TEST Trobaràs l'amor aquest estiu?

| 28/06/2019 a les 11:33h
Arxivat a: TESTS, amors tòxics
 
Imatge il·lustrativa
Heu conegut algú especial fa poc? Us han trencat al cor? Feu aquest test i intentarem endevinar com us anirà amb l'amor aquest estiu.


 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

L'amor et somriurà aquest estiu
Anònim, 28/06/2019 a les 12:01
+7
-0
Tot indica que tens moltes ganes i esperança de viure un estiu totalment inoblidable. Les vacances d'aquest 2019 seran úniques i estaran marcades per una persona molt especial. Deixa't emportar i sigues tu mateix/a. Les coses aniran millor del que creus.

Dificil, no conec a casi ningun gai/bi de Gir xD
Hola
Anònim, 30/06/2019 a les 01:39
+0
-0
Igual
Help
AnònimA, 28/06/2019 a les 13:15
+18
-5
Algú que vulgui conèixer gent nova??
Sóc una noia (de 17 anys) m'agradaria conèixer persones noves, principalment nois, però tampoc m'importaria si fossin noies.


No cal malpensar... simplement que sóc tímida i veig com totes les meves companyes ja han fet de tot, tenen parella o flirtegen per insta... i jo vaig com una mica perduda. I em diuen: amb la facilitat que és obrir a un noi i tal... però no m'atreveixo. Per això deia que si algú vol parlar... seria per un insta de frases que tinc (sieempreefrasees), per anar pillant practica i tal. Sorry pel textazo i mercii
Joder
Anònima esbojarrada , 28/06/2019 a les 20:10
+5
-2
Joder mira q arribes a ser pesadeta amb el mateix comentari a varies pàgines 🤪🤪🤪🤪
Sembla q em rebentara el cap amb el mateix maca 🤯🤯🤯🤯
X l’amor et somriura...
Anònim, 28/06/2019 a les 23:02
+1
-1
Holaaaa, x curiositat...
Edat??
Noi/noia?
...
q haig de fer?
Anònim, 28/06/2019 a les 13:28
+8
-1
parlo amb un noi del poble desde ya fa casi 2 anys i ems vam liar una nit a mi em mola molt xo ell no ha tingut cap relacio i jo me liat amb pocs i no vui liu serio magraderia relacio, laltre dia em va dir q li molaria quedar xo q li tira enrere el fet q despres hi hauria un copromis i ledat (ens portem 4 anys, jo crec q no es tan a demes em porto bastn amb ell) ns q frr pq tinc po de pillarme encara mes i q despres em xuti
q faig?
PARLEU-HO!!
Anònima, 28/06/2019 a les 16:01
+8
-0
Comunicació, parleu quines són les intencions de cadascun. A part, millor haver-te equivocat a quedar-te amb el dubte de què haguès passat.
Anima't amiga