CONVERSES: «Jo m'estava banyant i...» [CAP. 12]

per @henry__blond, 20 de juny de 2019 a les 17:49 |
Ja és aquí un nou capítol de «LVSSA». Amb aquesta publicació continuem una col·lecció de diferents volums que formaran una història continuada sobre adolescents... una història amb una sorpresa final mai vista fins ara.

SI ET VAS PERDRE ELS CAPÍTOLS ANTERIORS, ET DEIXEM AMB LA PRIMERA I SEGONA  TEMPORADA DE CONVERSES I TAMBÉ AMB EL CAPÍTOL 11. 

 LLEGEIX AQUÍ LA PRIMERA TEMPORADA (CAPÍTOLS DE L'1 AL 5)
 LLEGEIX AQUÍ LA SEGONA TEMPORADA (CAPÍTOLS DEL 6 AL 10)
 LLEGEIX AQUÍ EL CAPÍTOL 11



 El següent capítol es publicarà dILLUNS que ve. 

AQUESTES SÓN UNES CONVERSES DE FICCIÓ PROTAGONITZADES PER ACTORS REALS.

 


Si no pots veure el playbuzz, espera una segons o torna a carregar la pàgina. 
Participació
Nova canso den Shawn Mendes i la Camila Cabello
Per Anònim el 21 de juny de 2019 a les 06:28
5   3
Seguiu la canso: I love it when you call me.............

Mendes army❤
Per Anònim el 21 de juny de 2019 a les 13:12
0   1
Señorita
cançó!!
Per Anònima el 21 de juny de 2019 a les 12:00
0   0
mare meva🥵😂
gays?
Per Anònim el 21 de juny de 2019 a les 00:22
6   2
pero en marti i l’uri tenen un rollo o que? a que es refereix amb que se m’ha parat?

nooo
Per Anònim el 21 de juny de 2019 a les 09:57
7   1
noooo, diu que l'ha insultat i no sé què, que estava gelós per coses del Martí i l'Arés
Son els bebés del segle XXI
Per Anònim de l'any 1999 el 20 de juny de 2019 a les 23:45
23   1
Els actors son uns crios, semblen que tinguin 10-12 anys :o Especialment en Biel, en Adri i na Mariona

no et pensis
Per Anònim el 21 de juny de 2019 a les 15:29
1   0
el Biel va al meu insti, i per molt q a la foto sembla petit o més petit, a la realitat es veu més gran i ho és. A part tmb va fer amb mi una obra de tetre per l'insti.
no et pensis
Per Anònim el 21 de juny de 2019 a les 14:59
3   0
el Biel va al meu insti i se que és més gran, a la foto sembla petit pero a la realitat es veu més gran. Ho sé tmb pq aquest any vam fer una obra per l'insti i ell tmb actuava, igual q jo.
El Biel no es tant petit
Per Anònim el 21 de juny de 2019 a les 14:47
6   0
El Biel va al meu insti i sembla més gran, i ho és, a la realitat. Ho sé pq va fer amb mi una obra de teatre.
He pensat igual
Per Anònima del 1999 el 21 de juny de 2019 a les 10:30
12   0
Els he vist i ha estat com lol alguns semblen super petits jajaja Però a la història lliguen molt més que jo xD #sad
Ns
Per Anònim el 20 de juny de 2019 a les 23:07
2   1
Aquesta nit mateix

Indignant
Per Anònima el 20 de juny de 2019 a les 23:01
55   0
Pk l'Arés té tanta gent k li va al darrera i a mi no em fan ni cas

Ufff
Per Anònim el 20 de juny de 2019 a les 23:00
6   16
Soc la unica que em masturbu a les parts hots de noies?

Ehms
Per Anònima el 20 de juny de 2019 a les 19:23
49   3
Per quan una història com la de la Judith i l'Arés per mi? Omg

Igual