TEST Quin personatge de Friends series?

per Redacció, 27 de juny de 2019 a les 09:53 |
Fa uns dies us vam preguntar quines eren les vostres sèries preferides. Entre les respostes més repetides hi havia Friends, una de les comèdies televisives més populars dels últims anys. És per això que us hem volgut preparar un test sobre aquest grup d'amics. Qui us ha sortit?

 
Arxivat a:
TESTS, sèrie, Friends
Participació
Phoebe!
Per Anònim el 28 de juny de 2019 a les 08:30
3   0
Yay!

Si us plauuu
Per Anònim el 28 de juny de 2019 a les 00:25
4   0
Feu un test de Skam pliss. Es una seria molt bona i poc valorada en el nostre país que realment reflecteix situacions reals dels adolescents i els nostres problemes diaris. A mes tampoc us costa res perquè a vegades feu tests de tonteries i d'altres (com aquest o de qualsevol altre tema) que realment ens interessen i no els feu Merciii😘

Helpp
Per AnònimA el 27 de juny de 2019 a les 16:04
3   0
Algú que vulgui conèixer gent nova?? Sóc una noia i m'agradaria conèixer persones, principalment nois, tot i que no m'importaria si son noies. La gent diu que sóc una antisocial i que no parlo amb ningú, i de fet es veritat...al whats només tinc a la familia i a la meva millor amiga (que ja no parlem perque sha echat novio) aixi que .... Pos aixo, a més em flipa un noi, i ns que fer. Ni com s'obra una conversa, ni tirar la canya... de fet, el vaig felicitar i em va dir gràcies i el vaig deixar en vist perque no sabia ni que ni com respondrel... molt penos tot... 😭😭 Sorry pel textazoo

Holiis
Per Anònim el 10 de juliol de 2019 a les 20:49
0   0
Hola soc una noia I tmb m'agradaria coneixer gent😂😂
Chandler
Per Anònim el 27 de juny de 2019 a les 13:47
8   0
Jajajaj acabo d flipaar pero ara que mi fixo si que mi assemblo

La Mònica
Per Anònima el 27 de juny de 2019 a les 13:01
5   0
M'encanta, pero em sento mes com la Phoebe aixi que no se perquè m'ha sortit ella💚

😍😍😍
Per Anònim el 27 de juny de 2019 a les 11:01
36   0
Like si us encanta friends M'ha sortit la Rachel, a vosaltres?

M'encanta
Per Anònim el 27 de juny de 2019 a les 12:44
2   0
La meva serie preferida A mí m'ha sortit chandler molt jo jaja
Chandler
Per Anònim el 27 de juny de 2019 a les 12:30
2   0
Chandler Bing Graciós, despistat i fred... Aquests adjectius defineixen el Chandler i també et podrien descriure a tu.
Iguaaal
Per Anònim el 27 de juny de 2019 a les 12:21
0   0
Sii!😍 Ami tb!!