Què busques segons el teu signe de l'horòscop?

per Adolescents.cat, 28 de juny de 2019 a les 10:04 |
Els astres no són l'únic que et defineix, evidentment. Però hi ha característiques comunes entre les persones d'un mateix signe de l'horòscop. Què és allò que busca cada signe de l'horòscop? Tingues en compte que saber el teu ascendent t'ajudarà a entendre-ho!

 
 
Participació
Lleo♌️
Per Anònim el 11 de juliol de 2019 a les 14:09
0   0
Jo el q busco es la reialesa en el sentit de q no hi hagi gent falsa al meu voltant esq els Lleó Creem enveja 😂😂

Lleo♌️
Per Anònim el 11 de juliol de 2019 a les 14:08
0   0
Jo el q busco es la reialesa en el sentit de q no hi hagi gent falsa al meu voltant esq els Lleó Creem enveja 😂😂

mentida
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 00:20
0   0
jo soc balança i busco ganes de viure xd

Aquari
Per Anònima el 28 de juny de 2019 a les 19:56
2   0
Literalment que la diferència és el que busco. Tan en els demés com en mi mateixa. M'atrauen els nois diferents hahah. Algú aquari que pensi el mateix?

Que vol dir??
Per Escorpiona♏️ el 28 de juny de 2019 a les 17:10
13   0
Hola?? Llum? Això que vol dir, que soc com una polilla??😂😂 Siusplau que algú em digui que vol dir que busco llum!

holaa
Per Anònim el 28 de juny de 2019 a les 13:41
3   0
jo busco la libertat i l' amor 😂😂 es broma jo nomas vull ser jo mateixa. el meu instia per si algún vol ser libre como jo (fuck-petita)

No pot ser
Per Anònim el 28 de juny de 2019 a les 11:11
11   0
Jo soc capricorn i m'ha dit q busco ordre pero ho dubto tenint en conte q soc la mes desordenada, jo jusco llibertat😂😂😂😂

Capricorn