TEST Quina pel·lícula de Pixar et representa?

per Redacció, 21 de juny de 2019 a les 14:00 |
Aquest divendres s'estrena Toy Story 4, una de les sagues més populars de Pixar. És per això que avui us hem preparat aquest test. Quina pel·lícula us ha sortit?


 
Arxivat a:
TESTS, Pixar
Participació
Lo mismo
Per ........................ el 3 d'agost de 2019 a les 16:48
1   0
Jooo

Up
Per Anònima el 22 de juny de 2019 a les 09:07
11   0
"Ets una persona aventurera i atrevida. T'agrada descobrir coses noves cada dia i no t'imagines una vida sense viatges ni emocions. Ets inquiet/a i sempre estàs somiant despert/a. Això, però, no vol dir que no toquis de peus a terra. Ets conscient que per aconseguir el que vols, has d'actuar i esforçar-te." Algú més?

A mi també .....
Per Anònim el 27 de juny de 2019 a les 23:33
1   0
Up la millor!!!😘🥰❤️
Siiii
Per Anònim;) el 22 de juny de 2019 a les 22:30
1   0
A mi tmb m'ha tocat!!!😜😜😜
Igual
Per Anònim el 22 de juny de 2019 a les 10:32
2   0
A mi tmb UP
TOY STORYYYYY
Per Anònimaa xd el 22 de juny de 2019 a les 00:11
9   0
AGHHGHH🥰🥰😍😍

Toy Story
Per Anònima el 21 de juny de 2019 a les 22:53
16   0
Algú més?

X2
Per Anònim el 22 de juny de 2019 a les 16:31
1   0
Jooo
????
Per Anònimaaa el 21 de juny de 2019 a les 19:31
13   5
Per dir que soc emocional em psa a la peli Del Revés Algú més??? o no té res a beure

No perquè ..
Per Anònim el 27 de juny de 2019 a les 23:29
1   0
Jo he posat emocional i m’ha sortit up🥰
A mi no m'ha passat
Per Anònim el 22 de juny de 2019 a les 21:04
1   2
He posat que sóc emocional i el meu resultat ha sigut "Tot Story"...
No te red a veure
Per Anònim el 22 de juny de 2019 a les 20:36
1   0
No te res a veure, perque jo tambe ho he posat i m'ha sortit toy story
Toy Story
Per Anònim el 21 de juny de 2019 a les 16:12
16   1
Per tu el més important són els amics i la família. Sempre estàs disposat/da a ajudar-los encara que fer-ho suposo haver de renunciar a certes coses. Això fa que de vegades t'impliquis massa i acabis posant-te a tu en un segon pla. No oblidis de cuidar-te a tu mateix/a de tant en tant, que t'ho mereixes!

Pel·lícula
Per Anònim el 22 de juny de 2019 a les 22:12
1   0
Hola, a mi també m'ha tocat igual.