Així és el biquini que està fent indignar les xarxes socials

| 27/06/2019 a les 11:00h
Arxivat a: TENDÈNCIES, biquini
 
Imatge il·lustrativa
Les marques de moda estan aprofitant l'onada de calor d'aquests dies per promocionar els seus productes de bany. Una d'elles és la firma britànica Missguided, que ha publicat diversos posts amb els seus biquinis i banyadors.

Fins aquí res estrany. La polèmica s'ha produït en conèixer els preus d'alguns d'aquests productes, més concretament, el d'un biquini de triangle de color negre. I és que Missguided l'ha posat a la venda per menys de 2 euros, com podeu veure més avall.

  Un preu, que segons molts usuaris i ONGs, només es pot aconseguir si s'explota laboralment els treballadors.

"Aquest preu envia un missatge perillós sobre el valor que donem a la roba i sobre les condicions de les persones que treballen en aquest sector", ha escrit la plataforma reivindicativa Fashion Revolution al seu Instagram.

A més a més, tal com asseguren alguns usuaris, aquests preus animen les persones a "consumir sense parar" i, per tant, a incrementar els nivells de residus i contaminació. Vosaltres què en penseu?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Last week, a major UK fashion brand launched a bikini that costs just £1 ( which is approx. €1.12 or $1.26 USD). When clothes cost less than the price of a coffee, it encourages us to buy more things than we actually need, without stopping to consider whether we’ll value these garments in the long-term. In fact, an MIT study estimated that some 150 billion items of clothing are produced every year. This volume of production has doubled in just the past 15 years. As a society, we buy more clothing than ever before. Meanwhile, a 2018 report from Onepoll found that 83% of UK consumers are buying clothes they never wear. Plus, in the UK we send around 350,000 tonnes of clothing (£140 million worth) to landfill every year, according to WRAP. While we acknowledge that price is not always an accurate measure of working conditions and wages for workers in the supply chain, £1 sends a dangerous message about the value we place on clothing, the rate at which we consume it and the disregard for the wellbeing and livelihoods of the people who work so hard to make our clothes. #LovedClothesLast #WhoMadeMyClothes #FashionRevolution

Una publicación compartida por Fashion Revolution (@fash_rev) el

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Què pesats que sou
Anònim, 27/06/2019 a les 14:13
+12
-14
Ei de veritat, despres que si la roba és molt cara. Més de una aprofitara aquesta oferta i es comprarà un bikini. Ademes valgui un euro O valgui 20 aquestes empreses continuaran explotant a gent, pesats.
Es necessàri
Anònima, 27/06/2019 a les 14:33
+52
-19
Sincerament no tothom es pot comprar biquinis com els de kalvin klein q et costen 60€ cada part... a milta gent li ve de 10€ mes o menos.... i tampoc es per tant pq al xino te'l trobes per 3€
...
Anònim, 27/06/2019 a les 18:23
+22
-5
Ja però mentrestant van explotant a gent.
Ajuda
AnònimA, 27/06/2019 a les 14:35
+40
-1
Sóc noia. Tinc 17 anys i no tinc amics/gues.

Em sento súper sola.... algú que vulgui parlar?? Simplement per desconectar una mica.. li donaria el meu insta fals i ja si eso després whats.... Semblo una noia bastant timida al principi, però si em llenço em llenço.
Estic iguaaal
Anònima , 27/06/2019 a les 17:04
+9
-0
Estic iguaaal!
Passa'm un insta fals (que jo no en tinc) i t'obro 🙌🏻
Per la que no te amics
Anònim, 27/06/2019 a les 17:17
+9
-0
Memtres no sigui cap repte no tinc cap problema en ser amiga teva tambe et parlaria pel meu instagram fals.
Crec que puc entendre't millor del que et penses.
Soc una noia de 15 anys...
Hola
Anònim, 27/06/2019 a les 19:37
+4
-0
Com es diu el teu instagram?????
Soc un noi 😍 😍
Samee
Anònima, 27/06/2019 a les 19:47
+5
-0
Estic igual, tinc 18 sóc i sóc noia.

Últimament hem sento bastant sola, si hem passes el teu insta fals, ja que jo no en tinc t'obro. 😝
Insta
Anònim, 27/06/2019 a les 20:06
+4
-0
Hola, jo també sóc una noia, si vols passa el teu insta fals i parlem 💜
X2
Anònim, 27/06/2019 a les 21:15
+6
-0
Jaja, veig q no sóc l'unica.
Jo
Anònim, 27/06/2019 a les 23:40
+1
-0
Digam el teu insta fals i tobro per dm😊
Per les respostes. Sóc la de ajuda
AnònimA , 28/06/2019 a les 00:07
+5
-0
Espero que torneu a mirar si us he contestatt 🤞🏻🤞🏻

El meu insta fals es sieempreefrasees
...
Anònim, 27/06/2019 a les 14:45
Interessant
+62
-4
Hahahah brutal com tothom s'atabala perquè el preu és massa baix i està explotant laboralment els treballadors, però Nike fa exactement el mateix, a diferència k ven cualsevol cosa desmesuradament pujada de preu i nosaltres com inútils ho comprem, i diem: ui no no 500 euros unes sabates ho valen, a més segur k no exploten treballadors ni res per l'estil...

Francament, penós.
Molt fort
Anònim, 27/06/2019 a les 15:55
+18
-2
Estic totalment en contra de l'empresa que ha fabricat aquest banyador però trobo molt fort que a les botigues que formen part de Inditex (Bershka, Stradivarius, Zara i moltes més) també s'esclavitza a nens i dones i a aquestes enpreses no hi diwm res oi? Es que està de moda... MOLT FORT. I no només inditex. Moltes altres botigues.
hipocrites
Anònim, 27/06/2019 a les 15:59
+20
-2
avera jo estic en contra de l’explotació i intento evitar comprar roba on exploten a gent. Però enserio us heu de quiexar perquè aixòval 1€? sempre esteu fent noticies promocionant coses del pull, bershka, nike i tot això, ah clar si aixo val 60€ no passa res no?
OBRIU ELS ULLS D’UNA PUTA VEGADA A CASI TOTS ELS LLOCS EXPLOTEN A GENT
Joer
Anònim, 27/06/2019 a les 20:59
+3
-5
Que pesats sou tots amb "explotació". Si una persona de Vietnam per exemple treballa fent sabates per 3$ al dia, obviament a nosaltres ens sembla poquissim, pero si treballa alla es perque NO HA POGUT TROBAR RES MILLOR. De veritat preferiu que no passès aixo i es quedessin sense treball o en un altre amb un sou pitjor? Si el trien es precisament perque es el millor que hi ha. I no dieu "les empreses haurien de pagarlos mes" perque si els sous han de ser com els d'aqui per aixo directament farien la seva producció aqui i no alla. Aixi al menys els hi donen un treball millor que els que hi ha alla i permeten el desenvolupament de l'economia del pais.
X2
Anònim, 27/06/2019 a les 21:16
+0
-0
Jaja, veig q no sóc l'unica.
...
Anònim, 28/06/2019 a les 10:49
+2
-0
Aah, que preferiu gastar-vos 50€?🙄
.
Anònim, 28/06/2019 a les 16:25
+1
-0
Tots els que dieu que continuen explotant, teniu raó. Però el tema està en que un treballador rep un 1% com a sou del que val la peça de roba. Per tant, si aquest bikini val 1€, el treballdor/a rep 1 cèntim com a sou. En canvi si comprem un bikini de 10€, el treballador/a rep 10 cèntims, que continua sent poc però per ells és més.