7 sèries noves per començar aquest juliol

per Redacció , 30 de juny de 2019 a les 10:00 |
Aquest juny totes les plataformes estrenen noves sèries i algunes tenen molt bona pinta. Us en fem un llistat per si us ve de gust començar-ne alguna:

 


Versió sense playbuzz


Sèries noves

Gösta
Aquesta sèrie se centra en un psicòleg infantil de 28 anys que haurà de fer front als peculiars habitants del poble rural on se'n va a viure. On la puc veure? HBO. Quan? A partir de l'1 de juliol.

Otra vida
En aquesta sèrie descobrirem la vida de Niko Breckenridge, un astronauta a qui li encarreguen explorar l'origen d'un artefacte alienígena. Durant la seva investigació es trobarà amb un perill inesperat...On la puc veure? Netflix. Quan? A partir del 25 de juliol.

The boys
La sèrie té lloc en un món on els superherois representen el cantó fosc de la fama i el poder. Un grup de vigilants, anomenat The Boys, decideix fer tot el possible per frenar-los. On la puc veure? Amazon Prime Video. Quan? A partir del 26 de juliol.

Girls with balls
Tot comença quan The Falcons, un equip de voleibol femení, es perd al mig del bosc. Les noies hauran de lluitar per sobreviure i per esquivar els caçadors que les persegueixen. On la puc veure? Netflix. Quan? A partir del 26 de juliol.

Stranger Things, 3ª temporada
Torna la història del grup d'adolescents de Hawkins. Aquesta vegada els perills es concentraran al nou centre comercial inaugurat a la zona. On la puc veure? Netflix. Quan? A partir del 4 de juliol.

La casa de papel, 3a temporada
Un nou pla tornarà a reunir els lladres més famosos de la televisió en la tercera temporada de la sèrie. On la puc veure? Netflix. Quan? A partir del 19 de juliol.

Orange is the new black, 7ª temporada
Arriba l'última temporada d'Orange is The New Black, una comèdia dramàtica centrada en la vida de les recluses de la presó de Litchfield. On la puc veure? Movistar+. Quan? A partir del 27 de juliol.
Arxivat a:
CINEMA I TV , sèries
Participació
Falta
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 17:15
0   0
Falta Las Chicas del Cable :(

Sad
Per Anònima el 1 de juliol de 2019 a les 12:56
0   0
Tothom aqui recomanant series i jo super sad perque s'ha acabat la segona part de la tercera temporada de Shingeki no Kiojin (pero ha sigut super epica)

.
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 08:44
0   0
Falta euphoria i la 4rta temporada de las chicas del cable (9 d’agost)

Clipbait
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 08:03
2   0
Heu escrit "7 sèries noves", no heu recomenat gairebé res nou ni imteressant, només heu recordad les noves temporades de sèries bastant famoses i conegudes.

hbo
Per Anònim el 30 de juny de 2019 a les 23:35
0   0
ara sha estrenat Euphoria a hbo us la recomano. Protagonitzada per zendaya i tracta temes d’adolescent des dun punt de vista més real i verosímil a la nostra vida

.
Per Anònim el 30 de juny de 2019 a les 22:57
4   0
Stranger Things😍😍

🥰
Per Anònimaa el 1 de juliol de 2019 a les 11:03
2   0
las millor seeriee 😍😍😍😍😍😍😍
Recomeneu!!
Per Anònim el 30 de juny de 2019 a les 22:15
6   0
Sisplau recomeneu alguna q os hagi agradat sense spoiler(i on es pot veure) A mi m'han agradat: -teenwolf(netflix) -riverdale(movistar+) -los cien(netflix -daredevil (netflix -gotham(netflix

Les que estic veient
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 18:02
0   0
Good Girls Cleptomanas Aquellos maravillosos 80 Diria que ja està ❤️
Recomanacions:
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 14:23
1   0
Friends(Netflix) Euphoria(HBO) El Principe de bel-air(Netflix) Arrow(Netflix) The rain(Netflix) La cupula (Netflix)
REDACCIÓ, TORNEU A FER AQUEST ARTICLE
Per Anònim el 30 de juny de 2019 a les 21:26
5   1
7 adolescents descriuen el seu «crush» i li envien un missatge, i si ets tu?

Alta mar
Per Anònima el 30 de juny de 2019 a les 20:53
4   1
i la segona temporada de Alta Mar que? que yo tinc ganes de veure a en Jon Kortajarena hostia

Falta