CONVERSES: «Jo m'estava banyant i...» [CAP. 12]

CONVERSES: «He sentit una connexió molt especial» [CAP. 11]

| 20/06/2019 a les 17:49h
Arxivat a: CINEMA I TV , #LVSSA #Converses #cap1
 
Imatge il·lustrativa
Ja és aquí un nou capítol de «LVSSA». Amb aquesta publicació continuem una col·lecció de diferents volums que formaran una història continuada sobre adolescents... una història amb una sorpresa final mai vista fins ara.

SI ET VAS PERDRE ELS CAPÍTOLS ANTERIORS, ET DEIXEM AMB LA PRIMERA I SEGONA  TEMPORADA DE CONVERSES I TAMBÉ AMB EL CAPÍTOL 11. 

 LLEGEIX AQUÍ LA PRIMERA TEMPORADA (CAPÍTOLS DE L'1 AL 5)
 LLEGEIX AQUÍ LA SEGONA TEMPORADA (CAPÍTOLS DEL 6 AL 10)
 LLEGEIX AQUÍ EL CAPÍTOL 11



 El següent capítol es publicarà dILLUNS que ve. 

AQUESTES SÓN UNES CONVERSES DE FICCIÓ PROTAGONITZADES PER ACTORS REALS.

 


Si no pots veure el playbuzz, espera una segons o torna a carregar la pàgina. 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Ehms
Anònima, 20/06/2019 a les 19:23
+49
-3
Per quan una història com la de la Judith i l'Arés per mi? Omg
Igual
Anònimaa, 20/06/2019 a les 23:57
+4
-1
Pa' cuando?😂
Ufff
Anònim, 20/06/2019 a les 23:00
+6
-16
Soc la unica que em masturbu a les parts hots de noies?
Indignant
Anònima, 20/06/2019 a les 23:01
Interessant
+54
-0
Pk l'Arés té tanta gent k li va al darrera i a mi no em fan ni cas
Ns
Anònim, 20/06/2019 a les 23:07
+2
-1
Aquesta nit mateix
Son els bebés del segle XXI
Anònim de l'any 1999, 20/06/2019 a les 23:45
+23
-1
Els actors son uns crios, semblen que tinguin 10-12 anys :o

Especialment en Biel, en Adri i na Mariona
He pensat igual
Anònima del 1999, 21/06/2019 a les 10:30
+12
-0
Els he vist i ha estat com lol alguns semblen super petits jajaja Però a la història lliguen molt més que jo xD #sad
El Biel no es tant petit
Anònim, 21/06/2019 a les 14:47
+6
-0
El Biel va al meu insti i sembla més gran, i ho és, a la realitat. Ho sé pq va fer amb mi una obra de teatre.
no et pensis
Anònim, 21/06/2019 a les 14:59
+3
-0
el Biel va al meu insti i se que és més gran, a la foto sembla petit pero a la realitat es veu més gran. Ho sé tmb pq aquest any vam fer una obra per l'insti i ell tmb actuava, igual q jo.
no et pensis
Anònim, 21/06/2019 a les 15:29
+1
-0
el Biel va al meu insti, i per molt q a la foto sembla petit o més petit, a la realitat es veu més gran i ho és. A part tmb va fer amb mi una obra de tetre per l'insti.
gays?
Anònim, 21/06/2019 a les 00:22
+6
-2
pero en marti i l’uri tenen un rollo o que? a que es refereix amb que se m’ha parat?
nooo
Anònim, 21/06/2019 a les 09:57
+7
-1
noooo, diu que l'ha insultat i no sé què, que estava gelós per coses del Martí i l'Arés
Nova canso den Shawn Mendes i la Camila Cabello