TEST Quant saps sobre els orgasmes?

| 20/06/2019 a les 12:40h
Arxivat a: TESTS, test, orgasmes, orgasme, sexualitat, sexe
 
Imatge il·lustrativa
Tothom desitja arribar a l'orgasme, però coneixes realment com funciona? Fes aquest test per saber quant saps sobre els orgasmes i posa't a prova!

 
 



El grup de música Arnau Griso visita AdolescentsiCat. Arnau Blanch i Eric Griso van començar a penjar vídeos musicals a Internet, però han canviat la seva habitació per sales com Razzmatazz. Parlem dels seus inicis i del seu nou single, que ens presenten en exclusiva.Com sempre, els farem respondre l'interrogatori íntim i els farem superar les proves del programa!  

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

5/11
Anònim, 20/06/2019 a les 13:03
+9
-2
a ok
5/11
Anònim, 20/06/2019 a les 20:24
+0
-0
Igual
xd
Anònim, 20/06/2019 a les 13:43
Molt interessant
+131
-0
Aquí un verge que ha fet 11/11. Aplaudiments per a mi
8/11
Anònim, 20/06/2019 a les 15:19
+16
-0
Jajaja tambè
7/11
Anònima, 21/06/2019 a les 10:17
+1
-0
També soc verge jajajja
9/11
Anònim, 20/06/2019 a les 15:59
+8
-6
Tinc 13 anys i he respost bé la majoria 😏😂
Totes bé
Anònim, 20/06/2019 a les 16:19
+10
-0
Això que faci entrar són, em fot molt. I mai se el motiu del pk ve són després del orgasme.
Bno, s ha de dir que per solucionar l insomni va genial pk ja saps k fer pk entri són (el típic: últim recurs)
.
Anònim, 20/06/2019 a les 17:16
+37
-4
Valoro molt que fiqueu: persones amb vagina y persones amb penis en canvi de noies o nois
Oye jo fortaleixo els glutis
Anònima, 20/06/2019 a les 17:43
+6
-1
Quan em masturbo apreto molt els glutis, tant que em fa mal, molt!! Després de tant dolor i estar-me masturbant, marroba un orgasme brutal, un cani de sensacions brutal del dolor al plaer... així que jo fortaleixo els glutis :)
Si algú vol ajudar...
Anònim, 20/06/2019 a les 19:34
+0
-0
Escric aquest comentari pq ja fa com un mes que em vull masturbar però al tocar-ne em fa mal i no m'atreveixo a continuar. Tampoc sé si ho faig bé ja q mai ho he provat abans.
(Sóc un noi)
faacil
Anònim, 21/06/2019 a les 04:16
+0
-0
Soc una noia pero, diria que potser tens fimosi o algo. Busca i informa’t del tema.

Pd: perdoneu per les faltes
emm
Anònima, 20/06/2019 a les 23:13
+3
-0
soc noia i el meu orgasme dura normalment 5 o 6 segons...

ES NORMAL?
....