CONVERSES: «El polvo de la meva vida...» [CAP. 16]

CONVERSES: TEMPORADA 1

| 04/07/2019 a les 15:29h
Arxivat a: CINEMA I TV , #LVSSA #Converses #cap1
 
Imatge il·lustrativa
Ja és aquí un nou capítol de «LVSSA». Amb aquesta publicació continuem una col·lecció de diferents volums que formaran una història continuada sobre adolescents... una història amb una sorpresa final mai vista fins ara.

SI ET VAS PERDRE ELS CAPÍTOLS ANTERIORS, ET DEIXEM AMB LA PRIMERA I SEGONA  TEMPORADA DE CONVERSES I TAMBÉ AMB EL CAPÍTOL 11. 

 LLEGEIX AQUÍ LA PRIMERA TEMPORADA (CAPÍTOLS DE L'1 AL 5)
 LLEGEIX AQUÍ LA SEGONA TEMPORADA (CAPÍTOLS DEL 6 AL 10)
 LLEGEIX AQUÍ LA TERCERA TEMPORADA (CAPÍTOLS DE L'11 AL 15)


 El següent capítol es publicarà dilluns que ve. 

AQUESTES SÓN UNES CONVERSES DE FICCIÓ PROTAGONITZADES PER ACTORS REALS.


 


Si no pots veure el playbuzz, espera una segons o torna a carregar la pàgina. 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

Contingut relacionat

COMENTARIS

NOOOOO
Anònima, 04/07/2019 a les 18:15
+8
-0
QUINA INTRIGA JA VULL VEURE EL SEGUENT!!!
Uee
Anònima, 04/07/2019 a les 19:18
Interessant
+60
-0
Mariona ja tocava una mica d'acció jajaja
Hola
Anònima, 04/07/2019 a les 19:20
+25
-11
Molt guai el polvo amb l'Uri però a mi sempre em tirarà #Jurés jajaja Tant de bo la Mariona tingui algun lio joo que és la única que no en té, so unfaiir
Molt bonic però....
Anònimaaaa, 04/07/2019 a les 19:41
+7
-6
Molt bonic i tal però no podia ser #Jurés!!!! Era moooooooooolt millor!!!!!!
A mí
Anònim, 05/07/2019 a les 12:28
+4
-1
A mí no m'agradava gens Jures i ara estic orgullosa 😂
Tot i que l'Ares amb l'Uri tampoc m'agrada molt, perquè l'Ares no es mereix a l'Uri.
Madremia
Anònim, 04/07/2019 a les 20:50
+27
-2
A mi aquesta gent em continua semblant molt joveneta... Vale que l'Uri en té 17 però els altres com 14, van com una mica a saco no?
Buaa
Anònim, 04/07/2019 a les 21:20
+3
-0
Que topp
Tuu
Anònim, 04/07/2019 a les 21:21
+11
-0
Necesito serieee
Propostaa
Anònim, 04/07/2019 a les 21:24
+11
-0
L'altre dia llegint els comentaris vaig veure que estaven parlant de conèixer penya i tal. Estaría molt be que algú fes un grup de watss i passi el enllaç per els comentaris o poseu instas i ens coneixem
😏😏
Anònim, 05/07/2019 a les 13:56
+5
-0
Doncs comença tu posant el teu insta.
Buaa
Anònim, 04/07/2019 a les 21:25
+5
-0
Necessito serieee
Tiooo
Anònim, 04/07/2019 a les 22:05
+7
-1
M'hagués agradat que la Judit i l'Ares haguessin fet el polvo XD
ok, tinc un dubte
Anònima, 04/07/2019 a les 22:54
+7
-5
aixo representa q ho fan crios d 14 anys o q representa q son mes grans. vaia xq (la penya q faci el que vulgui) jo amb 14 en prou feines tenia un pico cada 3 mesos😂
...
Anònim, 08/07/2019 a les 18:50
+5
-0
Jo tinc 14 anys i encara no m he liat ni pico ni res
Emmm hola?
Anònim, 09/07/2019 a les 00:25
+0
-0
Jo tinc 16 i ni un picó xavals jajajajaj
Així que no us agobieu... Quan arribi arribarà tampoc s'acabarà el món
Batua!
Anònim, 04/07/2019 a les 23:11
+5
-0
L'Aréss se pose les boteeess
Dubte
Anònim, 05/07/2019 a les 01:42
+4
-0
La peli surtira al cine no??
En pkab si surt surtira en catala o castella?
I quants anys teben l'uri l'ares la mariona... pq en el trailer es veuen bastant petits.
12 de juliol
Anònimaa, 09/07/2019 a les 10:55
+1
-0
Ahir va sortir anunciat a TV3
Surt al cine al 12 d juliol i en catala.
Em sembla qud l'Uri té 17 anys i els demés 14.