Parlem amb en Miki Núñez

per Redacció, 8 de juliol de 2019 a les 15:55 |

L'exconcursant d'OT Miki Núñez visita Adolescents iCat, que aquest cop ha traslladat el seu plató al CCCB per participar en la inauguració del #GrecJove. El cantant ens ha avançat algunes novetats sobre el seu disc i ens ha revelat algunes curiositats. 


El Miki no s'escapa dels jocs que li tenim preparats ni de respondre TOTES les preguntes del nostre temut interrogatori íntim.




 
Participació
Ajuda 6plau!!!
Per Noia 14 anys el 9 de juliol de 2019 a les 16:52
1   0
Hola mac@s! Demà tinc la meva 1a cita i estic una mica (bé, una mica bastant tirant a MOLT)... Crec que no sabré que dir, ni que fer... Teniu algún consell per trencar el gel en una cita? Moltíssimes gràcies bonics i boniques!!! ❤️

Ajuda 6plau!!!
Per Noia 14 anys el 9 de juliol de 2019 a les 16:50
3   0
Hola mac@s! Demà tinc la meva 1a cita i estic una mica nerviosa (bé, una mica bastant tirant a MOLT)... Crec que no sabré que dir, ni que fer... Teniu algún consell per trencar el gel en una cita? Moltíssimes gràcies bonics i boniques!!! ❤️

en cuants articles ho has posat?
Per Anònim el 10 de juliol de 2019 a les 19:00
0   0
copia i pega, no t alteris, mira cpmença amb un, bon dia com estas i ja comenseu conversa, no se... pregunta-li que li agradaria estudiar id e mes, no et tallis
Traki