8 coses que la gent es penedeix d'haver fet durant l'adolescència

per Redacció, 19 de juny de 2019 a les 13:29 |
"Què us penediu d'haver fet durant l'adolescència?" Aquesta és la pregunta que un usuari de Reddit va llançar a la xarxa social ja fa gairebé 2 anys. Ara el fil de conversa que va obrir acumula centenars de respostes i alguns mitjans estan fent un recopilatori amb les millors contestacions. Us en portem algunes:


 


Versió sense playbuzz

- "Obsessionar-me amb tots els meus crushes. Quina pèrdua de temps i energia més grans..."

- "No atrevir-me a dir-li res a la persona que m'agradava".

- "Ser massa vergonyós i reservat".

- "Desaprofitar les oportunitats de fer nous amics. Em pensava que no li agradava a ningú, però en realitat no m'estimava prou a mi mateixa i no "em permetia" conèixer gent nova. Hauria d'haver-me valorat més".

- "Em fa ràbia haver donat massa importància al que els altres pensessin de mi".

- "No rentar-me prou les dents. Per culpa d'això als 18 anys vaig patir un dels dolors més intensos que he sentit mai. Ara tinc 5 implants".

- "Haver-me barallat amb la meva mare. Ara, cada cop que la cago, la vaig a veure perquè em doni els consells que vaig rebutjar quan era adolescent".

- "No haver passat temps amb la meva família. Per mi els meus amics eren el més important i ignorava els meus pares. Ara ja gairebé ni em parlo amb el 98% d'aquells amics i m'adono que no vaig invertir bé el meu temps".
Participació
merda
Per Anònim el 20 de juny de 2019 a les 09:51
10   0
jodeeeeeer m'estic preocupant molt pq no em rento les dents i ho hauria de fer

Els crushes
Per Anònim el 19 de juny de 2019 a les 23:35
9   0
Ei em sembla de puta mare que te narrepenteixis de obsessionarte amb els teus crushes... Pero com ho fa per no ferho?

ESTIMEU ALS PARES
Per Anònim el 19 de juny de 2019 a les 23:29
4   0
Amb els meus pares tinc molt bona relacio, tenim que valorar el temps que passem amb ells, perque no estaran per sempre. I quan siguem mes grans ho agrairem.

"TENIM QUE"
Per Anònim el 20 de juny de 2019 a les 19:25
1   0
Mira ho sento però quan has dit "tenim que" he parat de llegir
Crushes
Per Anònim el 19 de juny de 2019 a les 22:26
10   1
Woow dons jo estic bastant obsesionada amb els meus crushes pro no crec que malgasti temps algú igual?

Siusplau fa mesos que estic esperant 🕖
Per Señorita el 19 de juny de 2019 a les 22:17
6   8
Un article sobre en Shawn Mendes pa' quando?! 👈👈👈👈👈👈👈👈👈🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️

Per?
Per Anònim el 20 de juny de 2019 a les 22:06
3   1
Pq? Aqui es posen notices d'actualitat i interessant. Aixi que digam: que ha fet el shawn mendes que sigui important i interessant?
Aix
Per Anònima el 19 de juny de 2019 a les 22:14
12   0
Yo soc timida i reservada, no em valoro gaire i m’obsessiono amb els meus crushes...

Mola
Per Anònimaa el 19 de juny de 2019 a les 21:15
58   0
Mha agradat aqt article :) En podeu fer mes de per l'estil?

www
Per Anònim el 19 de juny de 2019 a les 18:07
25   13
habeure lu dels pares es cm normal perq a l'adolescencia estas mes amb amics i agafes ems confiança i tal amb ells i passes mes temps amb els amics a mi em passa de fet hi ha un moment q ja no parlu casiamb els meus pares de lu q em passa amb amics etc perq els hi explicu als meus amics igual q coses dels novios etc volsatres?

Que guay
Per Anònim el 19 de juny de 2019 a les 18:04
47   0
M'encanta aquest article😍

vale