CONVERSES: «Les he pillat» [CAP. 14]

per @henry__blond, 27 de juny de 2019 a les 14:46 |
Ja és aquí un nou capítol de «LVSSA». Amb aquesta publicació continuem una col·lecció de diferents volums que formaran una història continuada sobre adolescents... una història amb una sorpresa final mai vista fins ara.

SI ET VAS PERDRE ELS CAPÍTOLS ANTERIORS, ET DEIXEM AMB LA PRIMERA I SEGONA  TEMPORADA DE CONVERSES I TAMBÉ AMB EL CAPÍTOL 11. 

 LLEGEIX AQUÍ LA PRIMERA TEMPORADA (CAPÍTOLS DE L'1 AL 5)
 LLEGEIX AQUÍ LA SEGONA TEMPORADA (CAPÍTOLS DEL 6 AL 10)
 LLEGEIX AQUÍ EL CAPÍTOL 11
 LLEGEIX AQUÍ EL CAPÍTOL 12 
 LLEGEIX AQUÍ EL CAPÍTOL 13



 El següent capítol es publicarà dilluns que ve. 

AQUESTES SÓN UNES CONVERSES DE FICCIÓ PROTAGONITZADES PER ACTORS REALS.

 


Si no pots veure el playbuzz, espera una segons o torna a carregar la pàgina. 
Participació
Indignació
Per Anònim el 29 de juny de 2019 a les 11:34
1   3
Skereee va sense E al principi incults!!!

Va per na noia q vol conèixer gent nova
Per Anònim el 28 de juny de 2019 a les 01:15
3   0
Jo si vols et puc ajudar❤️ Em mola molt conèixer a gent nova, tmb soc noia😉

Per la de kpop
Per Anònim el 28 de juny de 2019 a les 00:00
0   0
Presente, sóc de Girona i m’agrada el kpop^^

si???
Per Anònim el 28 de juny de 2019 a les 12:04
0   0
pots seguirme a la meva conta de kpop @kennnsvocals i podem parlar ^^
Help
Per AnònimA el 27 de juny de 2019 a les 21:35
4   6
Algú que vulgui conèixer gent nova?? Sóc una noia i m'agradaria conèixer persones, principalment nois, tot i que no m'importaria si son noies. La gent diu que sóc una antisocial i que no parlo amb ningú, i de fet es veritat...al whats només tinc a la familia i a la meva millor amiga (que ja no parlem perque sha echat novio) aixi que .... Pos aixo, a més em flipa un noi, i ns que fer. Ni com s'obra una conversa, ni tirar la canya... de fet, el vaig felicitar i em va dir gràcies i el vaig deixar en vist perque no sabia ni que ni com respondrel... molt penos tot... 😭😭 Sorry pel textazoo

Sóc la de help
Per AnònimA el 28 de juny de 2019 a les 10:43
2   0
Espero que torneu a mirar si us he respost..... 🤞🏻🤞🏻 El meu insta és sieempreefrasees
Jo si
Per Anònim el 28 de juny de 2019 a les 03:22
1   0
Podem parlarne doncs
Ig
Per Anònim el 28 de juny de 2019 a les 00:54
1   0
Posa el teu instagram i et segueixo. (Soc noi)
Per la del help
Per Anònim el 27 de juny de 2019 a les 23:51
1   0
Dona el teu insta o un enllaç a un grup de whats per a que la gent pugui contactarte
la antisocial
Per hhh el 27 de juny de 2019 a les 23:21
1   0
hola! de on ets a mi tambe m’agradaria conèixer gent nova( soc un noi)
Help?
Per Anònim el 27 de juny de 2019 a les 23:14
2   0
Quan vulguis dona
Per la del kpop
Per Anònima el 27 de juny de 2019 a les 21:19
2   0
Hi ha un grup de nois a massanet q els hi mola el kpop(bts)

Upps
Per Anònima el 27 de juny de 2019 a les 16:00
25   2
La cagaste

algu de Gir??