7 secrets d'adolescents catalans que mai han confessat a ningú [VOL. 363]

per Redacció, 26 de juny de 2019 a les 12:55 |
Arriba una nova edició amb totes les confessions que ens feu arribar a la redacció d'Adolescents.cat!

Per cert, que el llibre 500 SECRETS ADOLESCENTS segueix sent el llibre juvenil més venut d'aquestes últimes setmanes! El preu és de 9,95€, i hi trobareu més de 300 secrets inèdits mai publicats i un recull dels més forts que s'han escrit al llarg d'aquests ultims mesos.

 




 
Versió sense playbuzz

Noia, 16 anys
L'altre dia jo i el nòvio de la meva millor amiga estàvem passejant per la muntanya i vam començar a parlar de com s'ho muntaven al llit. Al final vam acabar fent-ho i ara no sé com mirar a la cara a cap dels 2.

Noi, 16 anys
Fa uns 4 anys he entrat a un equip de futbol, tots ens portem molt bé, els pares amb els nens... però resulta que la mare d'un amic meu em posa molt. No està casada però té nòvio. No sé com fer-ho perquè no es noti que m'agrada i per no perdre el meu amic, però és que em poso tan nerviós quan em parla XD.

Noia, 14 anys
Sóc bisexual i ningú ho sap. Crec que sé que també m'atrauen les noies desque tinc 5 anys perquè m'agradava la meva professora XD. Cada vegada que havia de donar-li una fitxa o preguntar-li alguna cosa em posava vermella. Durant tot aquest temps he pensat que simplement era vergonya, ja que sóc una persona bastant tímida, però crec que era perquè m'atreia... Simplement crec que hauríem de canviar l'educació d'avui en dia i ensenyar-nos des de petits que no solament existeix l'amor heterosexual, també n'hi ha d'altres. D'aquesta manera aconseguiríem més acceptació LGTBI+ i no caldria sortir de l'armari ni tenir por al "que diran, que pensaran, que passarà" d'avui en dia.

Noi, 15 anys
Sé que sonarà molt de boig, però a vosaltres us passa que us posa molt l'olor del vostre crush? O sigui, sense exagerar, el tio (el meu crush) acaba de sortir de suar per x motius, passa al meu costat, i la seva puta olor és com droga per a mi i em posa els pèls de punta i tinc ganes d'empotrar-lo, tal qual.

Noi, 16 anys
Fa uns anys, quan estava de convis, a la meva habitació, no sé perquè però jugàvem a f****r (de mentida). Resulta que una de les nits (quan en teoria anàvem a dormir) un dels amics de l'habitació va venir al meu llit. Va estar uns 5 min, no va passar gairebé res, algun que altre tocament però res més. Al dia següent, no vam dir res però encara hi penso. La cosa és que jo sóc hetero però des d'aquell dia, el meu amic em posa molt. Necessito saber si volia alguna cosa més. Que faríeu?

Noia, 15 anys

L'altre dia estava a casa amb la meva millor amiga i el seu nòvio. Estàvem veient una pel·lícula en què feien un trio i va sortir el tema que si en faríem un, tots tres vam dir que sí i ens vam començar a liar...Al dia següent el nòvio de la meva millor amiga em va dir que tenia casa sola i que si hi volia anar. Vam acabar follant i ara no sé què fer.

Noi, 16 anys
L'altre dia estava amb la meva nòvia a casa seva. Total que estàvem al seu llit i ens vam posar molt hot i li vaig començar a menjar el c*ny, dos minuts després vam sentir la porta de casa seva obrint-se i la seva mare va entrar i jo vaig haver-me d'amagar a l'armari amb tot el calenton a sobre.
Arxivat a:
OCI, secrets
Participació
CRUSH
Per Yle el 31 de juliol de 2019 a les 21:03
0   0
Brutaaal em pasa igual el meu crush fot una bona olor 🤤🤤🤤

Per el de la olor
Per Anònim el 27 de juny de 2019 a les 15:06
4   0
A mi em passa el mateix, un dia tenia un examen, i el meu crush seia davant meu, i era imposible concentrar-se amb la seva olor, es que em portava a una altre mon...

Sols a casa
Per Anònim el 27 de juny de 2019 a les 13:40
3   1
El meu novio tenia casa sola y em va dir d'anar vaig entra a casa y va sortir despollat a obrirme la porta em va empotrar contra la paret vam estar casi una hora fenho y va sonar el timbre y eren dos amics del meu novio total que vam acavar follant els 4

A casa de la meva millor amiga...
Per Anònim el 27 de juny de 2019 a les 13:31
1   0
La meva millor amiga tenia casa sola y li vaig dir al meu novio( ara ex) que es vinges a casa vam acabar al llit de la meva millor amiga follant sense proteccio

La del novio i l'amiga (amb previ trio)
Per Soc la d'abans el 27 de juny de 2019 a les 10:42
6   0
Lo del trio no ho comentaré perque no hi tinc res en contra, però tia, et dic el mateix, pensa en la teva amiga, tu no ets la única culpable ni molt menys, però pensa que el millor seria dir-li a ella i que passi el que hagi de passar, o sinó parla amb el novio i digueuli entre els dos, pero t'aconsello que li diguis, perque no es mereix viure enganyada

Per la q s'ho munta amb el novio de la amiga
Per Anònim el 27 de juny de 2019 a les 10:37
6   1
Aviam tia una mica de seny, nose eh, pero tanamigues no sou si fas això, però ara ja està fet i el que crec que és millor és que li expliquis a la teva amiga, potser et deixarà de parlar, i jo crec que amb raó, pero almenys tu tindràs la consciència tranquila i ella sabrà de que és capaç el novio❤️

Secret 2
Per Anònim el 27 de juny de 2019 a les 10:15
5   1
A mi tambe em posa molt lolor del meu crush i a mes el veig cada dia i es com uaaaaauuu

Pel núm 6
Per Anònim el 27 de juny de 2019 a les 02:26
0   1
Prova ho encara q siguis hetero i a veure que passa

la olor del teu o la teva crush
Per Anònim el 27 de juny de 2019 a les 01:00
11   3
a mi em passa el mateix😍😍😍 olora suuuuuper beee😍😍😍🥰🥰🥰 quan passa pel costat es en plan🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤

.
Per Anònim el 27 de juny de 2019 a les 19:20
3   0
A mi hem passa igual🤯 Esque olora súper bé🤤 Crec que quan tens un crush trobes que la seva olor es la millor del món❤️
A veure
Per Anònim el 27 de juny de 2019 a les 00:35
30   4
Em caga molt quan algú en un secret s'ha liat amb algú del seu propi sexe i recalca que es hetero. Doncs no, si t'ho has montat amb algú del mateix sexe no ets hetero (bé, la veritat es que ningú ho és al 100%), i el fet de remarcar que ho ets només indica la teva homofòbia (no vol dir que sigui gran) ja que no vols admetre la realitat, com si fos un problema. Ale, ja m'he desfogat.

Ajuda
Per Anònim el 26 de juny de 2019 a les 23:44
2   1
Fa 1 més que el meu ex amb va deixar i nose com oblidar-ho porto molt temps intentant-ho però tots amb diuen que estic enamorada i no vui a més ara no amb parla i una amiga meva diu que li va dir que encara sentia coses per mi. Ajuda sisplau que puc fer???? Srry per les faltes

Parlar
Per Anònim el 27 de juny de 2019 a les 12:23
2   0
Crec q hauries de intentar parlar amb ell. Hi així poder aclarar els vostres sentiments mutus. Anims❤❤❤❤
Per la noia bisexual
Per Anònim el 26 de juny de 2019 a les 23:41
7   2
Estic d'acord amb tu, i mg com parles. Oi has dit això x aquí vol dir ke ja no ets tsnt tímida i això és un gran pas! I no t'hauries d'avergonyir per ser bisexual ja wur es una coss normal, però que no està normalitzads, ànims! 💙

Per ma de la muntanya i el novio de l'amiga
Per Anònim el 26 de juny de 2019 a les 23:39
10   2
Si el seu novio l'estimes de veritat no hagues fet aixo amb tu, i tu no ho tindries que haver fet per molt que tinguessis ganes, perque això no ho fan els amics de vertiat, aixi que jo li diria, i que pasi el que tingui que passar. I dic això perquè fa poc temps vaig perdre a un amic i m'alegro perquè em vaig adonar de que no ho era, i això es el que es mereixen totes aquestes persones que fan mal als demes.

...
Per Anònim el 26 de juny de 2019 a les 20:44
37   0
No es que no m agradi. Pero abans en els secrets posaven mes cises i ara nomes posen experiencies "hot".

Queixiques!!!!
Per anonimaaa💙💙💙 el 27 de juny de 2019 a les 12:51
3   4
Posen el que la fent els hi envia i si posen hot es pk els hi envien hot, si vols que no siguin hot envia’n dels que vols.
.
Per Anònim el 27 de juny de 2019 a les 08:04
13   0
Fa dies que penso el mateix 🤦🏻‍♀️
pel num 3