Què és el «penis d'estiu» i per què molta gent n'està parlant

per Redacció, 25 de juny de 2019 a les 10:50 |
Amb l'arribada de la calor, els mitjans i les xarxes socials es tornen a omplir de textos sobre "el penis d'estiu". I què és exactament? Es tracta d'un suposat fenomen estacional que provoca un augment en la mida del membre masculí.

Almenys així ho asseguren diversos homes, els quals afirmen, des de fa anys, que les seves parts íntimes són més grans durant els mesos de calor.


Ara bé, que hi ha de veritat en tot això? Doncs malgrat que aquest fenomen no està demostrat científicament, té certa lògica. L'uròleg Aaron Spitz explica a The Huffington Post que la mida del penis augmenta com a resultat de la relaxació dels vasos sanguinis, els quals estan més dilatats durant l'estiu a causa de la calor. Això fa que incrementi el flux de sang que circula a través d'ells, "omplint més el penis i donant-li un aspecte més llarg i gruixut".

Per tant, doncs, sembla que el "penis d'estiu" podria no tractar-se d'un mite i descriure una realitat força estesa.
Arxivat a:
SEXUALITAT, estiu, penis
Participació
Hey
Per Anònim el 25 de juny de 2019 a les 18:35
5   0
Tu tio la gent està com una cabra

Existim
Per Anònim el 25 de juny de 2019 a les 15:16
23   31
Només vull dir que estaria molt bé que no possessiu membre masculí O cases similars perque esteu relacionant penis amb home i no és per res però existim els homes amb vulva i les dones amb penis

Un moment
Per Anònim el 27 de juny de 2019 a les 00:25
0   0
Entenc el teu punt de vista, i de fet el comparteixo, pero tenim que tenir en compte que no poden estar tota la estona escrivint una publicació de una manera “correcta” de forma mundial. Me explico com el cul. Es a dir, es normal que tinguin que generalitzar una mica en este cas. Pero segur que que els escritors de adolescents.cat saven perfectament que tens rao.
hola haha vaia xorrada
Per Anònim el 25 de juny de 2019 a les 16:12
19   27
on has vist tu una persona nascuda "dona" amb un penis funcional????? vinga adeu i a pensar
De veritat...
Per Anònim el 25 de juny de 2019 a les 15:37
36   8
Sincerament, estic a favor de l'acceptació i el respecte envers la transexualitat, però si ens queixem per aquestes misèries (el penis està relacionat amb l'home i la vagina amb la dona, no hi ha més) crec que és ridiculitza i infantilitza aquest fet.
Totalment cert
Per Anònim el 25 de juny de 2019 a les 12:44
12   1
Al estiu es fa més gran

La noia d’ahir...
Per Anònima el 25 de juny de 2019 a les 11:20
27   68
Em fa ràbia la gent que dieu “ai esque yo li agafo la roba al meu germà o germana i soc del sexe contrari, vaia societat” A veure mac@, jo tambe li agafo algunes vegades alguna sudadera al meu germà, però com es obvi no li agafaré sempre la seva roba perquè yo em poso la k magrada de noia i ell la k li agrada de noi. Ossigui que vaia societat dic jo, vaia societat d’incults k hi ha x aqui❤️ Pd: els k esteu d’acord no va x vosaltres🥰

Jsj
Per Anònim el 25 de juny de 2019 a les 15:01
10   6
Doncs tots vosaltres segur que sereu eks primers que si veieu un tio amb una faldilla direu: "deu ser gai, deu ser efeminat", que pensareu malament, seguríssim.
Es d'això mateix del q ens queixem
Per Anònima el 25 de juny de 2019 a les 14:45
5   0
Justament la gent q ens queixem ens queixem d'això d que no hi ha una roba de noia i una de noi hi ha roba d persona i cada persona q es posi la roba q li surti del co*y
Roba noi/noia
Per Anònima el 25 de juny de 2019 a les 14:19
14   0
Jo sóc "noia" i m'agrada la roba de mon germà k és un noi el desodorant de mon pare i activitats k la societat ha designat k eren de noi però k no haurien de tenir gènere.
Ningún t'enten
Per Anònim el 25 de juny de 2019 a les 12:37
48   3
Creo que nadie te ha entendido jajajja Estás en contra de la gente que dice que ponerse ropa del sexo contrario es malo, o a favor? PD: la ropa no tiene género
OPINIÓ
Per Anònim el 25 de juny de 2019 a les 12:25
41   2
Per lo de “ com es obvi no li agafare sempre la seva roba pk jo em poso la que m agrada de noia bla bla bla” Penso que el que has dit es una mica sexista. Per els estereótips que ha creat la societat s ha assignat una faldilla a una noia i uns pantalons a un noi (x exemple) pero si tu ets un noi et vols posar una faldilla endevant saps, tens tot el dret. En resum sembla que estiguis dient que si ets una noia i t agrada la roba de noi ets anormal. (No dic q es el que estiguis dient pero es el que s enten) estaria b que responguesis a aixo i ho deixesis mes clar. (No va a dolentesahhaha)