15 sandàlies que et salvaran l'estiu

per Adolescents.cat, 27 de juny de 2019 a les 10:40 |
Amb aquesta calor només ve de gust anar frescos i fresques! Posar-nos roba fina, vestits, faldilles, pantalons curts, i sandàlies! I no ens enganyem, unes sandàlies no només són fresques i còmodes, sinó que poden donar un rotllo molt "guai" a qualsevol look.

Avui us hem fet un recull de 15 sandàlies que ens encanten i que estan molt de moda aquest estiu. Quines us agraden més?


 
 
Participació
Hipòcrites
Per Anònim el 28 de juny de 2019 a les 01:19
0   0
Com que "de noi"? Aneu molt de moderns i liberals i després publiqueu això. Flipo.

Per la de hola. Sóc la de help.
Per AnònimA el 28 de juny de 2019 a les 00:02
2   0
Espero que tornis a mirar si the contestatt 🤞🏻🤞🏻 El meu insta fals es sieempreefrasees

Sóc la que t’havia contestat
Per Anònim el 28 de juny de 2019 a les 22:14
0   0
D’acord, ara t’escric
Help
Per AnònimA el 27 de juny de 2019 a les 16:01
3   1
Algú que vulgui conèixer gent nova?? Sóc una noia i m'agradaria conèixer persones, principalment nois, tot i que no m'importaria si son noies. La gent diu que sóc una antisocial i que no parlo amb ningú, i de fet es veritat...al whats només tinc a la familia i a la meva millor amiga (que ja no parlem perque sha echat novio) aixi que .... Pos aixo, a més em flipa un noi, i ns que fer. Ni com s'obra una conversa, ni tirar la canya... de fet, el vaig felicitar i em va dir gràcies i el vaig deixar en vist perque no sabia ni que ni com respondrel... molt penos tot... 😭😭 Sorry pel textazoo

Hola
Per Anònima el 27 de juny de 2019 a les 16:21
2   0
Jo també vull conèixer gent nova, si que tinc amics i tot normal però no sé, em ve de gust conèixer més gent!😊 Si vols deixa el teu insta o algo i parlem!!
..
Per Anònim el 27 de juny de 2019 a les 13:48
15   0
Quanta raó quan diu estil "ugly"

De noi
Per Anònim el 27 de juny de 2019 a les 13:08
4   3
Doncs si no arriba a posar de noi, ja ni me les miro... ja q a mi amb plataforma como q no, gracies!

Menorquines(?
Per Anònima el 27 de juny de 2019 a les 12:11
13   1
Mmm... Les abarques menorquines es comoren a menorca caps de suru, a merkal calzados son una porquería

Per la de les menorquines de menorca
Per Anònima el 27 de juny de 2019 a les 21:01
0   0
Hi ha gent q no té pasta per anar a Menorca a comparar unes abarques. Jo inclosa exisdé
Pf
Per Anònim el 27 de juny de 2019 a les 12:10
18   4
Pff que pesats a les tendes online també posa roba de noia o de noi i no us queixeu, es per a classificaro millor pero cada ú es pot posar el que li surti...

Botigues
Per Anònim el 27 de juny de 2019 a les 14:22
1   3
Botigues* perdó no soc catalana🤦🏼‍♀️
.-.
Per Anònima el 27 de juny de 2019 a les 13:42
6   1
botigues
?
Per Anònima el 27 de juny de 2019 a les 11:42
21   2
Com que de noi? Cada dia flipo mes.

Indignació
Per Anònim el 27 de juny de 2019 a les 11:39
14   2
Molt bé, com sempre, això no és un comentaris sexista, però em molesta que només hi hagi un de noi i 14 de noia, encara que qualsevol sexe es pugi posar el que li surti.

lol
Per Anònim el 27 de juny de 2019 a les 11:32
42   3
lol son molt feas totes jajajajaja

Resum
Per Anònimx el 27 de juny de 2019 a les 11:30
29   2
Endevino: publicitat a... MUSTANG!

de noi??
Per Anònima el 27 de juny de 2019 a les 11:28
24   2
de veritat…

Es culpa de la societat
Per Anònim el 27 de juny de 2019 a les 15:17
4   1
Els nois acostumen a tenir un número D peu més gran, no es culpa d adolescents q la marca no tingui tots els números a tots els models
Eeem
Per Anònim el 27 de juny de 2019 a les 11:24
9   1
Que vol dir sabates “de noi”?

jo tb ho he vist
Per Anònim el 27 de juny de 2019 a les 14:57
0   0
anava veient sabates de noi o de noi i m'anava indignant pensant, primer defenses que les coses no han de tenir gènere, que si t'agraden, t'agraden però es que per favor jo crec que poden ser tant de noi com de noia