12 looks de platja per inspirar-te aquest estiu

per Adolescents.cat, 19 de juny de 2019 a les 10:54 |
L'estiu té moltíssimes coses bones, una d'elles és la platja i l'altra és la roba còmoda, fluïda, fresca... És per això que hem fet una selecció de 12 looks per la platja i l'estiu que ens encanten i que segur que a tu també t'inspiren!

 
 



El grup de música Arnau Griso visita AdolescentsiCat. Arnau Blanch i Eric Griso van començar a penjar vídeos musicals a Internet, però han canviat la seva habitació per sales com Razzmatazz. Parlem dels seus inicis i del seu nou single, que ens presenten en exclusiva.Com sempre, els farem respondre l'interrogatori íntim i els farem superar les proves del programa!  
Arxivat a:
TENDÈNCIES, estiu, platja, looks
Participació
pijas
Per Anònima el 20 de juny de 2019 a les 23:00
1   0
roba amb rollo siusplau

Emm
Per Anònim el 20 de juny de 2019 a les 00:58
9   1
Pero aveure, aquesta gent ha anat a la platja a fer postureo i fotos. Per a anar a pendre el sol em poso la roba més vella i arreu que trobo😂

No
Per Anònima el 19 de juny de 2019 a les 22:23
5   0
No puc sortir en tot l’estiu perque no em poc donar el sol amb el tractament de pastilles que estic. Igualment no he anat a la platja en mes de 10 anys aixi que tampoc es que vulgui anar pero a dins de casa tot l’estiu toca.

Trank
Per Anònim el 20 de juny de 2019 a les 16:49
0   0
Si són pastilles pels grans no passa res si surts al sol, jo també les prenia i mai m'havia passat res. Això sí, tampoc t'hi estiguis tot el dia prenent el sol. Pd: tinc la pell super sensible a tot.
Talles grans
Per Anònim el 19 de juny de 2019 a les 21:16
12   0
Crec que a molta gent ens agradaria deixar de veure talles enanes

No hi estic d'acord😂