22 famosos bisexuals que han volgut trencar tabús

| 30/06/2019 a les 13:32h
Arxivat a: FAMOSOS, bisexualitat, bisexuals, famosos, tabús
 
Imatge il·lustrativa
Cada cop més famosos i famoses parlen obertament i sense por sobre la seva identitat i orientació sexual. I això és molt important per trencar tabús. Per això avui us volem compartir una llista de 22 famosos i famoses que són bisexuals i que n'han parlat per visualitzar-ho i normalitzar-ho, ja que és una realitat i s'ha de reconèixer com a tal.

Sabies que aquests 22 famosos i famoses són bisexuals i han lluitat per trencar tabús al voltant de les diferents orientacions sexuals?

 
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

...
Anònim, 30/06/2019 a les 17:36
+2
-3
Penso que en aquesta llista hi falta Ariana Grande...
Fatal
Anònimabi, 30/06/2019 a les 18:07
Interessant
+69
-1
Heu posat famosos que de bisexuals no tenen res. La Bella Hadid????? NO. La Lristen Stewart es considera lesbiana. I Demi Lovato va dir que si es va liar amb una noia pero que no tornaria a fer-ho. Si us plau, informeu-vos un xic.
Yaa
Anònima, 30/06/2019 a les 21:56
+23
-15
A més, la Miley Cyrus es pansexual, no bisexual
Escolta tia, que la pansexualitat no existeix o diu fins i tot el colectiu
Anònim, 01/07/2019 a les 00:53
+11
-9
Informat abans de parlar crack
La persona q parla de la miley
Anònim, 01/07/2019 a les 04:29
+4
-2
Em dius xfa què vol dir ser pan??
Beautiful people
Anònima, 30/06/2019 a les 21:58
+9
-0
No te res a veure però són totes i tots precios@s.
Una puta merda
Anònim, 30/06/2019 a les 22:09
+23
-8
DE 22 FAMOSOS 2 SON TIOS I LES ALTRES 20 TIES, UNA MICA DE VARIETAT NO?
.
Anònima, 30/06/2019 a les 23:58
+23
-0
Això passa perquè als tios se'ls oprimeix més en el tema de la sexualitat, es coneix com a masculinitat fràgil. Xd Segurament molts més ho siguin però no ho manifesten per no sentir-se ni mostrar-se menys "machos".
Miley Cyrus
Anònim, 30/06/2019 a les 22:25
+17
-1
Que jo sàpiga, Miley Cyrus es considera pansexual
.
Anònima., 01/07/2019 a les 00:00
+17
-3
La pansexualitat no existeix, és bisexualitat. La idea de pansexualitat és transfobica i bifobica. Transfobica perquè diuen que també s'enamoren de persones trans, pero una dona trans es una dona, i un home trans es un home, per tant no té sentit. I bifobica perquè s'intenta apartar del colectiu bisexual.
Masculinitat
Anònim, 30/06/2019 a les 22:27
+30
-0
Si de cada 22 persones que es consideren bisexuals, una és un home, potser la masculinitat si que és una mica delicada en aquesta societat
Arii?
Anònima, 30/06/2019 a les 22:42
+14
-0
Falta l'Ariana Grande!! Per cert, m'agradaria conèixer arianators, esque no tinc amics q ho siguin i per parlar...
Joo
Anònima, 30/06/2019 a les 23:41
+4
-0
Es la meva idola, nomes escolto la seva musica. Si vols deixa insta i parlem
ariana grande
Anònim, 30/06/2019 a les 23:04
+7
-0
crec que us la heu deixat ...
Tinc quelcom a dir
Anònim, 30/06/2019 a les 23:16
+7
-1
Primer de tot, posa famosos però només hi apareixen noies. Només hi han noies bisexuals?
I també us heu deixat a la Halsey, ella és obertament bisexual i si lluita per els drets del col·lectiu LGBT+ i sobretot lluita pel dret de la dona. Ella ho va passar MOLT malament de jove i ara trenca barreres però de veritat.
??
Anònim, 30/06/2019 a les 23:23
+4
-4
De 22 famosos/es nomes poseu 1 home, Que feu amb la vostra vida?
??
Anònim, 01/07/2019 a les 13:19
+4
-0
Hi ha dos homess!!! En david bowie i en channing tatum, tot i aixi segueixen siguen molt pocs comparat amb la quantitat de dones
Amicxs
Anònim que us obre els ulls, 30/06/2019 a les 23:26
+5
-3
La pansexualitat no existeix. És una idea bífoba però com a sexualitat NO existeix. :)
Freddie Mercury
Anònim, 30/06/2019 a les 23:33
+3
-4
Era bi
Freddie Mercury
Anònim, 01/07/2019 a les 10:32
+14
-2
era gay
Falta gent
Anònim, 01/07/2019 a les 03:18
+9
-0
On es Halsey???
Es la primera en representar el feminisme I la bisexualitat
indignació
Anònim, 01/07/2019 a les 09:45
+4
-0
Jo hi he trobat a faltar molt a
HALSEY I LAUREN JAUREGUI a la llista dos dones que realment lluiten per això i que realment es més comú entre adolecents no com artistes de tanta gran edad els cuals molts heu posat
LAUREN JAUREGUI
Anònim, 01/07/2019 a les 21:44
+0
-0
Tota la rao, lauren jauregui es un icone en aquest tema
Persones significatives
Anònim, 01/07/2019 a les 11:31
+3
-0
Falta el Billie Joe Armstrong!!
Lady gaga
Anònim, 01/07/2019 a les 12:07
+4
-0
Lady gaga es la puta ama i només ella canta millor que jo i a part defensa sempre el col·lectiu em sembla una gran artista i una gran persona amb unes finalitats molt bones!
Persones significatives
Anònim, 01/07/2019 a les 13:06
+2
-0
Falta el Billie Joe Armstrong!!
Natalia Lacunza
Anònima, 01/07/2019 a les 14:44
+4
-0
Perdonaa????
I la Natalia Lacunzaa!!!!!!
Nois?
Anònim, 01/07/2019 a les 16:02
+2
-0
2/22 son nois, PERO QUE PASSA?