CONVERSES: «Sí, jo vull estar amb...» [CAP. 15]

per @henry__blond, 1 de juliol de 2019 a les 14:25 |
Ja és aquí un nou capítol de «LVSSA». Amb aquesta publicació continuem una col·lecció de diferents volums que formaran una història continuada sobre adolescents... una història amb una sorpresa final mai vista fins ara.

SI ET VAS PERDRE ELS CAPÍTOLS ANTERIORS, ET DEIXEM AMB LA PRIMERA I SEGONA  TEMPORADA DE CONVERSES I TAMBÉ AMB EL CAPÍTOL 11. 

 LLEGEIX AQUÍ LA PRIMERA TEMPORADA (CAPÍTOLS DE L'1 AL 5)
 LLEGEIX AQUÍ LA SEGONA TEMPORADA (CAPÍTOLS DEL 6 AL 10)
 LLEGEIX AQUÍ EL CAPÍTOL 11
 LLEGEIX AQUÍ EL CAPÍTOL 12 
 LLEGEIX AQUÍ EL CAPÍTOL 13

 LLEGEIX EL CAPÍTOL 14


 El següent capítol es publicarà dilluns que ve. 

AQUESTES SÓN UNES CONVERSES DE FICCIÓ PROTAGONITZADES PER ACTORS REALS.

 


Si no pots veure el playbuzz, espera una segons o torna a carregar la pàgina. 
Participació
Conversa
Per Anònima el 1 de juliol de 2019 a les 23:26
8   0
Que curt que ha estat avui no?

Molt curt la veritat
Per Anònim el 3 de juliol de 2019 a les 22:31
0   0
Proposo que penjeu el pròxim més aviat i que no sigui curt com aquest. Intrigant (Perdoneu per les faltes amics d'adolescents.)
BIEL
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 22:37
7   1
Bua , estic super pillada del Biel! NO EL TROBEU MONISSIM??

Buenoo
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 22:29
4   0
L'altre dia vaig llegir que parlaveu de conèixer gent nova i tal... Perquè no creeu un grup i que algú passi un enllaç o deixeu instas i ens podem coneixer

Eee
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 22:10
8   1
Al final ja veuràs com és tornaran a liar

Jodeeer
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 19:22
15   0
Estava interessant i crec que ha sigut dels més cuuuuurtsss!!!! L'altre volem que el penjeu més aviat plisss, que es massa intrigant, i és una gran distracció pels dies que no saps que fer 😉 P.D: Bon estiu adolesceeeents!!! I disfruteu de les vacances d'estiu!!!

A paaart
Per Anònimaaaa el 1 de juliol de 2019 a les 19:11
1   0
Holaaa:) Aquest estiu aniré a Camp Rialp, unes colonies internacionals q es fan a Andorra. La veritat esq vaig sola i penso q no Hi haura gaire Gent de la meva edaaat :(. Jo soc 04 i soc de Barcelona. Algú més q Hi vagi? Pd: si Hi aneu digueu de quin any sou i el sexe pliiis Pd2: perdo si us ha molestat q fiqui aixo aquí. Petooons

Saddd
Per Anònima el 1 de juliol de 2019 a les 15:56
47   0
Sembla que #Jurés s'acaba. Ha estat bonic mentre va durar :') jajaj

Judit-Arés
Per Anònimaaaaa el 2 de juliol de 2019 a les 12:09
2   0
"Jurés" és Judit+Arés!!! No és Uri+Arés!!!
Uri-Arés
Per Anònimaa el 2 de juliol de 2019 a les 00:50
0   2
Com pot ser el seu nom?
Uri
Per Anònima el 1 de juliol de 2019 a les 15:51
8   8
L'Uri es mereix algú millor que l'Arés 7n7