4 maneres de millorar la relació amb el teu cos

per Adolescents.cat, 27 de juny de 2019 a les 11:19 |
Com passa moltes vegades amb altres coses, els humans tenim una relació contradictòria amb el nostre cos. Per algunes coses l'estimem i per d'altres no tant.

Fa pocs dies la revista digital Pijama Surf va fer un article en el que dóna 4 consells clau per començar a estimar una mica més el nostre cos, ja que és únic i estarà amb tu tota la vida! Nosaltres te'ls hem resumit. Què en penses, creus que ho podràs posar en pràctica?

 
 
Participació
Per estimar el teu cos...
Per Anònima el 27 de juny de 2019 a les 22:26
8   0
Et resumeixo tot l'article en una paraula: masturba't.

Molts consellers....
Per Anònima el 27 de juny de 2019 a les 22:26
10   0
Masturba't. Després si que et sentirà bé.

No puc. Em supera
Per Anònim el 27 de juny de 2019 a les 14:29
13   1
Bua jo sincerament a mi tot lu del cos em sypera. Estig gorda i la gent em diu que aixo no ma dimportar pero vulguis o no em menja el cap dia rere dia, i ja fa un any que vaig comensar a vomitar i no sutro dels cercles. Em diuen que me destimar i que lu important es la salut. Ok, la meva salut seria mes elevada si no estigues gorda. I doncs, que faig, mestimo siguent gorda o aprimo.es una puta merda tot aixo. Ho sento pero no man servit de res els consells....😦

.
Per Anònim el 27 de juny de 2019 a les 22:24
8   0
Facis el que facis, t'has d'estimar.
Obvi
Per Anònim el 27 de juny de 2019 a les 15:26
0   20
Tas d'aprimar, la obesitst es una malaltia perillosa
Uuuf...
Per Anònim el 27 de juny de 2019 a les 13:18
19   0
Sisi molts consells i tal però el meu cos i el meu físic seguirant sent una merda... Tinc molt poca autoestima en quan al meu cos, i ara que es temps de platja i piscina em fa molta cosa anar amb bikini... Tinc molta cuixa, la cadera molt ample i una mica de panxa... Algú més se sent així?

vaya
Per Anònim el 27 de juny de 2019 a les 14:14
0   0
aqui mateix tens una persona que tenten 100%. No se tu pero jo soc plenament conscient de que cadascu es com es i lacceptacio i tot aquests consells daqui dalt pero no em veig ni capaç ni amb ganes de posarlos en practica perque no magrado gens. Tu tambe sents algo aixi?
igual
Per Anònim el 27 de juny de 2019 a les 13:44
5   0
tia m sento igual que tu i ademes sem marquen moltes venes lila als costats de les dos cuixes i odio aixo.
Resposta a Uuf
Per Anònim/Consell el 27 de juny de 2019 a les 13:38
8   0
El teu cos no es una merda, ets precios/a i increible tal com ets. Si tots fossim iguals al final el mon seria molt aborrit no troves? Si l'altra gent t'ha de dir alguna cosa per com et queda el bikini o ha d'opinar sobre el teu cos sense que tu els ho demanis, creus que val la pena escoltarse'ls?? Tu siguis tu mateixa sempre, hi haura algu que t'estimara tal com ets t.ho puc assegurar; no perdis el temps amb la gent que et jutja pel teu fisic. Espero haver.te ajudat i recorda: mira't al mirall i digat a tu mateixa: soc guapissima perque m'en sento i avui hem menjare el mon.