JO MAI MAI coses fastigoses que tots hem fet algun cop

| 05/07/2019 a les 10:42h
Arxivat a: OCI, jo mai mai, amics
 
Imatge il·lustrativa
Hem preparat una nova edició del conegut joc del JO MAI MAI.  Si no hi has jugat mai, has de saber que si la situació que s'explica l'ha fet algun cop, has de beure. Si no ho has fet mai, no has de beure. 

 


Si no pots veure el playbuzz, espera una segons o torna a carregar la pàgina.

 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Jo mai mai
Anònim@, 05/07/2019 a les 11:49
+24
-0
Basicament he begut a tot puajajajajajjaja, algú més??
X2
Anònim, 05/07/2019 a les 12:31
+2
-0
Jo igual jajaja
jahshshs xd jo tmb
Aloe Vera, no fumeu porros, sino sumitos, 06/07/2019 a les 17:07
+0
-0
me tocat i despres ho he olorat, me pixat a la dutxa, em fa pal dutxar-me... BUAA com acerteu . Saluts adolescentss
pd tst hugoo
casi totes
Anònima, 05/07/2019 a les 17:48
+23
-2
jaja que onda no? tots hem fet aquestes coses algun cop
X2
Anònim, 05/07/2019 a les 23:11
+1
-0
Jo tmb
😂
Anònim, 05/07/2019 a les 23:16
+7
-0
Ki digui k n menteix😂😂😂
.
Anònim, 05/07/2019 a les 23:28
+6
-0
Tu penya digueu la veritat tots heu fet tot algun cop en la vostra vida
Dirigit a redacció
Anònim, 06/07/2019 a les 11:06
+25
-4
Bona tarda, volia comentar-vos que no em sembla gens bé que desnaturalitzeu una cosa tant natural com olorar-se les parts íntimes dient que es fastigós. D'aquesta manera nens i nenes acaben sense fer-ho mai, i ens trobem amb noies de 15 anys que no saben on tenen el forat de la vagina, perquè no s'han tocat ni mirat mai la vulva perquè "fa fàstic". Sé que vosaltres per exemple doneu veu a que la masturbació és bona i això està genial, però olorar-se les parts íntimes no hauria d'estar dins d'una llista de coses fastigoses.
Siguem tots una mica més humans i desfem-nos de tabús respecte a la sexualitat!

Gràcies
Like si euu..
Anònim, 06/07/2019 a les 23:58
+5
-0
Like si algún dia eu xupat un boli abans de deixarli algu
Buaaaa😂😂