22 famosos bisexuals que han volgut trencar tabús

per Adolescents.cat, 30 de juny de 2019 a les 13:32 |
Cada cop més famosos i famoses parlen obertament i sense por sobre la seva identitat i orientació sexual. I això és molt important per trencar tabús. Per això avui us volem compartir una llista de 22 famosos i famoses que són bisexuals i que n'han parlat per visualitzar-ho i normalitzar-ho, ja que és una realitat i s'ha de reconèixer com a tal.

Sabies que aquests 22 famosos i famoses són bisexuals i han lluitat per trencar tabús al voltant de les diferents orientacions sexuals?

 
 
Participació
Nois?
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 16:02
2   0
2/22 son nois, PERO QUE PASSA?

Natalia Lacunza
Per Anònima el 1 de juliol de 2019 a les 14:44
4   0
Perdonaa???? I la Natalia Lacunzaa!!!!!!

Persones significatives
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 13:06
2   0
Falta el Billie Joe Armstrong!!

Lady gaga
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 12:07
4   0
Lady gaga es la puta ama i només ella canta millor que jo i a part defensa sempre el col·lectiu em sembla una gran artista i una gran persona amb unes finalitats molt bones!

Persones significatives
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 11:31
3   0
Falta el Billie Joe Armstrong!!

indignació
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 09:45
5   0
Jo hi he trobat a faltar molt a HALSEY I LAUREN JAUREGUI a la llista dos dones que realment lluiten per això i que realment es més comú entre adolecents no com artistes de tanta gran edad els cuals molts heu posat

LAUREN JAUREGUI
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 21:44
1   0
Tota la rao, lauren jauregui es un icone en aquest tema
Falta gent
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 03:18
10   0
On es Halsey??? Es la primera en representar el feminisme I la bisexualitat

Freddie Mercury
Per Anònim el 30 de juny de 2019 a les 23:33
4   5
Era bi

Freddie Mercury
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 10:32
15   3
era gay
Amicxs
Per Anònim que us obre els ulls el 30 de juny de 2019 a les 23:26
7   3
La pansexualitat no existeix. És una idea bífoba però com a sexualitat NO existeix. :)

??
Per Anònim el 30 de juny de 2019 a les 23:23
4   4
De 22 famosos/es nomes poseu 1 home, Que feu amb la vostra vida?

??
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 13:19
4   0
Hi ha dos homess!!! En david bowie i en channing tatum, tot i aixi segueixen siguen molt pocs comparat amb la quantitat de dones
Tinc quelcom a dir
Per Anònim el 30 de juny de 2019 a les 23:16
8   1
Primer de tot, posa famosos però només hi apareixen noies. Només hi han noies bisexuals? I també us heu deixat a la Halsey, ella és obertament bisexual i si lluita per els drets del col·lectiu LGBT+ i sobretot lluita pel dret de la dona. Ella ho va passar MOLT malament de jove i ara trenca barreres però de veritat.

ariana grande
Per Anònim el 30 de juny de 2019 a les 23:04
7   1
crec que us la heu deixat ...

Arii?
Per Anònima el 30 de juny de 2019 a les 22:42
14   1
Falta l'Ariana Grande!! Per cert, m'agradaria conèixer arianators, esque no tinc amics q ho siguin i per parlar...

Joo
Per Anònima el 30 de juny de 2019 a les 23:41
4   1
Es la meva idola, nomes escolto la seva musica. Si vols deixa insta i parlem
Masculinitat
Per Anònim el 30 de juny de 2019 a les 22:27
31   0
Si de cada 22 persones que es consideren bisexuals, una és un home, potser la masculinitat si que és una mica delicada en aquesta societat

Miley Cyrus
Per Anònim el 30 de juny de 2019 a les 22:25
17   1
Que jo sàpiga, Miley Cyrus es considera pansexual

.
Per Anònima. el 1 de juliol de 2019 a les 00:00
17   3
La pansexualitat no existeix, és bisexualitat. La idea de pansexualitat és transfobica i bifobica. Transfobica perquè diuen que també s'enamoren de persones trans, pero una dona trans es una dona, i un home trans es un home, per tant no té sentit. I bifobica perquè s'intenta apartar del colectiu bisexual.
Una puta merda
Per Anònim el 30 de juny de 2019 a les 22:09
23   8
DE 22 FAMOSOS 2 SON TIOS I LES ALTRES 20 TIES, UNA MICA DE VARIETAT NO?

.
Per Anònima el 30 de juny de 2019 a les 23:58
24   0
Això passa perquè als tios se'ls oprimeix més en el tema de la sexualitat, es coneix com a masculinitat fràgil. Xd Segurament molts més ho siguin però no ho manifesten per no sentir-se ni mostrar-se menys "machos".
Beautiful people
Per Anònima el 30 de juny de 2019 a les 21:58
10   0
No te res a veure però són totes i tots precios@s.

Fatal
Per Anònimabi el 30 de juny de 2019 a les 18:07
70   1
Heu posat famosos que de bisexuals no tenen res. La Bella Hadid????? NO. La Lristen Stewart es considera lesbiana. I Demi Lovato va dir que si es va liar amb una noia pero que no tornaria a fer-ho. Si us plau, informeu-vos un xic.

La persona q parla de la miley
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 04:29
4   2
Em dius xfa què vol dir ser pan??
Escolta tia, que la pansexualitat no existeix o diu fins i tot el colectiu
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 00:53
11   9
Informat abans de parlar crack
Yaa