7 secrets d'adolescents catalans que mai han confessat a ningú [VOL. 362]

per Redacció, 19 de juny de 2019 a les 12:34 |
Arriba una nova edició amb totes les confessions que ens feu arribar a la redacció d'Adolescents.cat!

Per cert, que el llibre 500 SECRETS ADOLESCENTS segueix sent el llibre juvenil més venut d'aquestes últimes setmanes! El preu és de 9,95€, i hi trobareu més de 300 secrets inèdits mai publicats i un recull dels més forts que s'han escrit al llarg d'aquests ultims mesos.

 




 
Versió sense playbuzz

Noi, 16 anys
Fa un mes, vaig quedar-me a dormir a casa dels meus cosins. Ells van marxar a una festa i jo em vaig quedar a casa dormint. La meva cosina té 22 anys i està boníssima. Vaig anar a la seva habitació, vaig buscar un tanga seu, i em vaig acabar fent una palla.

Noia, 17 anys
Fa poc vam donar-nos un temps el meu nòvio perquè resulta que ell li estava començant a agradar una altra. Després que el meu "nòvio" i ella estiguessin unes setmanes junts, un dia ella i jo vam coincidir en un aniversari i ens vam posar a parlar. Va ser estrany, però ens vam acabar liant a la piscina. No li he explicat a ningú.

Noia, 14 anys
A vegades quan em dutxo em poso molt hot i començo a jugar amb l'aigua a pressió ficant-me-la al xut. Em dona molt morbo i faig veure que l'aixeta és una polla.

Noia, 16 anys
Estava amb el meu nòvio follant al carrer i ens va pillar una veïna. Més tard vaig dir-li a la meva mare que era un noi que era asmàtic i havia de punxar-lo al cul per això tenia els pantalons abaixats. La qüestió és que no va colar perquè no vaig donar explicació de per què el meu tanga estava a terra (portava faldilla, jo). CASTIGADA 1 MES.

Noia, 15 anys
Fa temps que "stalkejo" als meus amics. És a dir, tinc carpetes al drive on cada carpeta conté informació sobre ells i fotos. Una de les carpetes és sobre la meva exmillor amiga, ja que tots els meus amics creiem que ella i un amic nostre s'agraden. Doncs jo apunto allà cada vegada que hi veig indicis de que s'agraden i tot això. No sé per què però em sento com una detectiu i m'encanta.

Noia, 15 anys
Un dia m'estava masturbant quan de sobte van trucar al timbre i eren els de correus. Després d'haver agafat el paquet encara em vaig posar més catxonda pensant que el noi havia agafat el boli amb la mà amb la qual m'havia estat tocant.

Noi, 13 anys
Vam anar de colònies i amb un amic, al lavabo, vam fer veure que follàvem amb roba. No som gais. Total, ens vam anar posant calents i primer vam començar fent-nos palles i després ens la vam menjar entre els dos. No ho sap ningú, i si ho sabessin...



El grup de música Arnau Griso visita AdolescentsiCat. Arnau Blanch i Eric Griso van començar a penjar vídeos musicals a Internet, però han canviat la seva habitació per sales com Razzmatazz. Parlem dels seus inicis i del seu nou single, que ens presenten en exclusiva.Com sempre, els farem respondre l'interrogatori íntim i els farem superar les proves del programa!
Arxivat a:
OCI, secrets
Participació
Per la que esta castigada un mes
Per Y.B.B babys el 21 de juny de 2019 a les 20:12
6   0
Si ARA estas castigada un mes quan marxin els teus pares linvites a casa i u torneu a fer xD😎

Els nois del lavabo
Per Anònim el 21 de juny de 2019 a les 16:51
1   0
Vaya merda, jo vull que em passi a mi això dels tios. Tinc ganes de liar-me amb un tio.

Per la tía que es lía al carrer
Per Anonimo el 20 de juny de 2019 a les 16:17
13   0
No tenies cap excusa millor li agesis dit que era un tío qualsevol i que anava borratxo i es va abaixar els pantalones😝😎🍻

La de la dutxa
Per Anònim el 20 de juny de 2019 a les 16:16
4   1
Jo també ho faig i, en serio, és genial. Ho recomano 100% a totes les noies

La de la dutxa
Per Anònim el 12 de juliol de 2019 a les 00:22
0   0
Jo tamb ho faig
La de la dutxa
Per Anònim el 20 de juny de 2019 a les 20:21
1   0
Ja jo també recomanadissim
El gif del principi
Per Anònim el 20 de juny de 2019 a les 10:44
6   3
Pretty little liars🔥🔥😝😝😍😍👑👑👑xddd m'encanta 😂😂😂

.
Per Anònim el 20 de juny de 2019 a les 15:34
6   17
Pringada
per la stalker
Per Anònim el 19 de juny de 2019 a les 22:49
11   1
q estudiï criminologia

Pel del tanga de la seva cosina
Per Anònimasaaaa el 19 de juny de 2019 a les 22:48
5   3
WELCOME HOME ALABAMA 😉!!

Ferse una palla amb un tanga?
Per Anònim el 19 de juny de 2019 a les 16:43
21   0
Enserio no as trobat res pitjor(ironía)!!

.
Per Anònimaaaa el 19 de juny de 2019 a les 15:52
53   5
Una cosa potser només m'ho ha semblat a mi però els nois del vestuari semblava que no li agrades la idea de ser gai, i no passa res, tant si ho ets com si no. Però es que semblava que et pogues molestar que penssesin que ets gai..

Per als del lavabo
Per noia 14 el 23 de juny de 2019 a les 13:09
1   0
Hem, donç jo els poio perque igual va ser un desliç del moment i en aquella situasio estaven super hot i mira els va sortir així però, si són heterosexuals i allò va seren un moment determinat hi crec que nohi son visexuals ademes jo hi tinc un amic que es vi i avans de que sortis a la llum tenia un mun de paies i ara no se li arramba ni el papa, per lo tant sino sou visexuals i esteu segurs al 100% endavant pero sino mediteuo pq tot rn aquesta vida te repercusions
Pels del lavabo
Per Anònim el 20 de juny de 2019 a les 16:58
6   1
No es per res pero si us vau menjar la polla crec jo que com a minim sou bisexuals xd. I sé q fa molta cosa acceptarho i tal, però una vegada fet ja acostumes a pasar de la gent i la vida es molt mes happy :-)
??
Per Anònim el 19 de juny de 2019 a les 19:24
20   6
A cas coneixes algun noi hetero a qui no li importi que la gent pensi que és gai? PD: Tampoc penseu en un exemple concret, penseu en general, ja sabeu al que em refereixo.
Per la que stalkeja
Per Anònim el 19 de juny de 2019 a les 15:34
27   2
Tot i que fa anys que no ens parlem acostumo a buscar fotos de la meva exmillor amiga a la web de l'Institut on va. La meva actual millor miga es creu que estic boja però així sento que continuo coneixent-la .

pels nois del lavabo
Per Anònim el 19 de juny de 2019 a les 13:40
48   5
que guai, ojala em passes a mi aixo

Tanga