Què busques segons el teu signe de l'horòscop?

| 28/06/2019 a les 10:04h
Arxivat a: RÀNQUINGS, zodíac, buscar, horòscop
 
Imatge il·lustrativa
Els astres no són l'únic que et defineix, evidentment. Però hi ha característiques comunes entre les persones d'un mateix signe de l'horòscop. Què és allò que busca cada signe de l'horòscop? Tingues en compte que saber el teu ascendent t'ajudarà a entendre-ho!

 
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Help
AnònimA , 28/06/2019 a les 10:52
+4
-4
Algú que vulgui conèixer gent nova??
Sóc una noia (de 17 anys) m'agradaria conèixer persones noves, principalment nois, però tampoc m'importaria si fossin noies.


No cal malpensar... simplement que sóc tímida i veig com totes les meves companyes ja han fet de tot, tenen parella o flirtegen per insta... i jo vaig com una mica perduda. I em diuen: amb la facilitat que és obrir a un noi i tal... però no m'atreveixo. Per això deia que si algú vol parlar... seria per un insta de frases que tinc (sieempreefrasees), per anar pillant practica i tal. Sorry pel textazo i mercii
No pot ser
Anònim, 28/06/2019 a les 11:11
+11
-0
Jo soc capricorn i m'ha dit q busco ordre pero ho dubto tenint en conte q soc la mes desordenada, jo jusco llibertat😂😂😂😂
Capricorn
Anònim, 28/06/2019 a les 13:32
+7
-0
Rt, un dia tinc l'habitació ordenada i al dia següent feta una merda com sempre, capricorns... 😂♑❤️
holaa
Anònim, 28/06/2019 a les 13:41
+3
-0
jo busco la libertat i l' amor 😂😂 es broma jo nomas vull ser jo mateixa. el meu instia per si algún vol ser libre como jo (fuck-petita)
Que vol dir??
Escorpiona♏️ , 28/06/2019 a les 17:10
+13
-0
Hola?? Llum? Això que vol dir, que soc com una polilla??😂😂
Siusplau que algú em digui que vol dir que busco llum!
Aquari
Anònima, 28/06/2019 a les 19:56
+2
-0
Literalment que la diferència és el que busco. Tan en els demés com en mi mateixa. M'atrauen els nois diferents hahah. Algú aquari que pensi el mateix?
mentida
Anònim, 01/07/2019 a les 00:20
+0
-0
jo soc balança i busco ganes de viure xd
Lleo♌️