Nou repte viral: De quin colors veus aquestes rodones?

| 19/06/2019 a les 10:05h
Arxivat a: VIRALS, repte, il·lusió òptica, David Novick, colors, viral
 
Imatge il·lustrativa
A primer cop d'ull, les boles d'aquesta imatge són verdes, vermelles i blaves però en realitat són totes de color marró. Aquesta impactant il·lusió òptica que corre per la xarxa impedeix que ho puguem veure amb claredat per culpa de les franges de color blau, verd i vermell que divideixen les esferes. 
 

L'autor d'aquesta il·lusió òptica és David Novick, que confirma que totes les boles tenen la mateixa base de color i que l'efecte augmenta a mesura que es redueix la mida de la imatge. I com es veurien les esferes sense les franges? Ho podeu veure aquí.


El grup de música Arnau Griso visita AdolescentsiCat. Arnau Blanch i Eric Griso van començar a penjar vídeos musicals a Internet, però han canviat la seva habitació per sales com Razzmatazz. Parlem dels seus inicis i del seu nou single, que ens presenten en exclusiva.Com sempre, els farem respondre l'interrogatori íntim i els farem superar les proves del programa!  

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

No ho he pillat
Anònim, 19/06/2019 a les 21:30
+16
-5
...
Obv
Anònima, 19/06/2019 a les 21:36
+2
-5
Verd, blau i vermell
Fa temps ho vaig dir però no em vaig entecordar
Anònim, 19/06/2019 a les 22:05
+8
-1
Una cosa, És que jo tinc les dents molt grogues i no m'agraden gens em tengo les dents cada dia amb pasta de dents però no Se ja n'he provat moltes i no millora

Plis em podeu dir algun truc per blanquejarles o una marca que si que vagi bé i no em digueu colgat que ja ho he probat😂

Gràcies i perdó per les faltes
la de les dents
Anònim, 19/06/2019 a les 22:19
+3
-0
No et preocupis les dents una mica grogues indiquen que les dents estan sanes.
Te les pots blanquejar (ns com es diu)
Anònim, 19/06/2019 a les 22:34
+2
-0
En els dentistes et poden blanquejar les dents
Hey
Anònima, 19/06/2019 a les 23:09
+1
-0
Has probat pasta de dents i bicarbonat a l'hora?
Consell dents
Anònim, 19/06/2019 a les 23:20
+2
-1
Has de posar un parell de gotes d'aigua oxigenada al respall de dents, i rentar-teles després. I així set treure com "el serrin" que tenim. Fes-ho un O dos cops a la setmana.
Uiii ui
Anònim, 19/06/2019 a les 23:26
+1
-0
Podries provar lo típic de bicarbonat de sodi i vinagre (crec que també es juntava amb pasta de dents, no recordo). Busca-ho per yb que jo trobaras. I després també, amb la pela del platan, resfregant-la.

I si vols assegurar’t-hi més, a la farmacia venen unes cosetes que fan llum junt amb unes substàncies extranyes xd, lo típic dels influencers. Ves dient com et va i espero haver set mitjanament útil🤷🏼‍♀️
Pel de les dents
Anònim, 19/06/2019 a les 23:26
+1
-0
Prova posant aigua oxigenada al respall (i et rentes com si fos pasta de dents). No ho facis molt sovint perquè et pots carregar l'esmalt de els dents. 😅😅
A veure si et funciona, soooort!
Rt
Anònim, 19/06/2019 a les 23:31
+2
-0
Em passa el mateix i ho odio pq adamés són grans, la gent em diu que les tinc bé pq estan rectes i em fa ràbia pq no m'agraden gens, fa un any quan em reia em tapava la boca per vergonya i la gent no m'entenia
DENTS BLANQUES
Anònim, 19/06/2019 a les 23:32
+1
-0
Un amic em va dir q si passaves pela de platen per les dents es blanquejaven, q funcioni o no aixo ja no ho se
Pel de les dents grogues
Anònima, 19/06/2019 a les 23:37
+3
-0
Hi ha una marca que te un fluor per blanquejarlos, i real que funciona, perque tambe hi ha la pasta de dents 3d white que crec que es de la colgate (que a mi si que em funciona) o de la oral b (ara mateix no ho tinc clar)
Aleshores el proces es:
- 2 min de respallarte dels dents amb pasta "abundant".
-Glopejar amb aigua
- 2 min amb el fluor aquest que et dic, crec que tambe es de la marca es oral b (el pot es blanc i et posa el tipic "Dientes mas blancos en 7 dias")
I quan tiris el producte de la teva boca NO TORNIS A GLOPEJAR AMB AIGUA. Al principi el regust que et queda a la boca de menta tant forta no m'agrada pero al final t'acostumes.

Espero haver ajudat! Un petó 😘
Respostaa
Anònim, 19/06/2019 a les 23:38
+2
-0
“Enguajat” amb listerine o algo aixi despres de rentarte les dents
Dentista
Anònim, 19/06/2019 a les 23:41
+1
-0
La gent te les dents d'un color diferent. Blanc pur com a tal casi es pot dir que no existeix, aixi que si les vols tenir blanques com a tal, el millor es fer un blanquejament al dentista i ja està

També diuen utilitzar carbó actiu pero ns si funciona HAHAHAHAHAAHAHA
Pasta de dents
Anònim, 20/06/2019 a les 07:48
+1
-0
Un truc que podries utilitzar es: un cop a la setmana ( no més pq pot ser perillós) cuan fiquis la pasta al respall, l'hi has de fiquat bicarbonat ( no gaire) s sobre, i doncs et rentés les dents.

Així un cop a la setmana i ja veuràs la diferència.
UN TRUC HEHE
Holaaaaa, 20/06/2019 a les 08:44
+1
-0
Hi ha un produce que costa 5 euros i funciona, es diu teeth whitening, es pot comprar a Amazon i son uns pols de carbó que blanquejen les dents.
Proba-ho! Espero haver-te ajudat!
Rttt
Anònimaaa, 20/06/2019 a les 09:01
+3
-0
Eiiii jo també tinc l s dents grogues tot i rentar-me-les molt. Vaig anar a la dentista i em va dir q era el meu color de l'ós, també em va dir q segurament quan era petita vaig patir algun trauma O algo per l'estil (tot i q mons pares m'han dit que no recorden q jo en pases cap) i per això les tinc més grogues.

Per fer-les més blanques suposo q pots anar al dentista a q té les blanquegin 🤷❤️

PD: això està tot basat amb la meva experiència 😅😂 i si hi ha alguna falta d'ortografia em sap greu 😌😛
te les pots blanquejar..
Anònim, 20/06/2019 a les 09:12
+1
-0
l'ultima vegada q vaig anar al dentista em van dir q si volgues que sigui mes gran me les podria blanquejar. et posen com un esmalt de color blanc.
per si et serveix d'ajuda.
no ho pillo
Anònim, 19/06/2019 a les 22:25
+6
-0
jo veig boles marrons, amb ralles de colors
Soc rara
Anònim, 20/06/2019 a les 01:56
+9
-0
Jo u veié de diferents tons de marró 😂😂
Jo igual
Anònim, 20/06/2019 a les 15:34
+1
-0
Em plan diferents tons de marró
What?
Anònima y eso, 20/06/2019 a les 09:17
+13
-0
Pues no entenc que s'hagi fet viral. Peque jo les vec marrones des del principi😅
Ala
Beecks, 20/06/2019 a les 18:44
+0
-0
Posat bizco i ho veuras jajajaj
.
Anònim, 20/06/2019 a les 19:07
+0
-0
Jo les veig lila amb topets verds
?
Anònim, 03/07/2019 a les 22:07
+0
-0
soc l'única que les ha vist totes del matéis color des del principi??