Descobreixen que ens està sortint un nou os i aquest és el motiu

per Redacció, 19 de juny de 2019 a les 10:43 |
Cada cop utilitzem més el mòbil i això està afectat el nostre cos de manera literal. Així es desprèn d'un estudi dut a terme per la Universitat de Sunshine Coast, a Austràlia. Els investigadors han descobert que l'ús dels telèfons està transformant el nostre esquelet.

En concert, els científics han detectat el "naixement" d'un nou os just a sobre del coll, a la base inferior del crani. Segons publica la BCC, aquesta espècie de "banya", batejada com protuberància occipital extrema, afecta especialment els joves.

 

En concret, els científics ja han detectat més de 218 casos en persones d'entre 18 i 30 anys. De moment, l'os més gran descobert fins ara fa 3,6 centímetres.

Com ja us podeu imaginar, aquesta protuberància és conseqüència de passar-nos hores amb el coll inclinat cap endavant per mirar el mòbil o la tauleta. "Mantenir aquesta posició pot augmentar la pressió en la conjuntura on els muscles del coll d'adhereixen al crani i és probable que el cos respongui a aquest fet creant nous teixits ossis", explica el doctor David Shahar.

Segons el doctor, detectar si tenim aquest nou os,  és relativament fàcil. L'únic que hem de fer és palpar amb els dits la part posterior del crani, just a sobre del coll, i observar si hi tenim "un bony" o no.
Arxivat a:
ACTUALITAT, cos humà, os
Participació
Dues paraules
Per Anònim el 20 de juny de 2019 a les 15:27
0   0
Black Mirror

Jo el tinc
Per Anònim el 20 de juny de 2019 a les 13:54
0   0
A l'estudi diu que es entre persones de 18 i 30 anys però jo en tinc 12 i també el tinc😬

Ens pasa el mateix 😂😅
Per Anònim el 20 de juny de 2019 a les 14:37
0   0
X2 estic cagada 😂😅
En quin any vivim?
Per Anònim el 20 de juny de 2019 a les 08:54
4   0
ES IMPOSSIBLE QUE SURTI UN OS AIXI PERQUÈ SI. I menys per utilitzacio del mobil. El que si que passa es que el mobil es perjudicial i les posicions que adoptem en utilitzar-lo encara mes i en alguns casos i al cap de molts anys de fer-lo servir tindrem mal a les cervicals i als dits i pot ser que es modifiqui una mica la postura de la nostra columna cervical. Pero es IMPOSSSSSSIBLE que aixo ho trensmetem a les nostres generacions perque no ho tenim els gens. Vigileu que pengeu perque despres hi ha gent que s'ho creu tot!

AQUI VIENE EL LISTO
Per Anònima el 20 de juny de 2019 a les 19:03
0   0
X2, a veure no es perque si, te alguna rao
Aquí vienee el listoooo
Per Anònim el 20 de juny de 2019 a les 10:34
4   1
I tu que has de saber 😂?
Forat?
Per Anònima el 20 de juny de 2019 a les 06:36
0   0
Jo noto més un forat q un bony🤷🏼‍♀️

Venga ya
Per Anònim el 19 de juny de 2019 a les 23:41
3   2
No me jodais, si eso lo tiene todo el mundo, hasta la abuela q no ha tocao un móvil en su vida lo tiene😂 preguntadle a quien queráis, la mayoría de personas tienen eso

Loool
Per Anònim el 19 de juny de 2019 a les 20:13
1   0
Des de petita pensava que tenia una cosa rara, per fi te explicació jajajajaja

crec que el tinc
Per Anònima el 19 de juny de 2019 a les 18:52
4   0
crec que tinc el bony

Mestic espantant
Per Anònim el 19 de juny de 2019 a les 17:05
14   1
Q jo si q el tinc i nmes tinc 14 anys!! Es normal?? Q aqi posa que es entre 18 i 30 anys. Like si us passa el mateix.

x2
Per Anònim el 19 de juny de 2019 a les 23:13
0   0
Jo tinc 15 i també
EL TINC
Per Anònim el 19 de juny de 2019 a les 17:01
1   0
tinc por JAJAJAJA

Hee que el tinc
Per Anònim el 19 de juny de 2019 a les 16:41
7   0
quin puto mal rollo, sembla un tumor

..
Per Anònim el 19 de juny de 2019 a les 16:22
15   0
Jo des dels 2 anys que el tinc

Ehh
Per Anònim el 19 de juny de 2019 a les 16:21
18   1
Jo tinc un bony en aquest zona, hem preocupo O no!?

Poca broma
Per Anònim el 19 de juny de 2019 a les 16:17
39   0
Poca broma que jo tinc un bony😂😂😂😂

TINC POR
Per Anònim el 20 de juny de 2019 a les 09:07
0   0
Jo tb tinc aquest especie de bony😓
Jo tambeee
Per Anònim el 19 de juny de 2019 a les 19:13
8   0
Real k jo pensava k no el tindria i va i em toco alla i tinc un bony😅😂😂 tot i k jo no miro taant el mobil😂ara fora conyes, m estic començant a rallar😅😑
Metoo
Per Anònim el 19 de juny de 2019 a les 18:13
2   0
Jo tambe tinc un bony...
EL TINCCCC
Per Anònim el 19 de juny de 2019 a les 16:15
52   1
Diooos el tinc, jo ja estava preocupat per si tenia un tumor o algo aixi bua meu salvat enserio🤦🏼‍♀️😂

.
Per Anònim el 20 de juny de 2019 a les 18:57
0   0
Jo m'he cagat tiooo Ja pensava que tenia cancer o algo
X2
Per Anònim el 20 de juny de 2019 a les 07:50
2   0
Jo també el tincc però també potser que es formi al estar inclinat a l'hora d'escriure a classe no?
Ksks
Per Alsabi el 19 de juny de 2019 a les 22:36
0   0
També el tinc i estava rallat fa temps
Que heavyy
Per Anònim el 19 de juny de 2019 a les 17:37
7   0
Et juro que em passava igual, fa anys que el vaig descubrir jaja
Rt
Per Anònim el 19 de juny de 2019 a les 16:55
3   0
Bua jo tamb m estava precupant a ful😂
Això és impossible
Per Anònim el 19 de juny de 2019 a les 13:47
77   2
És una explicació totalment Lamarckiana

...
Per Anònim el 22 de juny de 2019 a les 11:30
0   0
Com pot ser que encara segueixin en peu teories Lamarkianes?
Emm
Per Anònim el 20 de juny de 2019 a les 00:03
0   0
No ho pillo...
Preocupació
Per Anònim el 19 de juny de 2019 a les 18:47
8   4
Que entengui això em fa preocupar-me. Sóc llesta?😂
JAJAJAJAJAJ
Per Anònima el 19 de juny de 2019 a les 14:37
10   3
Total Jajajaja ja veus
Impossible
Per Anònim el 19 de juny de 2019 a les 14:21
24   1
Rt. Només llegir-ho em poso malalt.

Per Anònima el 19 de juny de 2019 a les 10:57
59   3
jo no tinc res…