11 talls de cabells que es portaran aquest estiu

per Adolescents.cat, 23 de juny de 2019 a les 10:00 |
A l'estiu sempre ve de gust fer un canvi de look per veure'ns diferents, i sovint també ve de gust tallar-nos una mica els cabells per no passar tanta calor.

Us hem fet un recull d'11 talls de cabells que estaran molt de moda aquest estiu perquè us inspireu!

 
 
Participació
I el meu?
Per Anònim el 24 de juny de 2019 a les 13:55
1   0
I la melena L arrisada?😢

Ajudaaa 😭
Per Anònima el 23 de juny de 2019 a les 19:03
3   0
Holaa noies, tinc un problema amb el meu cabell! I esque en tinc molt i s em bufa tot amb la humitat 😩😩 ja estic farta de posarme olis com el de oliva i de coco, no fa efecte !! Tambe m esbandeixo el cabell amb aigua freda i ress.. Evito el secador i la planxa perq si no m espatlla molt les puntes😭 Ja no se q fer... algun consell?

Permanent !
Per Anònima ❤️ el 24 de juny de 2019 a les 13:53
1   0
Hola! A mi hem passava el mateix, un dia hem van explicar la solució amb la permanent llissa (amb keratina) i va ser el millor que podría haver fet. Desde que me la vaig fer (fa 1 any) ja no tinc aquest problema. Espero haverte ajudat 😘 (Perdó si he fer alguna falta)
Solució
Per Anònim el 24 de juny de 2019 a les 00:01
1   0
Fes servir espuma
Ja
Per Anònima el 23 de juny de 2019 a les 21:49
0   0
Me too, x2
Um
Per Anònima el 23 de juny de 2019 a les 16:14
3   0
Mare meva tot es depèn de la persona el cabell que te cadascú no li queda bé a un altre.

.
Per Anònima el 23 de juny de 2019 a les 16:10
1   1
Algú em pot dir la 11 del serrell natural ? Mercii❤️

.
Per Anònim el 23 de juny de 2019 a les 15:25
4   0
La 8 i la 11 sóc jo sense anar a la perruqueria!😂

Tots
Per AnònimA el 23 de juny de 2019 a les 15:24
11   0
Sóc jo o gairabé són tots els tipus de pentinat que hi ha ?

Emm what
Per Anònim el 23 de juny de 2019 a les 15:05
15   0
O sigui portos el que portis estará a la moda, patetic 😂

molt original