7 adolescents descriuen el seu «crush» i li envien un missatge, i si ets tu?

| 07/07/2019 a les 13:03h
Arxivat a: OCI, crush, indirectes
 
Imatge il·lustrativa
Ja fa temps que a Adolescents.cat vam activar les indirectes. Una secció on tothom podia llençar un missatge de manera anònima a persones del seu entorn o el seu dia a dia.

Seguint amb la mateixa filosofia, ara us proposem fer arribar aquestes indirectes als vostres «crush». Potser és algú que coneixes i va al mateix institut que tu, però un «crush» pot ser aquella persona amb qui vas coincidir a la cua d'un McDonald's, us vau mirar, us vau somriure, però no us vau dir res. I ara, clar, necessites saber qui és!

 


Versió sense playbuzz

Noia, 14 anys
Ja fa uns mesos que m'agrades. Fa molt que em vaig adonar que era bisexual. Vas al meu insti (FEDAC-Sant Narcís) però fas 4t d'ESO i jo 2n d'ESO i d'aquí poc et gradues. Estic molt pillada de tu. Tens els cabells llargs, ulls marrons, ets molt guapa, tens un somriure que no me'l trec de sobre, ets molt simpàtica i balles molt bé. Hi ha algunes miradetes. No sé si llegeixes adolescents.cat, però si ho llegeixes: m'agrades molt. Espero que ho publiquin. (No sé si ets bisexual, lesbi o hetero).

Noia, 15 anys
Em vaig fixar amb tu ja fa uns anys, però tenies novia. Pensava que series com una persona impossible per mi, però des que vam parlar per primer cop que no paro de pensar amb tu. No sé què fer... La veritat és que els meus amics ja no saben ni com ajudar-me. És que és veure’t i apareix el meu somriure, el pols se m’accelera i em torno tonta. Molta gent m’ha dit que passi de tu, però és que de veritat que no puc.

Noi, 21 anys
No sé si mires o no adolescents.cat, la veritat és que no sé gaire de tu encara. Però sé que és veure't o pensar en tu, i sentir una cosa per dins que mai abans havia sentit. No sé què és però m'omple de vida. No sé si tindré la sort de seguir-te coneixent, però t'asseguro que ho donaré tot per tu, perquè encara que no te n’adonis, a mi m'ho estàs donant tot. Ets el somriure del meu dia a dia, fins i tot quan estic malament.

Noi, 15 anys
Et conec de vista. Ens vam veure fent surf a la platja de Balmins a Sitges. Venia una onada gran i com que no podia passar-la, vaig deixar la taula i tu estaves darrere. Després vaig sortir una estona per descansar i quan vaig tornar a entrar i et vaig veure, em vas dir que gairebé t’havia donat un cop. Jo et vaig demanar perdó. Ets guapíssima i no puc deixar de pensar en tu. Digues alguna cosa als comentaris si ets tu. Espero que ens tornem a veure.

Noia, 14 anys
Anem juntes a teatre i no sé si llegiràs això. En l'obra de teatre fem el mateix personatge, i això ha fet que ens féssim molt més. Quan et veig sento que el cor se’m para. Ets molt adorable!
Hi ha dies que sento que som amigues, però n’hi ha d’altres que tinc la sensació que et molo. I aquells dies... bufffff! No em llenço a fer-te un petó perquè no m'atreveixo, però si et sents identificada i sents el mateix que jo, no dubtis a fer-me un petó!

Noia, 14 anys
Tens els cabells marrons uns ulls color avellana amb una mirada indesxifrable. No et puc treure del cap i ho he intentat molts cops, ja que sé que no sents el mateix. Però és que hi ha vegades en què em sembla que sí. Fa massa que no ens veiem però aquest estiu penso saber què sents per mi.

Noi, 13 anys
Dubto que ho llegeixis però igualment ho dic. Fa un any que vam començar a sortir, de primeres jo no ho sentia del tot però, vaig acabar pilladíssim. La qüestió és que et vaig fer mal, fa un temps vaig intentar tornar però tu no vas voler. Encara estic enamorat. Si et sents identificada envia’m un 11 al whats.





La fotògrafa Marta Mas, visita AdolescentsiCat. Ens explicarà si ha estat molt difícil fer-se un lloc i com diferenciar-te en un món tan competitiu com el de la fotografia. Carlos Cuevas i altres actors catalans ja formen part del seu book.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Títol
Anònima, 07/07/2019 a les 16:36
+33
-2
Cada cop que posen aquesta secció pateixo per si publiquen el missatge que vaig enviar fa mesos, ja que les coses han canviat molt.
Sóc l'única?
Títol
Anònima, 07/07/2019 a les 18:14
+19
-0
Cada cop que posen aquesta secció pateixo per si publiquen el missatge que vaig enviar fa mesos, ja que les coses han canviat molt.
Sóc l'única?
Aaaix...
Anonimeetaa , 07/07/2019 a les 18:44
Molt interessant
+210
-0
Com sempre, ni un per mi :')
xD
Anònim, 08/07/2019 a les 06:42
+10
-3
No es per res pero la probabilitat de que te'n surti un es molt petita igual que a tots els altres :)
...
Anònim, 08/07/2019 a les 11:31
+16
-0
Jo no perdo la esperança ahahahah
Hahahahah
Anònima, 08/07/2019 a les 13:38
+3
-0
I et possen com a molt interessantt😂 sempre forçes i esperençess jajajjajah
Noi de 13 anys
Anònima, 07/07/2019 a les 18:54
+15
-0
Em sento identificada. Diguem alguna cosa que pugui entendre o descriute.

El teu nom.comença per A??
Si
Anònim, 08/07/2019 a les 00:44
+7
-0
Sii🤐
Noi de 13 anys
Anònima, 07/07/2019 a les 19:08
+2
-3
Em sento identificada. Diguem alguna cosa que pugui entendre o descriute.

El teu nom.comença per A??
Tristeza
Anònima, 07/07/2019 a les 21:20
+27
-0
Que mal hahah sempre q vaig aquest article, se q no n'hi haura cap per mi, pero miro per si d'acas pero despres acabo de llegir i no n'hi habia cap per ami hahahahah algu mes?
NECESSITES UN DICCIONARI URGENTMENT
Anònima, 08/07/2019 a les 16:11
+6
-5
Més
Per si de cas
A mi
Haurà
Després
Havia
Però
Algú



AMB AMOR UNA PERSONA Q S'HA TORNAT CEGA AMB TANTA FALTA
El de 11 al wats
Anònim, 07/07/2019 a les 22:42
+6
-0
Per quina lletra comença el teu nom?
Pel noi 21 anys
Anònim, 07/07/2019 a les 22:47
+7
-0
Explica d'on ets, de que coneixes a la persona, com es i tal...
Ulls avellana i cabells marrons
Anònim, 07/07/2019 a les 22:52
+4
-0
Aixo va per un noi?? Si es aixi obram o donam una pista de on ets
2
Anònim, 07/07/2019 a les 22:52
+5
-0
Em sento identificada en el segon si em penso que se qui ets envia'm per insta un 🔥
Omg
Sitges, 07/07/2019 a les 22:54
+8
-0
Bua jo soc de Sitges i després de llegir això me quedat amb puto xoc enserio no m’ho esperava per res del món ! Diguem per quina lletra comença el teu nom plis!!
Soc el del comentari 7
M, 08/07/2019 a les 14:56
+0
-0
Pero sk yo no la conec ni se el seu nom com pots saver el meu si ets tu.
El meu nom comença per M. I em dic com el que passa cuan plou i fa sol. :)
Si vols ens vellem
🌈, 08/07/2019 a les 18:46
+1
-1
Si vols el 15 ens vellem a la platja de Aiguadolç a les 11 del mati. Vaya corte😂. Yo estaré fent skimboard si no hi ha oles. Aver si vens🤙🏽
Cangurs
Anònima, 07/07/2019 a les 23:17
+2
-0
Hola, si algun adolescent fa da cangur, em podria dir quan cobra x hora? Mersi
I adolescents, sabeu altres maneres de guanyar diners? Gracies
Jo també
Anònim, 08/07/2019 a les 09:25
+1
-0
Jo també vull fer de cangur aquest estiu o alguna altre cosa per guantear diners xdd
cangur
Anònim, 08/07/2019 a les 10:28
+0
-0
jo cobro 13 la hora
Maufeen
Anònim, 07/07/2019 a les 23:41
+10
-2
Abore en teoria a nesta secció as da DESCRIURE al teu crush i domes vex fato en plan no puc olvidarme de tu i tot aixo. Pos abore com vols qque el teu crush se sentigue identificat a ligual q en descrpicions super generals en plan ets rubia en los ulls de colo avellana, com si no hiagesen paies aixi. Lo mes normal siria dir dan sou i coses mes aixi, i tambe fica una mica d descrpicio teua o la inicial, o algo pera que tambe te pugen identifica.
Gràcies
gracies
Anònim, 08/07/2019 a les 12:17
+7
-1
la gent s’ho curra massa, nomes cal fer una descripcio de la persona, on viu i com us vau coneixer. No cal que feu una puta poesia cada cop. (Ho sento pero odio a la gent empalagosa)
iec
Anònim, 08/07/2019 a les 16:38
+1
-0
Me jugo lo que sigue que ets de la cava
Pera lo d la cava
Anònim, 09/07/2019 a les 14:43
+0
-0
Casi jajaja soc de camarles
Pel de 21 anys
Anònim, 07/07/2019 a les 23:45
+4
-0
Siusplau el de 21 explica una mica com es la persona, de que la coneixes, d'on ets...
👼👼
Anònim, 07/07/2019 a les 23:54
+34
-0
El meu crush era pigat i prim, patia convulsions a causa d'una malaltia que estava tractant, va participar a la serie JESSIE de dissney chanel, era perfecte i sempre em treia un somriure, va morir ahir, sempre et recordarem. Forever love you❤️❤️😪
😳
Anònim, 08/07/2019 a les 12:05
+0
-0
Jdr q dur
😔
Anònim, 08/07/2019 a les 15:29
+0
-0
El Cameron Boyce es meu!! Sigui on sigui
🌟🖤
.
Anònim, 07/07/2019 a les 23:55
+24
-0
Jo ho llegeixo super emocionada però mai mai mai és x mi 🙃💔😂
jajajajajajaxd
Anònima, 08/07/2019 a les 00:01
+34
-0
Hola estic molt sola
Però no passa res
Tinc salut
FEDAC
Anónim d'una escola FEDAC, 08/07/2019 a les 10:03
+0
-0
Es FEDAC qui guanya, qui guany! es FEDAC qui guanya a tothom!
La noia del 2
Anònim, 08/07/2019 a les 10:42
+0
-0
Pots descriuret com ets i per quina lletra comença el teu nom
Noi de 21 anys
Anònima, 08/07/2019 a les 16:37
+0
-0
El teu nom comença per J?
El noi de 21 anys
Anònima, 08/07/2019 a les 18:38
+0
-0
Pot ser que la lletra del teu nom comenci per una A??
Monadaa
Anònima, 11/07/2019 a les 08:46
+1
-0
Que mono el noi de 21 anys no? El que ha escrit es brutaal
Pel de 21 anys
Anònima, 11/07/2019 a les 08:48
+1
-0
Si us plau dona mes informacio! Es precios el que has escrit!!