CONVERSES: «El polvo de la meva vida...» [CAP. 16]

per @henry__blond, 4 de juliol de 2019 a les 15:29 |
Ja és aquí un nou capítol de «LVSSA». Amb aquesta publicació continuem una col·lecció de diferents volums que formaran una història continuada sobre adolescents... una història amb una sorpresa final mai vista fins ara.

SI ET VAS PERDRE ELS CAPÍTOLS ANTERIORS, ET DEIXEM AMB LA PRIMERA I SEGONA  TEMPORADA DE CONVERSES I TAMBÉ AMB EL CAPÍTOL 11. 

 LLEGEIX AQUÍ LA PRIMERA TEMPORADA (CAPÍTOLS DE L'1 AL 5)
 LLEGEIX AQUÍ LA SEGONA TEMPORADA (CAPÍTOLS DEL 6 AL 10)
 LLEGEIX AQUÍ LA TERCERA TEMPORADA (CAPÍTOLS DE L'11 AL 15)


 El següent capítol es publicarà dilluns que ve. 

AQUESTES SÓN UNES CONVERSES DE FICCIÓ PROTAGONITZADES PER ACTORS REALS.


 


Si no pots veure el playbuzz, espera una segons o torna a carregar la pàgina. 
També hauries de llegir
Fa 16 setmanes

CONVERSES: TEMPORADA 1

Fa 13 setmanes

CONVERSES: TEMPORADA 2

Fa 11 setmanes

CONVERSES: TEMPORADA 3

Participació
Dubte
Per Anònim el 5 de juliol de 2019 a les 01:42
6   0
La peli surtira al cine no?? En pkab si surt surtira en catala o castella? I quants anys teben l'uri l'ares la mariona... pq en el trailer es veuen bastant petits.

12 de juliol
Per Anònimaa el 9 de juliol de 2019 a les 10:55
3   0
Ahir va sortir anunciat a TV3 Surt al cine al 12 d juliol i en catala. Em sembla qud l'Uri té 17 anys i els demés 14.
Batua!
Per Anònim el 4 de juliol de 2019 a les 23:11
8   0
L'Aréss se pose les boteeess

ok, tinc un dubte
Per Anònima el 4 de juliol de 2019 a les 22:54
9   5
aixo representa q ho fan crios d 14 anys o q representa q son mes grans. vaia xq (la penya q faci el que vulgui) jo amb 14 en prou feines tenia un pico cada 3 mesos😂

Emmm hola?
Per Anònim el 9 de juliol de 2019 a les 00:25
2   0
Jo tinc 16 i ni un picó xavals jajajajaj Així que no us agobieu... Quan arribi arribarà tampoc s'acabarà el món
...
Per Anònim el 8 de juliol de 2019 a les 18:50
6   0
Jo tinc 14 anys i encara no m he liat ni pico ni res
Tiooo
Per Anònim el 4 de juliol de 2019 a les 22:05
8   1
M'hagués agradat que la Judit i l'Ares haguessin fet el polvo XD

Buaa
Per Anònim el 4 de juliol de 2019 a les 21:25
6   0
Necessito serieee

Propostaa
Per Anònim el 4 de juliol de 2019 a les 21:24
13   0
L'altre dia llegint els comentaris vaig veure que estaven parlant de conèixer penya i tal. Estaría molt be que algú fes un grup de watss i passi el enllaç per els comentaris o poseu instas i ens coneixem

😏😏
Per Anònim el 5 de juliol de 2019 a les 13:56
7   0
Doncs comença tu posant el teu insta.
Tuu
Per Anònim el 4 de juliol de 2019 a les 21:21
12   0
Necesito serieee

Buaa
Per Anònim el 4 de juliol de 2019 a les 21:20
4   0
Que topp

Madremia
Per Anònim el 4 de juliol de 2019 a les 20:50
29   2
A mi aquesta gent em continua semblant molt joveneta... Vale que l'Uri en té 17 però els altres com 14, van com una mica a saco no?

Molt bonic però....
Per Anònimaaaa el 4 de juliol de 2019 a les 19:41
8   6
Molt bonic i tal però no podia ser #Jurés!!!! Era moooooooooolt millor!!!!!!

A mí
Per Anònim el 5 de juliol de 2019 a les 12:28
6   1
A mí no m'agradava gens Jures i ara estic orgullosa 😂 Tot i que l'Ares amb l'Uri tampoc m'agrada molt, perquè l'Ares no es mereix a l'Uri.
Hola
Per Anònima el 4 de juliol de 2019 a les 19:20
26   11
Molt guai el polvo amb l'Uri però a mi sempre em tirarà #Jurés jajaja Tant de bo la Mariona tingui algun lio joo que és la única que no en té, so unfaiir

Uee
Per Anònima el 4 de juliol de 2019 a les 19:18
62   0
Mariona ja tocava una mica d'acció jajaja

NOOOOO
Per Anònima el 4 de juliol de 2019 a les 18:15
9   0
QUINA INTRIGA JA VULL VEURE EL SEGUENT!!!