Les 14 cançons més escoltades d'aquest estiu

per Adolescents.cat, 9 de juliol de 2019 a les 12:16 |
Segur que aquí hi haurà disputes per saber quines són realment les cançons de l'estiu, és per això que hem anat a buscar dades d'Spotify per saber la veritat!

Spotify sempre fa llistes dels hits més escoltats del moment, nosaltres us hem seleccionat els temes que més ho estan petant aquest estiu tant a nivell global com espanyol:

 
 

 
Arxivat a:
CULTURA, hits, estiu, cançons, música
Participació
enserio? Bud Bunny?
Per Anònima el 10 de juliol de 2019 a les 19:18
2   0
si que li agrada a la geent el reggaeton si y mes d' aquest

Algo🤷🏼‍♀️
Per Anònim el 10 de juliol de 2019 a les 14:40
1   0
Allá falta alguna canço de la Lola indigo que també ho esta petant

bad gyaaal
Per Anònim el 9 de juliol de 2019 a les 23:24
0   0
eeeh i la cançó de santa maria de la bad gyal? va arribar a 1 en tendències a youtube. quina ràbia q ara la Rosalia s’hagi fet més famosa per fer una cançó en català quan la Bad gyal ha fet més i molts més cantants.

Cançons
Per Anònima el 9 de juliol de 2019 a les 22:02
1   0
Viendo toda esta lista nomás pienso... como echo de menos las canciones de antes! Con lo bonitas que eran, ahora todas son de este estilo. Que pena que todo se eche a perder.

Aitana
Per Anònim el 9 de juliol de 2019 a les 21:33
4   5
Falta “presiento” d’aitana y morat, que està 24/7 en “Los40” :) y totes les cançons d’Aitana estan en “Los40” 24/7 bufff

jdr
Per Anònim el 10 de juliol de 2019 a les 15:15
0   0
a veure que aqui nomes posen les cançons més escoltades, si no hi ha cap de l' Aitana és pk no té cap cançó que sigui de les més escoltades. PD: Visca señorita #shawmila
Rosalía
Per Anònim el 9 de juliol de 2019 a les 21:12
9   0
Sense culpar-la en cap cas: Fas una cançó criticant els diners, molt bé. Però igualment ja veieu que en fa promo i que es forra amb la cançó, evidentment. Podria semblar extrany que, fent una cançó criticant els diners, et lucris a tope en tots els sentits. Però això és el capitalisme, encara que siguis conscient de que els calers són una merda, sempre busques tenir-ne més... És el que ens han venut.

SANTA MARIA DE LA BAD GYAL
Per Anònima el 9 de juliol de 2019 a les 20:00
4   5
La millor canço joder i no la poseu, ho esta petan!

ehem
Per Anònim el 9 de juliol de 2019 a les 19:02
7   0
sí, hi ha d'haver gustos per tothom, però em sorpren que hi hagi tanta gent que s'escolti algunes d'aquestes cançons...

Ajuda 6plau!!!
Per Noia 14 anys el 9 de juliol de 2019 a les 17:01
2   1
Hola mac@s! Demà tinc la meva 1a cita i estic una mica (bé, una mica bastant tirant a MOLT)... Crec que no sabré que dir, ni que fer... Teniu algún consell per trencar el gel en una cita? Moltíssimes gràcies bonics i boniques!!! ❤️

Cita
Per Anònim el 9 de juliol de 2019 a les 19:31
11   0
Si pots escollir, aneu al cine (a més és el dia de l'espectador, que és més barat). Anant al cine t'estalvies quedar-te sense temes de conversa, silencis incòmodes i similars. I un cop acabada la pel•lícula teniu tema de conversa assegurat (la pròpia pel•lícula). I vaja, si hi ha bon feeling pensa que el cine és un lloc fosc i esteu asseguts junts, algun petó pot caure.
SEÑORITA
Per Anònima el 9 de juliol de 2019 a les 15:32
35   8
You say we're just friends But friends don't know the way you taste, la la la........ En shawn i la camila esteran casats però nomes seran amics eh.

JAJAJAJJAA
Per Anònim el 9 de juliol de 2019 a les 16:34
14   4
Shawnmila: *tenen el seu quart fill* Shawnmila: WE ARE JUST FRIENDS
Shawmila
Per Anònim el 9 de juliol de 2019 a les 16:23
13   4
Viva Shawmila! ❤
En serio
Per Anònim el 9 de juliol de 2019 a les 15:11
50   32
Poseu només una cançó en català? ☹ Corregeixo posant més cançons 🎶: In the night - Oques Grasses ✨ Pau Gasol - Lildami 🏀 Fet d'amor - Portobello ❤ Les teves pigues - Doctor Prats 💁🏻‍♀️ I MOOOOLT MÉS!!! Like si penseu el mateix 🙄

ouchh
Per Anònima el 9 de juliol de 2019 a les 17:23
5   2
em fa mal al cor que diguis que la de les teves pigues de dr prats és d aquest any..... la van treure l any passat ruc
Per el de catala
Per Anònim el 9 de juliol de 2019 a les 16:37
6   3
Si son les cançons en catala i sol una en catala no es culpa de ells. No fiquen mes canćons catalanes perque no son les mes escoltades.
Son les 14 cançons mes escoltades
Per Anònim el 9 de juliol de 2019 a les 15:51
35   7
No cal que siguin totes catalanes no?
❤❤❤
Per Anònim el 9 de juliol de 2019 a les 15:10
64   5
I LOVE IT WHEN YOU CALL ME SEÑORITAAA

no hi val cap
Per Anònima el 9 de juliol de 2019 a les 15:08
43   41
Són totes una merda de las que son ben grosses saps un cagarro tope gran. En Nil Moliner sí que es un màquina i la cançó de la Rosalía aquesta del money man no se com us agrada tant si es la més merda, no es enveja ni res però es que ens fa quedar malament als catalans saps dient que si cumpleanys i que si butellas Mare de Déu🤦🏼‍♀️

Lo de la Rosalia
Per Anònim el 10 de juliol de 2019 a les 13:18
2   0
Que pesats joder. Va dir cumpleanys perquè rimes, sí, podia haver buscat una altra paraula però tampoc cal posar-se així, no? Molts cantants espanyols o catalans també posen paraules en anglès perquè rimi, ja sé que no es el mateix però.. Nose 🙄🤷🏻‍♀️
Amb les faltes en anglès no dieu el mateix
Per Anònim el 10 de juliol de 2019 a les 08:05
4   2
D on ella es es parla català i es diuen coses cm cumple anys.
JAJAJA
Per Anònim el 9 de juliol de 2019 a les 18:22
9   5
Nil who?
nm