CONVERSES: «He sentit una connexió molt especial» [CAP. 11]

per @henry__blond, 17 de juny de 2019 a les 19:58 |
Ja és aquí un nou capítol de «LVSSA». Amb aquesta publicació continuem una col·lecció de diferents volums que formaran una història continuada sobre adolescents... una història amb una sorpresa final mai vista fins ara.

SI ET VAS PERDRE ELS CAPÍTOLS ANTERIORS, ET DEIXEM AMB LA PRIMERA TEMPORADA: CAPÍTOLS DE L'1 AL 5, i també el capítol 6, 7, 8 i 9. 

 LLEGEIX AQUÍ LA PRIMERA TEMPORADA (CAPÍTOLS DE L'1 AL 5)
 LLEGEIX AQUÍ EL CAPÍTOL 6
 LLEGEIX AQUÍ EL CAPÍTOL 7
 LLEGEIX AQUÍ EL CAPÍTOL 8
 LLEGEIX AQUÍ EL CAPÍTOL 9
 LLEGEIX AQUÍ EL CAPÍTOL 10


 El següent capítol es publicarà dijous que ve. 

AQUESTES SÓN UNES CONVERSES DE FICCIÓ PROTAGONITZADES PER ACTORS REALS.

 


Si no pots veure el playbuzz, espera una segons o torna a carregar la pàgina. 
Participació
.
Per Anònim el 18 de juny de 2019 a les 18:03
3   0
de veritat que mai m'entero de qui és qui, no m'aprendré mai els noms!!

Jurés o Judés?
Per Anònima el 18 de juny de 2019 a les 14:09
4   0
Estic enamorada d'aquesta parella

Judés
Per Anònimaa el 18 de juny de 2019 a les 17:45
3   0
Jajaja jo també! Sobretot quan la Judith ha dit que esperava que l'Arés estigués "a baix" xdd
🙄
Per Anònim el 17 de juny de 2019 a les 22:17
18   0
Estan tots amb l'Arés que no caguen tu

Ei
Per Anònima el 17 de juny de 2019 a les 22:15
21   0
Si aquesta història (que està molt interessant, visca #jurés) fos a la meva vida, jo seria la Mariona, que pobreta és la única que no lliga amb ningú :c

x3
Per Anònima el 18 de juny de 2019 a les 19:37
0   0
real JAJAJAJ
x2
Per oriol15 el 18 de juny de 2019 a les 12:55
4   0
jo tbb saad pero ceert jajajajaj xD
Quin petó
Per Anònima, 14 el 17 de juny de 2019 a les 21:45
29   0
A l'enquesta anterir posen: "Quan fa de l'últim petó?" i jo per dins pensant quin petó si m'hai n'he fet cap HAHAH😂 EN VRD ÉS TRIST🤷🏻‍♀️🙃 ALGÚ MÉS???

15
Per Anònima el 21 de juny de 2019 a les 12:09
0   0
Hahaha ja som 2
mare meva
Per Anònim el 17 de juny de 2019 a les 21:39
14   0
l'Ares te pretends x tot arreu XD

Enquesta TREC
Per Anònim terraplanista el 17 de juny de 2019 a les 21:33
6   1
Que ningú la respongui!!! (Psicologia inversa aver si funciona jejeje) http://bit.ly/2IOWpRM

Uau
Per Anònim el 20 de juny de 2019 a les 06:31
1   0
Vinc a agraïr-te que et diguis terraplanista, m'encanta.
ja
Per Anònim el 18 de juny de 2019 a les 18:21
1   0
feeet
?
Per Anònim el 18 de juny de 2019 a les 18:05
2   0
Emm es normal q quan cIico al link em surt una pàgina de ebay???