7 adolescents descriuen el seu «crush» i li envien un missatge, i si ets tu?

per Redacció, 30 de juny de 2019 a les 12:58 |
Ja fa temps que a Adolescents.cat vam activar les indirectes. Una secció on tothom podia llençar un missatge de manera anònima a persones del seu entorn o el seu dia a dia.

Seguint amb la mateixa filosofia, ara us proposem fer arribar aquestes indirectes als vostres «crush». Potser és algú que coneixes i va al mateix institut que tu, però un «crush» pot ser aquella persona amb qui vas coincidir a la cua d'un McDonald's, us vau mirar, us vau somriure, però no us vau dir res. I ara, clar, necessites saber qui és!

 


Versió sense playbuzz

Noi, 14 anys
No puc parar de pensar en tu des del moment en que ens vam abraçar. Tu anaves per Vic amb un amic teu rient com bojos i jo anava sol amb el mòbil. El teu amic i jo ens coneixen i em va venir a saludar i et va dir que vinguessis. Vas venir i ens vam fer una abraçada i dos petons. La teva abraçada tan tendre i els teus petons a la galta tan carinyosos...
Ets la més popu de Vic i jo el "4t més popu" segons aquella llista tan estúpida que van fer... L’únic problema és que ets l'ex del meu germà.

Noia, 15 anys
Sí sí, tiro l’orgull per terra, però no puc no acceptar que et necessito, et necessito ara quan ja no m’estimes. Anem a la mateixa classe i fa uns mesos et vaig deixar perquè em vaig cansar. Necessito sentir els teus llavis contra els meus. Sé que he fet les coses fatal i que la culpa només és meva. Però fes-me aquest favor i torna, ja que tu controles. Encara m’has de cantar una cançó.

Noia, 13 anys
Anem al mateix institut de Cabrils a 2n ESO, i la veritat és que des que et vaig conèixer em vas demostrar molt, que et necessito al meu costat i cada dia m'ho demostres més, però mai m’he atrevit a dir que em moles però vull que sàpigues que t'estimo moltíssim i que estaré al teu costat passi el que passi. Ets una persona molt baixeta i no aparentes tenir 14 anys, ets molt bona persona i sempre m'ajudes en tot, però a vegades crec que em tires la canya i les meves amigues diuen que ens molem mútuament...

Noi, 16 anys
Des que vam començar a parlar ara ja fa dos anys, que em vas agradar moltíssim, com mai m'havia agradat ningú. En el seu moment els dos vam sentir coses l’un per l'altre però no ens vam atrevir a dir-nos-ho. Ens hem liat molts cops a casa teva, fins i tot quan jo tenia nòvia... T'he fet molt de mal i em sap molt  greu tot el que t'he fet. Tot i així ara comencem a tornar a estar com abans i espero que mai hagis deixat de sentir allò que no ens vam poder dir fa un temps... Perquè jo no he deixat de sentir-ho ni per un segon.
 
Noia, 18 anys
Cada dia et veig a l'insti i se'm para el cor. Ets la noia més maca del món i em flipes moltíssim. Tu vas a quart d'ESO i no ens creuem massa però cada cop que passes pel meu costat el món s'atura. El teu rotllo és una passada! No crec que sàpigues qui sóc però tan debò ara et comencis a fixar amb mi.

Noia, 15 anys
T’estimo, ets un secret entre el meu cor i jo. Només et veig un cop per setmana (si tinc sort) però l’estona en què tu i jo compartim el mateix espai, és indescriptible . Ets preciosa, el teu somriure i els teus ulls m’il·luminen el dia. Somio amb tu CADA nit i per mi se’m fa molt dur no poder dir-te que t’ estimo, t’estimo i t’estimo.

Noi, 15 anys
Crec que saps el que sento per tu, potser pel que et diuen les amigues o perquè no se dissimular.
T'estimo, ets preciosa, intel·ligent, molt maca i una mica boja.
Compartim gustos, tant musicals com personals, de la vida, de l’insti....
Així que LS és igual a la meitat de la meva vida.
Així que tu ets igual a la meitat de la meva vida.





La fotògrafa Marta Mas, visita AdolescentsiCat. Ens explicarà si ha estat molt difícil fer-se un lloc i com diferenciar-te en un món tan competitiu com el de la fotografia. Carlos Cuevas i altres actors catalans ja formen part del seu book.
Arxivat a:
OCI, indirectes, crush
Participació
Hem sento identificada
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 22:22
1   0
Una cosa per el noi de 15 anys que diu que LS es la meitat de la seva vida d'on ets? Crec que puc ser jo

On soc
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 23:35
0   0
Sóc de la Pobla de segur
🙃
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 19:08
13   0
Quan entres per veure si tens la sort de sentir-te identificat en algun dels comentaris i veus que no i recordes que ningú t'estima: 😀🙂🙁☹️😢😭

Ya ves
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 22:11
2   0
Oh shit, here we go again
Noi 14
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 14:13
0   0
Holaaaaaaaaaaaaa vaig a un insti de Terrassa i de veritat que crec que ho veuràs perquè se que segueixes a Adolescents.cat. T'estimo molt i cada dia que et veig els meus sentiments són més profunds, m'alegres el dia. Anem a la mateixa classe de 3r ESO encara que ara passarem a 4rt. Espero que a 4rt passi algo entre nosaltres perquè el meu amor per tu és enorme.

Crec q soc jo
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 01:16
7   0
Necessito que la noia de 18 que parla sobre la noia de 4rt d’Eso em respongui. Crec que parles de mi. Si us plau si ho veus diguem de quina ciutat ets.

Çakdiekx
Per Noi de 15 anys el 1 de juliol de 2019 a les 00:11
1   0
Ets una nena del calgra i vas a tercer A crec, tens els ulls verds el cabell castany i una pigueta petitona a la front tens bastantes amigues pero sempre et veig amb dos noies (una de mes alta i l’altre una mica baixa) normalment vas amb samarretes curtes pantalons texans una mica amples per les cames pero apretats per la cintura i el cul i obviament portes la teva motxilla (una vans vermella) abans et veia cada dia al insti pero ara com es estiu ja no et veig, hem cirdes la atenció desde fa temps pero mai he dit res pk se k tens/tenies algo amb un noi de la teva classe (nose si encara esteu pero ho dubto ja k el noi amb el k estas es el tipic k nomes te relacions curtes) Nose si estas llegint aixo o no pero si u estas llegint k sapigues k em crides moltisim la atenció

Nnnnn
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 16:31
1   0
hola soc del calgra i crec q se de quina nena estàs parlant hem podries dir a quin curs i a quina classe vas????
Noia 14
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 00:06
3   0
Et conec des de fa 3 anys ( a primer d'eso) a 2n rodant un ministre curt ja em cas cridar la atenció,però aquest últim anys que hem passat més estona just més adonat que no puc estar sense tú i cada que passo amb tú m'agrades més. Per cert vull anar a Cadaqués amb tú. Jo escric aquí pq no m'ho pengen

Noi 16
Per Anònim el 30 de juny de 2019 a les 22:55
10   1
Et vaig veure el dia de l'orgull de Barcelona a l'avinguda Paral•lel. Tú estaves a l'altre costat del carrer per on pujaven les carrosses. Ets un noi amb coleta que portava samarreta lila, pantalons negres i sandàlies. Em vas cridar l'atenció perquè no paraves de gravar-ho tot i en vas semblar molt guapo.

Soc jo
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 08:07
36   1
em dic Pablo Iglesias
selectivitat tarragona (examen historia )
Per Anònima el 30 de juny de 2019 a les 22:49
10   0
A L'EXAMEN D'HISTÒRIA ES VA ASSEURE UN NOI MAQUISSIM AL MEU COSTAT OuO PERO NO SE COM TROBAR.TE NI A INSTA .. estava just a la punta de la primera fila a la dreta i tu assegut a la meva esquerra(al lado vaia). Trobo que duies audífons però no estic swgura. Xo vaia que me vas molar moolt. Deixa el teu insta si vols i et faig un DM

Més
Per Anònim el 30 de juny de 2019 a les 22:46
74   0
penjeune mes sovint siusplau!!!

Noia de 15 anys
Per Anònima el 30 de juny de 2019 a les 22:27
8   0
D'on ets ? Em senc identificada

jeje