8 coses que la gent es penedeix d'haver fet durant l'adolescència

| 19/06/2019 a les 13:29h
Arxivat a: RÀNQUINGS, adolescència
 
Imatge il·lustrativa
"Què us penediu d'haver fet durant l'adolescència?" Aquesta és la pregunta que un usuari de Reddit va llançar a la xarxa social ja fa gairebé 2 anys. Ara el fil de conversa que va obrir acumula centenars de respostes i alguns mitjans estan fent un recopilatori amb les millors contestacions. Us en portem algunes:


 


Versió sense playbuzz

- "Obsessionar-me amb tots els meus crushes. Quina pèrdua de temps i energia més grans..."

- "No atrevir-me a dir-li res a la persona que m'agradava".

- "Ser massa vergonyós i reservat".

- "Desaprofitar les oportunitats de fer nous amics. Em pensava que no li agradava a ningú, però en realitat no m'estimava prou a mi mateixa i no "em permetia" conèixer gent nova. Hauria d'haver-me valorat més".

- "Em fa ràbia haver donat massa importància al que els altres pensessin de mi".

- "No rentar-me prou les dents. Per culpa d'això als 18 anys vaig patir un dels dolors més intensos que he sentit mai. Ara tinc 5 implants".

- "Haver-me barallat amb la meva mare. Ara, cada cop que la cago, la vaig a veure perquè em doni els consells que vaig rebutjar quan era adolescent".

- "No haver passat temps amb la meva família. Per mi els meus amics eren el més important i ignorava els meus pares. Ara ja gairebé ni em parlo amb el 98% d'aquells amics i m'adono que no vaig invertir bé el meu temps".

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

D'això...
Anònim, 19/06/2019 a les 13:43
+18
-0
Guilty
vale
Anònima, 19/06/2019 a les 15:20
Molt interessant
+271
-1
no m'esperava lo de les dents per res del mon😂
Que guay
Anònim, 19/06/2019 a les 18:04
+47
-0
M'encanta aquest article😍
www
Anònim, 19/06/2019 a les 18:07
+25
-13
habeure lu dels pares es cm normal perq a l'adolescencia estas mes amb amics i agafes ems confiança i tal amb ells i passes mes temps amb els amics a mi em passa de fet hi ha un moment q ja no parlu casiamb els meus pares de lu q em passa amb amics etc perq els hi explicu als meus amics igual q coses dels novios etc volsatres?
Mola
Anònimaa, 19/06/2019 a les 21:15
Interessant
+58
-0
Mha agradat aqt article :)
En podeu fer mes de per l'estil?
Aix
Anònima, 19/06/2019 a les 22:14
+12
-0
Yo soc timida i reservada, no em valoro gaire i m’obsessiono amb els meus crushes...
Siusplau fa mesos que estic esperant 🕖
Señorita , 19/06/2019 a les 22:17
+6
-8
Un article sobre en Shawn Mendes pa' quando?! 👈👈👈👈👈👈👈👈👈🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️
Per?
Anònim, 20/06/2019 a les 22:06
+3
-1
Pq? Aqui es posen notices d'actualitat i interessant. Aixi que digam: que ha fet el shawn mendes que sigui important i interessant?
Crushes
Anònim, 19/06/2019 a les 22:26
+10
-1
Woow dons jo estic bastant obsesionada amb els meus crushes pro no crec que malgasti temps algú igual?
ESTIMEU ALS PARES
Anònim, 19/06/2019 a les 23:29
+4
-0
Amb els meus pares tinc molt bona relacio, tenim que valorar el temps que passem amb ells, perque no estaran per sempre. I quan siguem mes grans ho agrairem.
"TENIM QUE"
Anònim, 20/06/2019 a les 19:25
+1
-0
Mira ho sento però quan has dit "tenim que" he parat de llegir
Els crushes
Anònim, 19/06/2019 a les 23:35
+9
-0
Ei em sembla de puta mare que te narrepenteixis de obsessionarte amb els teus crushes... Pero com ho fa per no ferho?
merda
Anònim, 20/06/2019 a les 09:51
+10
-0
jodeeeeeer
m'estic preocupant molt pq no em rento les dents i ho hauria de fer