12 samarretes amb missatge que t'ajudaran a protegir el planeta

per Adolescents.cat, 18 de juny de 2019 a les 11:27 |
L'escalfament global, l'excés de plàstic als oceans, la contaminació, etc. són problemàtiques que cada cop ens preocupen més, ja que si no fem un canvi radical, arribarem a un punt de no retorn.

És per aquest motiu que cada cop hi ha més opcions de roba "eco-friendly" que, a més en molts casos, donen diners a causes per protegir el planeta. Us hem fet una selecció de 10 samarretes amb grans missatges que ens encanten!

 
 

 
Participació
Pregunta
Per Anònim el 19 de juny de 2019 a les 16:36
0   1
Estàn a la venta aquestes camisetes??

molesta molt
Per anònim el 19 de juny de 2019 a les 16:14
4   0
segur que les samarretes les envien embolicades amb plàstic i al fer-les contaminen. En contes de fer aixo HAURIEN D'ORGANITZAR TROBADES per netejar o per fer algo. Tot i així gràcies, més val això que res.

Flipo
Per Anònim el 19 de juny de 2019 a les 13:52
9   1
En comptes de fer samarretes que no serveix per res ja podrien fer alguna cosa realment útil pel planeta i no perdre el temps creant samarretes que la gent només farà servir per Fer postureo pensant que serveix d'algo pel planeta, feu iniciatives que realment serveixin i no samarretes....

La realitat
Per Jo mateix el 19 de juny de 2019 a les 11:33
8   3
Diem, que destruïm el nostre planeta, i que 2030 es la data límit per actuar. Però en realitat ens destruirem a nosaltres i gran part d'espècies animals. El planeta en si mateix, no morirà. Solició: suïcidi col·lectiu dels humans i la resta de vida que faci festa. Però sense gots de plàstic. 😜😂

Una cosa
Per Anònim el 19 de juny de 2019 a les 06:48
7   0
Amb quin material està fet aquesta roba?

hipòcrites :)
Per Anònimaa el 18 de juny de 2019 a les 22:21
9   0
Tots sabem que les del Springfield les han fet nens explotats, quin sentit té


Per Anònimaaaaa el 18 de juny de 2019 a les 16:00
77   0
En realitat li faràs un favor més gran a la terra si pares el consumisme!! Parem de comprar taaaaant si us plau!!