TEST Quant saps sobre els orgasmes?

per Adolescents.cat, 20 de juny de 2019 a les 12:40 |
Tothom desitja arribar a l'orgasme, però coneixes realment com funciona? Fes aquest test per saber quant saps sobre els orgasmes i posa't a prova!

 
 



El grup de música Arnau Griso visita AdolescentsiCat. Arnau Blanch i Eric Griso van començar a penjar vídeos musicals a Internet, però han canviat la seva habitació per sales com Razzmatazz. Parlem dels seus inicis i del seu nou single, que ens presenten en exclusiva.Com sempre, els farem respondre l'interrogatori íntim i els farem superar les proves del programa!  
Participació
10/11
Per Anònim el 21 de juny de 2019 a les 15:39
1   0
10 de 11 i soc verge

....
Per Anònim el 21 de juny de 2019 a les 12:41
2   0
A ver, jo he tret 8/11. Pero el temps que pot durar un orgasme femení pot arribar a 1 minut.. Perquè jo, quan tinc un orgasme fent-me dits o així em cronómetro per veure quan puc durar i més d'un cop he arribat a 1 minut. Ns si sóc jo que sóc rara. Però 🤷🏼‍♀️

emm
Per Anònima el 20 de juny de 2019 a les 23:13
3   1
soc noia i el meu orgasme dura normalment 5 o 6 segons... ES NORMAL?

Si algú vol ajudar...
Per Anònim el 20 de juny de 2019 a les 19:34
0   0
Escric aquest comentari pq ja fa com un mes que em vull masturbar però al tocar-ne em fa mal i no m'atreveixo a continuar. Tampoc sé si ho faig bé ja q mai ho he provat abans. (Sóc un noi)

faacil
Per Anònim el 21 de juny de 2019 a les 04:16
0   0
Soc una noia pero, diria que potser tens fimosi o algo. Busca i informa’t del tema. Pd: perdoneu per les faltes
Oye jo fortaleixo els glutis
Per Anònima el 20 de juny de 2019 a les 17:43
6   2
Quan em masturbo apreto molt els glutis, tant que em fa mal, molt!! Després de tant dolor i estar-me masturbant, marroba un orgasme brutal, un cani de sensacions brutal del dolor al plaer... així que jo fortaleixo els glutis :)

.
Per Anònim el 20 de juny de 2019 a les 17:16
38   4
Valoro molt que fiqueu: persones amb vagina y persones amb penis en canvi de noies o nois

Totes bé
Per Anònim el 20 de juny de 2019 a les 16:19
10   0
Això que faci entrar són, em fot molt. I mai se el motiu del pk ve són després del orgasme. Bno, s ha de dir que per solucionar l insomni va genial pk ja saps k fer pk entri són (el típic: últim recurs)

9/11
Per Anònim el 20 de juny de 2019 a les 15:59
9   6
Tinc 13 anys i he respost bé la majoria 😏😂

xd