Estan junts aquests dos famosos? Tu què creus?

per Adolescents.cat, 20 de juny de 2019 a les 10:35 |
És molt possible que aquests últims dies hagis vist rumors sobre la possible relació entre la Mimi i l’Alfred d’OT 2017. I què ha sigut el que ha disparat les especulacions sobre aquesta possible relació?

L’Alfred va publicar a les seves stories d’Instagram el tatuatge que la Mimi porta a l’esquena acompanyat de la frase: “Fly me to Mars forever” (porta’m a Mart per sempre). Com era d’esperar molta gent ha relacionat aquesta frase amb un dels temes del disc de l’Alfred, “De la Tierra hasta Marte”.

Mimi y Alfred: la foto que dispara los rumores de

En aquesta foto pot veure millor on porta el tatuatge la Mimi, també coneguda com a Lola Índigo:

Mimi y Alfred: la foto que dispara los rumores de

Molts i moltes fans d’OT han embogit amb aquests rumors i han fet els seus comentaris a Twitter:
 
I vosaltres, creieu que l’Alfred i la Mimi estan junts?

 




El grup de música Arnau Griso visita AdolescentsiCat. Arnau Blanch i Eric Griso van començar a penjar vídeos musicals a Internet, però han canviat la seva habitació per sales com Razzmatazz. Parlem dels seus inicis i del seu nou single, que ens presenten en exclusiva.Com sempre, els farem respondre l'interrogatori íntim i els farem superar les proves del programa!  
Participació
fucking ot
Per Anònim el 24 de juny de 2019 a les 21:07
0   0
aquests dos pallassos no son famosos craks

sincerament
Per Anònima el 20 de juny de 2019 a les 16:46
17   0
no crec que heguem de votar pq som personas com tothom i tenen dret a fer el que vulguin amb qui vulguin i no som ningu per opinar. Sento si he ufes algu pero es la dura realitat.

Tot molt random
Per Anònim el 20 de juny de 2019 a les 16:36
21   5
Aviam algú em pot explicar com de una foto d'un tatuatje de la mimi que penja l'alfred surt una parella?? En plan ara si algú penja una foto d'un tatuatje ja estan liats en una recació... de varitat que la gent no res millor que posar-se a la vida dels famosos pk la seva és tan avorrida... Apageu el móvil i disfruteu de l'estiu collons!!!!

JDERRR
Per Anònim el 20 de juny de 2019 a les 16:13
34   7
ARTICLE D'EN SHAWN MENDES PA QUANDO? JDER EM PENSAVA QUE SERIA DEN SHAWN I LA CAMILA CABELLO ❤️💔

Iguaaaall