La decisió de Netflix que no us agradarà

| 20/06/2019 a les 12:10h
Arxivat a: CINEMA I TV , Netflix apuja els preus, tarifes, streaming, Netflix, sèries, pel·lícules
 
Imatge il·lustrativa
Netflix apuja les tarifes a l'estat espanyol. A partir d'avui, la popular companyia de continguts en "streaming" incrementa entre un 9 i un 14% els preus en funció de la tarifa que hagi escollit cada usuari. D'aquesta manera, la tarifa estàndard passarà dels 10,99 euros mensuals als 11,99, mentre que la tarifa premium passarà dels 13,99 mensuals als 15,99. El pla bàsic es manté en els 7,99 euros al mes.

I com afectarà això als usuaris de Netflix? La nova política de preus entra en vigor a partir d'aquest dijous. Els nous subscriptors ja pagaran les noves tarifes mentre que tots aquells que ja són clients rebran una notificació (tant via correu electrònic com a través de l'aplicació) informant de l'augment de preus. Netflix enviarà aquesta informació en els 30 dies anteriors a l'increment de la tarifa, en funció del cicle de facturació de cada usuari. 

Aquesta és la segona vegada que la companyia augmenta les seves tarifes a Espanya. L'últim cop va ser l'octubre del 2017 i va ser igual que la que s'aplica ara. Netflix ha pres aquesta decisió després d'augmentar els preus a principis d'any a d'altres països on opera, com ara els Estats Units, Suïssa o Alemanya. Amb l'augment de preus, la companyia aspira a seguir invertint en sèries i pel·lícules, i millorar el servei per als tres milions de clients que Netflix té a l'Estat. 


 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Indignada
Anònimagir, 20/06/2019 a les 14:00
Molt interessant
+105
-2
Vaia puta merda.
Ja veus
Anònim, 20/06/2019 a les 18:42
+9
-1
Ja veus lko al final serà pitjor x ells pq a la gent ja no li interessarà tant netflix...
Puta merda?
Anònim, 20/06/2019 a les 19:56
+18
-8
Jo ho trobo totalment normal si han de pagar a tota la gent que hi ha derrere cada peli o sèrie que han de cobrar saps? A més només es 1/2 euros no us morireu
Cuidao
Anònim, 20/06/2019 a les 16:38
+34
-61
Un euro o dos més al mes, no us morireu
Escolta tu noi
Anònima, 20/06/2019 a les 19:06
+18
-6
Hi ha gent que per un euro més O dos al mes conta. Dos més dos més dos fan sis eh noi.
...
🤦🏻‍♂️😔😉, 20/06/2019 a les 18:11
+18
-5
Jo penso que per 1€ de més que paguis no passara res. Ja que si volen fer més series llavors hauran de treure diners d'algun lloc per tal de pagar la gent.
algu com yo???
Anònim, 20/06/2019 a les 18:27
+31
-5
megadede hasta la muerte
real
Anònim, 21/06/2019 a les 16:36
+0
-0
real hasta la muerte bby
Pos mira
Anònim, 20/06/2019 a les 19:46
+6
-38
Apa, ja començen a venir les consecuencies d'haver votat a l'esquerra. Al pujar els impostos, per no perdre beneficis les empreses han de pujar els preus (sorpresa, economia basica)
Pero clar, s'havia de votar a l'esquerra per aturar al feixisme, oi?
De qué cony vas?
Anònim, 20/06/2019 a les 21:52
+12
-5
Que te a veure Netflix amb esquerres. Després sino votem al feixisme és per moltes coses, perquè et recordo que el meu avi mai les pgit arribar a conèixer per culpa d'una persona que comença per F i acaba per ranco. Así que si, si hem votat a esquerra és per treure als feixistes.
Sincerament
Anònim, 20/06/2019 a les 22:34
+15
-2
Prefereixo que li pugin els impostos a Netflix que a la botiga de queviures que hi ha a sota de casa meva.
??
Anònim, 21/06/2019 a les 11:57
+3
-0
i què té a veure Netflix amb el feixisme? esq de veritat, la gent ja no sap què més inventar-se
que te a veure?
Anònim, 21/06/2019 a les 18:16
+0
-0
que te a veure esquerres amb Nelfix? ells mateixos esense cap influencia han decidit pujar la tarifa
Netflix