Això és el que no suporta cada signe de l'horòscop

per Adolescents.cat, 5 de juliol de 2019 a les 09:37 |
Els astres no són l'únic que et defineix, evidentment. Però hi ha característiques comunes entre les persones d'un mateix signe de l'horòscop. Què és allò que no suporta cada signe de l'horòscop? Tingues en compte que saber el teu ascendent t'ajudarà a entendre-ho!

 
Participació
...
Per Anònim el 6 de juliol de 2019 a les 10:34
3   0
Com és que m'identifico amb tots els signes?

casualitat
Per Anònima el 7 de juliol de 2019 a les 12:42
0   0
a vegades casualitat
Mare meva
Per Anònima el 5 de juliol de 2019 a les 22:43
2   0
A veure jo crec que és obvi que siguis del signe que siguis, a ningú li agrada que el critiquin, les injusticies, que els ignorin, que els menteixin, etc. Vull dir que a ningú li agrada res d’això (o almenys a mi xd)

lleo
Per Anònima el 5 de juliol de 2019 a les 19:44
4   1
que els critiquin??😂 me la pela bastant

clavao
Per Anònima capricorn el 5 de juliol de 2019 a les 18:59
3   0
que s' intentin aprofitar de la bondat, que vagi na pastar, que bons tenim pero no som tontos

Emm
Per Anònim el 5 de juliol de 2019 a les 17:48
8   0
Bueno jo no soporto totes les coses q surten aquí 😅

Començeu a ratllar
Per Anònimaaaa el 5 de juliol de 2019 a les 12:37
16   3
Mira ja m'esteu ratllant, als balança sempre ens poseu coses relacionades amb una balança (una que equilibra el "bé" i el "mal"), per exemle que si no suporta les injustícies, que si vol la igualtat, que si li agrada l'equilibri.... Sempre ens reflectiu coses obvies i als altres signes els hi dieu coses més útils!!!

Verge
Per Anònim el 5 de juliol de 2019 a les 12:30
1   0
Bueno es q jo sóc egoista😅