entraré aquest curs que ve a la uni a educació infantil Jo el que vaig fer va ser el batxillerat social i després vaig accedir a un cicle formatiu de grau superior. Amb el cicle toques molt el tema i també fas pràctiques i et dones compte de si és realment el que t'omple i t'agrada. Espero que t'hagi estat útil la meva experiència.
cf
Per Anònim el 18 de juny de 2019 a les 21:00
2   0
cicle, et dona molta base teorica i practica sobre el tema, en canvi a batx hi ha assignatures q no et serviran x re!
Humanistic
Per Anònim el 18 de juny de 2019 a les 20:21
1   0
Jo he fet el batx humanistic i ara fare esucació infantil
BATX