JO MAI MAI petits desastres que ens han passat a tots algun cop

| 28/06/2019 a les 13:15h
Arxivat a: OCI, jo mai mai, amics
 
Imatge il·lustrativa
Hem preparat una nova edició del conegut joc del JO MAI MAI.  Si no hi has jugat mai, has de saber que si la situació que s'explica l'ha fet algun cop, has de beure. Si no ho has fet mai, no has de beure. 

[playbuzz
 


Si no pots veure el playbuzz, espera una segons o torna a carregar la pàgina.



El youtuber Malbert visita AdolescentsiCat. S’ha fet famós criticant vídeos músicals i també fent “challenges” com el vídeo viral “Comiendo una semana con 1 euro al día”. Triomfa a Espanya i a Sud-amèrica, però el que molta gent no sap és que és català. Com sempre, li farem respondre l'interrogatori íntim i li farem superar les proves del programa!

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Help
AnònimA , 28/06/2019 a les 13:30
+2
-6
Algú que vulgui conèixer gent nova??
Sóc una noia (de 17 anys) m'agradaria conèixer persones noves, principalment nois, però tampoc m'importaria si fossin noies.


No cal malpensar... simplement que sóc tímida i veig com totes les meves companyes ja han fet de tot, tenen parella o flirtegen per insta... i jo vaig com una mica perduda. I em diuen: amb la facilitat que és obrir a un noi i tal... però no m'atreveixo. Per això deia que si algú vol parlar... seria per un insta de frases que tinc (sieempreefrasees), per anar pillant practica i tal. Sorry pel textazo i mercii
Help
AnònimA , 28/06/2019 a les 13:32
+8
-43
Algú que vulgui conèixer gent nova??
Sóc una noia (de 17 anys) m'agradaria conèixer persones noves, principalment nois, però tampoc m'importaria si fossin noies.


No cal malpensar... simplement que sóc tímida i veig com totes les meves companyes ja han fet de tot, tenen parella o flirtegen per insta... i jo vaig com una mica perduda. I em diuen: amb la facilitat que és obrir a un noi i tal... però no m'atreveixo. Per això deia que si algú vol parlar... seria per un insta de frases que tinc (sieempreefrasees), per anar pillant practica i tal. Sorry pel textazo i mercii
La de HELP
Anònim, 29/06/2019 a les 00:18
+32
-2
Si no fosis tan pesada anant escrivin el mateix a cada pàgina seria d'agrair.
Gràcies
pf
Anònim, 29/06/2019 a les 00:21
+12
-2
noia et fas pesada eh
Pesada
Anònim, 29/06/2019 a les 00:21
+9
-4
q plasta buscat amics a la vida real
😪
Anònim, 29/06/2019 a les 00:25
+21
-2
Uau a cada “post” que es penja em trobu escrit el mateix, es cosa meva...?😂
Prou
Anònim, 29/06/2019 a les 00:30
+16
-3
Tia en serio ja cansa
intenta coneixer gent al mon real que sera molt mes segur que per internet
A mes que tothom esta fart de veure el mateix comentari a tot arreu
PROU!
Em..
Anònim, 29/06/2019 a les 01:06
+6
-4
I si en lloc de buscar amics o relacions per internet intentes socialitzar una mica amb la gent del teu entorn? Es a dir, jo penso que anar demanan per les xarxes social que la gent sigui amiga teva o el que sigui es una mica trist, ja que hauria de sorgir sol i no perquè tens enveja de que les teves amigues tinguin algo i tu no😅😅
Tia
Anònim, 29/06/2019 a les 01:34
+9
-2
No va a malas pero ya cansas, osea que lo pongas una vez explicando que te pasa si quieres puedo hablarte y tal pero tia que ha lo has dicho cinco veces mínimo.
Calla
Anònim, 29/06/2019 a les 09:45
+5
-3
Para ja de posar aixo sempre q es fa pesat, intenta coneixer gent d'una altra manera q aquí ningu vol
Joder q pesada
Anònima, 29/06/2019 a les 11:21
+5
-2
i si busques amics de veritat, i no gent de internet...?
maca, aixo ho copies i pegues a cada article
Anònima aconsejera, 29/06/2019 a les 12:16
+7
-2
no et desesperis reina, tot te un temps, ves amb gent que et caigui be, no se, donal-si converça o algu, et juntes amb persones normalment? vull dir, si encaraque no siguin amics et juntes amb companys de clase?s si es aixi dona converça, tens mes posibilitats que siguin amics
nomes dues
Anònima sorpresa, 28/06/2019 a les 18:00
+1
-1
nomes m' han passat dues d' aquestes
Granets
Anònim, 28/06/2019 a les 21:05
+5
-40
Fa gracia perquè jo no en tinc 😊

🙄
Anònima, 29/06/2019 a les 15:03
+4
-1
Vale popu
Em
Anònim, 29/06/2019 a les 16:30
+5
-1
Feia falta? No presumeixis de tenir una cara "perfecte"
rallats
Anònima, 30/06/2019 a les 11:21
+2
-2
hahahah vale, ara esta sortint tota la penya gelosa perque te mooolts granets i la del comment no. A ver assimileu d’una vegada que teniu grans i punt. Deixeu que els que no en tenen, siguin feliços.
No pot ser
Anònim, 29/06/2019 a les 16:45
+6
-0
Com pot ser, que sigui tant gafe que m'haigin passat totes🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
Rtt