7 secrets d'adolescents catalans que mai han confessat a ningú [VOL. 365]

| 10/07/2019 a les 11:00h
Arxivat a: OCI, secrets
 
Imatge il·lustrativa
Arriba una nova edició amb totes les confessions que ens feu arribar a la redacció d'Adolescents.cat!

Per cert, que el llibre 500 SECRETS ADOLESCENTS segueix sent el llibre juvenil més venut d'aquestes últimes setmanes! El preu és de 9,95€, i hi trobareu més de 300 secrets inèdits mai publicats i un recull dels més forts que s'han escrit al llarg d'aquests ultims mesos.

 




 
Versió sense playbuzz

Noia, 15 anys
No sé per què, però de vegades em faig l'interessant intentant semblar esquerrana quan sóc dretana. Crec que ho faig perquè la gent es pensi que sóc especial. Penós XD.

Noia, 17 anys
El meu exnòvio va trencar amb mi farà com un mes i gràcies això he pogut conèixer més a un dels seus millors amics (és un noi que m'ha ajudat moltíssim). Ell m'ha anat dient el que feia el meu ex (lligant amb tot el que es mou). El que no sap és que em comença a agradar i crec que jo a ell també li agrado. Parlem per whatsapp de tota mena de coses i està planejant venir a visitar-me i tot.

Noia, 16 anys
Els meus pares són homòfobs i racistes. No em deixen sortir a la nit tot i que vagi amb la colla ni anar a córrer durant el dia encara que passi per llocs plens de gent (visc en una ciutat d'uns 15.000 habitants). Sempre m'han tingut molt lligada a ells. No em sento de la família i no puc fer res perquè a sobre és súper petita. Gràcies a ells fa anys que no veig als tiets i al meu únic cosí i sempre dic que no en tinc perquè realment és com si no en tingués. És horrible haver de dir que no suportes els teus pares, la majoria pensen que ets immadura i de gran ho veuràs diferent però és que no suporto la seva forma de pensar. No els hi puc explicar res perquè només em fan sentir més miserable i sempre que faig una cosa de la qual estic orgullosa a ells no els hi agrada i em fan sentir fatal. Exemple: Marcar un gol (no els hi agrada que jugi a futbol, esport de nens, oi?).

Noi, 15 anys
Sempre que em quedo sol, em mola moltíssim córrer en boles per casa amb la música súper alta. 100% recomanable.

Noia, 13 anys
Resulta que m'havia de quedar uns dies a dormir a casa dels meus avis. Una de les nits em vaig ficar molt calenta i vaig començar a masturbar-me pensant que no hi havia ningú despert. De sobte la meva iaia va entrar a l'habitació a fer-me dos petons... Per sort tenia el llençol posat per sobre i ella no es va adonar de res. Encara que em tallés tot el rotllo, he de dir que em va donar molt morbo que em poguessin pillar i els dies següents ho vaig seguir fent.

Noi, 15 anys
M'agraden els nois (encara no sé si sóc gai o bi) i quasi ningú ho sap. Per sort tinc una amiga a qui li tinc molta confiança. Gràcies a ella em sento molt millor, perquè és l'única que li puc explicar si m'agrada un noi o he vist un tio que em molava. Si encara esteu a l'armari com jo va molt bé buscar algú proper per poder parlar d'això!

Noia, 17 anys
Ja fa temps que estic enamorada de la meva millor amiga. Ens vam veure per primera vegada fa dos anys i, des d'aleshores, hem anat construint una amistat molt especial. Mai m'havia sentit tan a gust amb algú. Però les coses no sempre passen com ens agradaria i un dia vas trobar parella: un noi. El pitjor de tot és que no és un noi qualsevol, és també el meu millor amic. Se us veu feliços i feu bona parella, així que he decidit estimar-te en silenci, encara que això em trenqui el cor. Malgrat tot, no puc evitar abraçar-te cada vegada que en tinc ocasió, o intentar que les nostres mans es toquin accidentalment... T'estimo.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Per la última
Anònim, 10/07/2019 a les 11:40
+35
-1
El pitjor és que quan deies "esquerrana" i "dretrana" estava pensant en la ideologia jajajajajaj
Per la primera
Anònim, 10/07/2019 a les 11:51
+34
-0
Els meus pares estan lluny de ser feixistes, mon pare és un tio culte i me mare no tant però també.
Igualment, quan vaig amb me mare de compres i per exemple veig un collar o anell que m'agrada (Tous, Swarovski, Pandora...) sempre em diu que "on vaig amb això?" "no veus que és de nena?"...

Tot i que és absolutament igual la orientació sexual que tingui, sóc heterosexual i ho tinc totalment clar.
Evidentment em molesta que em diguin això, per tant, t'entenc perfectament.

I per cert: si ningú pot dur alguna cosa de dona sent home (per exemple) qui ho pensa canviar??🤔
Igual
Anònim, 10/07/2019 a les 19:46
+7
-0
Em passa amb la roba. A vegades quan estan ells no m atraveixo a provar-me certa roba.

Córrer amb boles
Anònim, 10/07/2019 a les 13:30
Interessant
+56
-2
Imagino que amb la persiana baixada😂
Tu assegura't que els teus pares no posin càmeres dins a casa O que no entrin en un moment poc oportú
Boles
Anònim, 10/07/2019 a les 23:19
+12
-9
No és per res, no va gens a males eh, però perquè us fa tanta cosa que els vostres propis pares (ta mare t'ha parit) aquells que us han vist créixer, us han vestit, us han dutxat que éreu petits... , ara us fa tanta cosa que us vegin amb boles? Tinc casi 15 anys i jo vaig en pilotes x casa meva si tinc calor i tinc un germà de 24 k també em veu despullada casi cada dia i no m'he mort pas.
Simplement és que no entenc pq a la gent li fa tanta vergonya
Mmmm..
Anònim, 11/07/2019 a les 16:00
+4
-0
Potser és perque no és molt normal entrar a casa i de sobte veure el teu fill o filla corrent per casa despullat/da. Dic jo eh xd. A mi m'es igual que em vegin despullada, siempre em veuen i no m importa, pero jo no podria donar cap explicació si em veuen corrent en boles per casa 😂
A mi me'n fa
Anònim, 11/07/2019 a les 21:11
+1
-0
A mi abans no em feia res però ara que estem fent el canvi és com que necessito més intimitat i no em sento gens còmode anar tota despullada davant la família
Jaaa
Anònim, 11/07/2019 a les 23:39
+2
-0
El. Realitat el que dius té lògica. Personalment a mi em fa vergonya que em vejin despullada (ja siguin els pares, amics...)
Però suposo que és algo que han inculcat.
Ens han ensenyat de petits que hem d anar ben tapadets i que no està bé anar amb boles (quan se suposa que tots som iguals)
Després pk la.gent té inseguretats amb el cos... Jo m'incloc
treballs recerca
Anònim, 10/07/2019 a les 20:32
+10
-0
si us plau, poseu l'enllaç si teniu treball de recerca, que m'encanta fer-los!!!!
Per la que vol treballs de recerca
Anònim, 11/07/2019 a les 10:37
+8
-0
aquí tens el meu d'anorèxia



FAIpQLScE3Oz4fp9awXzDgb4BLt7oU5k2wfG9aa_6C85vXxe3tH2_VQ/viewform?usp=sf_link
Noia q es fa l’interessant
Anònim, 10/07/2019 a les 23:19
+9
-1
Jurat que jo faig el mateix!!!!!! Pensava q era la única!😂
pels de l’armari
Anònim, 10/07/2019 a les 23:24
+11
-1
aveure gent, si busquem una societat on sens tracti a tots per igual i tots tinguem les mateixes oportunitats hem de fer un canvi de pensament.
si els heteros no han de sortir de l’armari ja que vivim en una societat on la seva sexualitat està normalitzada i nosaltres tampoc ho hauriem de fer.
és tant fàcil com quan et preguntin qui tagrada doncs dius la persona i oblidat del sexe sudala i si no hi ha persona dius tant tranquil/a què et mola.
hem d’esborrar el tòpic de l’armari que ens manté atrapats i avergonyits

bona nit macus
Esquerrana
Anònim, 10/07/2019 a les 23:32
+4
-3
Pues ja et dic jo que ser escarra es una merda no hi ha res fet per nosaltres(els escarrans)
Es millor ser dreta i no fer se l interessant que ser escarra
Se que si no sou escarrans no ho entendreu pero bueno
El de les boles
Anònima, 11/07/2019 a les 00:21
+8
-1
Buah ets el meu ídol😂 sóc fan
Consulta
Anònim, 11/07/2019 a les 03:40
+3
-0



Avui revisant el consultori he vist aquesta consulta i de veritat m'agradaria coneixe't
Esquerrans
Anònim, 11/07/2019 a les 11:03
+2
-2
Els esquerrans no som especials som esquerrans i ja esta no hi ha cap misteri i creu-me que a vegades es una merda perque no tots els bolis van be i jo almenys no puc escriure a la pissarra del insti ja que esborro tot el que escric i es complicat, les tissores ufff diuen que no pero si que canvia i molt. Son moltes coses que per als esquerrans no hi ha i hauria d’haver ja que tambe som persones i no especials.
Treball recerca
Anònim, 11/07/2019 a les 12:47
+8
-0
Adolescents, us deixo un enllaç d’un treball de recerca que he fet per principi de curs a l’insti. És d’anorèxia i bulímia.



FAIpQLScE3Oz4fp9awXzDgb4BLt7oU5k2wfG9aa_6C85vXxe3tH2_VQ/viewform?usp=sf_link

Si us surt separat l’enllaç junteu-ho copiant-ho i enganxeu-ho al google.
El primer cop
Anònim, 11/07/2019 a les 15:48
+2
-0
Era un dia qualsevol. Em trobava a casa de la meva millor amiga com cada dijous. De cop i volta em va dir que si li importava que vingues una amiga seva i jo li vaig dir que no. Total que ems vem posar a veure una peli i sense saber com ens vem posar els tres molt calents i vaig acabar fent un trio
Per l'esquerrana "fake"
Anònim, 11/07/2019 a les 17:49
+4
-0
Bona estratègia, pero segurament no funcioni. Sóc esquerrà i lligo menys que una goma de pollastre.