Si et concedissin 3 desitjos: què demanaries?

| 20/06/2019 a les 10:47h
Arxivat a: VIRALS, desitjos
 
Imatge il·lustrativa
Si et concedissin 3 desitjos: què demanaries? Pensa-ho amb calma durant uns segons i després continua llegint.

Què, ja els tens? Doncs ara mira el vídeo que va publicar el grup Arnau Griso fa uns dies amb la col·laboració de l'ONG Petits Detalls.


Com pots veure, els artistes formulen la mateixa pregunta que t'acabem de fer a un grup de nens a Espanya i a Uganda (l'Àfrica).

Les respostes d'uns i altres són completament diferents. Mentre que molts dels alumnes espanyols somien en conèixer els seus ídols o en treballar del que més els hi agrada, els estudiants africans tenen com a desig menjar bé o poder dormir en un bon llit.

Amb aquest vídeo, el grup pretén mostrar la realitat d'un dels països més pobres del món i fer reflexionar la ciutadania sobre el consum i la manera de veure el món. Després de veure'l, canviaries alguns dels desitjos que havies pensat?

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Fa pena
Anònim, 20/06/2019 a les 15:31
+21
-0
Crec qe tot això es culpa del govern, i al veure això en cara em fa pensar més qe els hi hauria de caure la cara de vergonya 😡
els meus desitjos
Anònim, 20/06/2019 a les 16:10
+19
-0
avans de mirar el video:
* DESITJARIA QUE S'ACABESSIN PER UNA VEGADA LES GUERRES I LA POBRESA DEL MON
* QUE TOTHOM PUGUI FER EL QUE MES VOL COM A MINIM UN COP A LA VIDA
* QUE NO SEMPRE TOT ES VALORI PER UN NUMERO (escolaritat i preu de coses)

despres del video:
canviaria el 3r desig --> QUE TOTS ELS INFANTS PUGUIN ANAR A L'ESCOLA I APRENDRE

2 coses
Anònim, 20/06/2019 a les 16:25
+9
-0
1- demanaria: pau, respecte i poder demanar més de 3 desitjos.

2- hi ha nens Espanyols que demanen coses que estan molt b però, atres coses... He flipat, jo a la seva edat jo no hagués demanat coses tant absurdes.

Només dir que... No nem pas bé

No us amoïneu adolescents, nosaltres formarem part del nou futur
Jo..
Anònim, 20/06/2019 a les 16:59
+21
-0
Jo demanaria que ja no hi haguesi més Ia contaminació, ja q ens fa bastant falta 😞
Ehe
Anònima, 20/06/2019 a les 19:05
+6
-0
Desitjos infinits
Els meus
Anònim, 20/06/2019 a les 19:19
+8
-3
1. Pau mundial.
2. Que el canvi climàtic s'acabes.
3. Salut per tota la meva família i amics.
Amb un desig em val
Anònimaaaa, 20/06/2019 a les 19:23
+5
-0
Demanaria tenir desitjos infinits, després, amb tots aquests desitjos infinits, milloraria la nostra societat, gobern i món.
.
Anònim, 20/06/2019 a les 19:24
+1
-1
Demanaria mes desitjos
Desitjos
Anònim, 20/06/2019 a les 19:46
+1
-3
Només necessito dos desitjos, i n oen canviaria mai cap, perquè engloben moltes coses.

1. Ser feliç sempre
2. Mai tenir motius per ser infeliç
Em sento agoista😅
Anònim, 20/06/2019 a les 22:08
+1
-7
Els meus desitjos:
•Poder estar amb les persones que estimo ❤️
• poder fer el que més m'agrada (aficions i estudis, etc.)
•Poder menjar pizza 😍🤤🍕
Després he vist els comentaris i m'he sentit agoista 😅😅🤦🤯
Mis deseos 🤘❤
Anònim, 20/06/2019 a les 23:25
+0
-0
1-que el planeta nes millor
3-que ser feliz amb les perdones que estimo
3- poder tindre poders sobrenaturales : ser bruixa, doña llob, vampir etc.
upsss
Anònima, 20/06/2019 a les 23:26
+1
-1
He vist els comentaris de la gent dient que vol pau mundial i coses així i ara em sento super egoista... Jo havia pensat més aviat coses com poder volar, teletransportar-me, no haver de patir per culpa dels diners...
bno ns i tmb estaria bé que no s'acabés el món per culpa del calentament global però això no és lo primer en el que he pensat....
....
Anònim, 21/06/2019 a les 14:47
+0
-0
1- que no existis el canvu climatic
2- que no vi hagin paisos desenvolupats i no desenvolupats (tots iguals)
3- aje tothom ringui amics i que no existeizi el bulling
Vull
Anònim, 21/06/2019 a les 14:51
+0
-0
Que la gent no es vengui pels diners
el que canviaria jo
Anònim, 22/06/2019 a les 02:16
+0
-0
jo el que havia demanat era:
-que la meva família, sobretot els meus pares i avis que encontra-si’n la felicitat.
-encontrar el amor de la meva vida
- mai quedar-me sola
ara que he vist el vídeo aquell, no penso això, i jo el que canviaria es encontrar el amor de la meva vida. crec que tots hem de tenir una reflexió amb nosaltres mateixos i pensar que tenim sort de ser como som la majoria de nosaltres