12 looks de platja per inspirar-te aquest estiu

| 19/06/2019 a les 10:54h
Arxivat a: TENDÈNCIES, estiu, platja, looks
 
Imatge il·lustrativa
L'estiu té moltíssimes coses bones, una d'elles és la platja i l'altra és la roba còmoda, fluïda, fresca... És per això que hem fet una selecció de 12 looks per la platja i l'estiu que ens encanten i que segur que a tu també t'inspiren!

 
 



El grup de música Arnau Griso visita AdolescentsiCat. Arnau Blanch i Eric Griso van començar a penjar vídeos musicals a Internet, però han canviat la seva habitació per sales com Razzmatazz. Parlem dels seus inicis i del seu nou single, que ens presenten en exclusiva.Com sempre, els farem respondre l'interrogatori íntim i els farem superar les proves del programa!  

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Jdr
Anònim, 19/06/2019 a les 12:34
Interessant
+89
-1
Que mudada que va la gent a la platja, i jo... Agafant el primer gersei llarg que trobo 😂😅
El meu look
Anònim, 19/06/2019 a les 13:43
Interessant
+83
-0
Un bikini i qualsevol samarreta gran a sobre
el 2
Anònima, 19/06/2019 a les 15:24
+21
-2
jo me poso aixos i semblo un sac d vellanes
Opinió
Anònima, 19/06/2019 a les 20:19
+16
-0
Crec que els adolescents quan anem a la platja el que fem és bikini i xancletes, i no ens preocupem tant... Això sí, arreglar-se tant seria per anar a la nit a sopar per la costa...
No hi estic d'acord😂
Anònim, 19/06/2019 a les 20:26
+27
-0
Soc la única que per anar a la platja es posa el banyador i, o no porta res, o porta una samarreta llarga de propaganda, o un vestit lletgíssim però comodíssim. Sisplau dieu-me que no soc la única😂
Talles grans
Anònim, 19/06/2019 a les 21:16
+11
-0
Crec que a molta gent ens agradaria deixar de veure talles enanes
No
Anònima, 19/06/2019 a les 22:23
+5
-0
No puc sortir en tot l’estiu perque no em poc donar el sol amb el tractament de pastilles que estic.
Igualment no he anat a la platja en mes de 10 anys aixi que tampoc es que vulgui anar pero a dins de casa tot l’estiu toca.
Trank
Anònim, 20/06/2019 a les 16:49
+0
-0
Si són pastilles pels grans no passa res si surts al sol, jo també les prenia i mai m'havia passat res. Això sí, tampoc t'hi estiguis tot el dia prenent el sol.
Pd: tinc la pell super sensible a tot.
Emm
Anònim, 20/06/2019 a les 00:58
+9
-1
Pero aveure, aquesta gent ha anat a la platja a fer postureo i fotos. Per a anar a pendre el sol em poso la roba més vella i arreu que trobo😂
pijas