«Em podeu donar consells per masturbar-me millor?»

per Redacció, 7 de juliol de 2019 a les 10:00 |
A continuació llegiràs la consulta d’una noia enviada al Consultori d’Adolescents.cat. El text és el que ens ha enviat:

Usuària d'Adolescents.cat:

Hola! El meu problema és que totes les meves amigues es masturben i sempre que les pregunto em diuen que és molt fàcil i que surt sol, que no em ratlli. Però és que no sé com es fa. Tinc por de fer-ho malament i de fer-me mal. No ho vull fer perquè em senti pressionada, vull fer-ho perquè en tinc ganes però ho vull fer bé. Us escrivia per veure si em podeu donar un parell de consells per a començar.


Gràcies :)

RESPOSTA:

Hola lusi!

Doncs no hi ha una única manera de masturbar-se, cada persona, des de la curiositat (mai des de la pressió), ha d'anar descobrint de mica en mica què li agrada i com li agrada fer-ho.

Nosaltres sempre recomanem que abans de tot observis i coneguis bé els teus genitals. Per això, t'animem a agafar un mirallet i mirar amb deteniment la teva vulva. Localitza cada part i familiaritza't amb aquesta part del teu cos.

Recorda que el clítoris serveix única i exclusivament per produir-nos plaer. Generalment l'estimulació directa o indirecte (pels voltants) d'aquesta zona sol ser la manera més fàcil per aconseguir plaer i inclús arribar a l'orgasme. Però no oblidis que el nostre cervell és el nostre gran òrgan sexual, i és molt important que estiguem concentrades i connectades amb allò que estem fent: les sensacions que experimentem en tocar-nos, pensaments eròtics que ens ajudin a excitar-nos...



T'adjuntem un vídeo realitzat per alumnes del Grau d'infermeria de la Universidad Rey Juan Carlos amb diferents tècniques de masturbació femenina:

 Pots fer la teva consulta al Consultori d'Adolescents.cat aquí


 

Arxivat a:
CONSELLS, consultori
Participació
Help
Per Anònim el 8 de juliol de 2019 a les 14:08
3   0
I si noto plaer amb el clítoris però quan em faig dits no, que he de fer? I si és un problema meu?

Resposta a "help"
Per Anònimaa el 8 de juliol de 2019 a les 16:33
2   0
A mi em passa el mateix, li he preguntat a algunes persones i em diuen que a elles també les passa
Objectes
Per Anònim el 7 de juliol de 2019 a les 22:51
1   0
Podríeu dir objectes per masturbar-se les noies? Tant amb penetracio com per estimular

Objectes
Per Anònim el 8 de juliol de 2019 a les 12:07
2   0
Jo utilitze un massageador mini, però en general qualsevol cosa que vibri va bé. També va bé utilitzar un coixí, i tú damunt d'ell ja que la fricció dóna plaer.
Mastjrbacio femenina
Per Anònimaaaa el 7 de juliol de 2019 a les 22:32
10   0
Jo em madturbo amb un respall de drnts elèctric i sempre arribo al orgadme, va molt bé i dona molt plaer

COMPRA EL SATISFYER PRO 2
Per Anònim el 7 de juliol de 2019 a les 21:56
4   1
Amiga, un succionador de clitoris que et solucionarà la vida per un còmode preu de 50€, assequible per a qualsevol si de veritat es vol trobar la verdadera excitació sexual.

No sento plaer
Per Anònima el 7 de juliol de 2019 a les 21:34
5   0
Què passa si quan em mesturbo no sento plaer?? Plis q algú contesti!!

Fua
Per Anònim el 7 de juliol de 2019 a les 21:30
22   0
M'he posat calenta mirant el video xd

Vale
Per Anònim el 7 de juliol de 2019 a les 21:27
7   0
I trucs per fotre't calent@?? Sóc noia i tmpc sé com ajajaja.... Mhan recomanat 50 sombres, ja que es veu que el rollo de ser dominada va bé i tal però ns 🤷🏼‍♀️

.
Per Anònim el 8 de juliol de 2019 a les 15:20
1   0
Busca a Youtube sex i et sortran moltes pelis
jeje
Per Anònim el 7 de juliol de 2019 a les 16:05
49   5
"T'adjuntem un vídeo realitzat per alumnes del Grau d'infermeria de la Universidad Rey Juan Carlos" I aquests el màster se'l treuran o faran com en Casado i companyia?😉😂