Així és el biquini que està fent indignar les xarxes socials

per Redacció, el 27 de juny de 2019 a les 11:00
Les marques de moda estan aprofitant l'onada de calor d'aquests dies per promocionar els seus productes de bany. Una d'elles és la firma britànica Missguided, que ha publicat diversos posts amb els seus biquinis i banyadors.

Fins aquí res estrany. La polèmica s'ha produït en conèixer els preus d'alguns d'aquests productes, més concretament, el d'un biquini de triangle de color negre. I és que Missguided l'ha posat a la venda per menys de 2 euros, com podeu veure més avall.

  Un preu, que segons molts usuaris i ONGs, només es pot aconseguir si s'explota laboralment els treballadors.

"Aquest preu envia un missatge perillós sobre el valor que donem a la roba i sobre les condicions de les persones que treballen en aquest sector", ha escrit la plataforma reivindicativa Fashion Revolution al seu Instagram.


A més a més, tal com asseguren alguns usuaris, aquests preus animen les persones a "consumir sense parar" i, per tant, a incrementar els nivells de residus i contaminació. Vosaltres què en penseu?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Last week, a major UK fashion brand launched a bikini that costs just £1 ( which is approx. €1.12 or $1.26 USD). When clothes cost less than the price of a coffee, it encourages us to buy more things than we actually need, without stopping to consider whether we’ll value these garments in the long-term. In fact, an MIT study estimated that some 150 billion items of clothing are produced every year. This volume of production has doubled in just the past 15 years. As a society, we buy more clothing than ever before. Meanwhile, a 2018 report from Onepoll found that 83% of UK consumers are buying clothes they never wear. Plus, in the UK we send around 350,000 tonnes of clothing (£140 million worth) to landfill every year, according to WRAP. While we acknowledge that price is not always an accurate measure of working conditions and wages for workers in the supply chain, £1 sends a dangerous message about the value we place on clothing, the rate at which we consume it and the disregard for the wellbeing and livelihoods of the people who work so hard to make our clothes. #LovedClothesLast #WhoMadeMyClothes #FashionRevolution

Una publicación compartida por Fashion Revolution (@fash_rev) el

Arxivat a:
TENDÈNCIES, biquini
Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.
Segueix-nos a:
Cerca a Adolescents.cat:

Tecnologia: Sobrevia.net
Llicència: CC BY-NC-ND
Mitjà associat a
 
Amb la col·laboració de: