Les 14 cançons més escoltades d'aquest estiu

| 09/07/2019 a les 12:16h
Arxivat a: CULTURA, hits, estiu, cançons, música
 
Imatge il·lustrativa
Segur que aquí hi haurà disputes per saber quines són realment les cançons de l'estiu, és per això que hem anat a buscar dades d'Spotify per saber la veritat!

Spotify sempre fa llistes dels hits més escoltats del moment, nosaltres us hem seleccionat els temes que més ho estan petant aquest estiu tant a nivell global com espanyol:

 
 

 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

La Rosalia
Anònim, 09/07/2019 a les 15:02
+42
-14
Rosalia petant-ho
no hi val cap
Anònima, 09/07/2019 a les 15:08
+42
-41
Són totes una merda de las que son ben grosses saps un cagarro tope gran. En Nil Moliner sí que es un màquina i la cançó de la Rosalía aquesta del money man no se com us agrada tant si es la més merda, no es enveja ni res però es que ens fa quedar malament als catalans saps dient que si cumpleanys i que si butellas Mare de Déu🤦🏼‍♀️
Opino casi igual
Anònim, 09/07/2019 a les 16:21
+22
-7
Jo també crec que la Rosalía,la seva nova cançó,no hauria d'estar,perque es una merda,i la majoria (per no dir totes)de Bad Bunny també són una merda
Señorita i Sucker si que m'agraden,pero i han posat cançons masclistes i de merda, i no han posat canços que són bones
nm
Anònim, 09/07/2019 a les 17:04
+7
-12
nil moliner ho peta molt fort💥
JAJAJA
Anònim, 09/07/2019 a les 18:22
+9
-5
Nil who?
Amb les faltes en anglès no dieu el mateix
Anònim, 10/07/2019 a les 08:05
+4
-1
D on ella es es parla català i es diuen coses cm cumple anys.
Lo de la Rosalia
Anònim, 10/07/2019 a les 13:18
+2
-0
Que pesats joder. Va dir cumpleanys perquè rimes, sí, podia haver buscat una altra paraula però tampoc cal posar-se així, no?
Molts cantants espanyols o catalans també posen paraules en anglès perquè rimi, ja sé que no es el mateix però.. Nose 🙄🤷🏻‍♀️
❤❤❤
Anònim, 09/07/2019 a les 15:10
Interessant
+64
-5
I LOVE IT WHEN YOU CALL ME SEÑORITAAA
En serio
Anònim, 09/07/2019 a les 15:11
+50
-32
Poseu només una cançó en català? ☹
Corregeixo posant més cançons 🎶:
In the night - Oques Grasses ✨
Pau Gasol - Lildami 🏀
Fet d'amor - Portobello ❤
Les teves pigues - Doctor Prats 💁🏻‍♀️
I MOOOOLT MÉS!!!
Like si penseu el mateix 🙄
Son les 14 cançons mes escoltades
Anònim, 09/07/2019 a les 15:51
+35
-7
No cal que siguin totes catalanes no?
Per el de catala
Anònim, 09/07/2019 a les 16:37
+6
-3
Si son les cançons en catala i sol una en catala no es culpa de ells. No fiquen mes canćons catalanes perque no son les mes escoltades.
ouchh
Anònima, 09/07/2019 a les 17:23
+5
-2
em fa mal al cor que diguis que la de les teves pigues de dr prats és d aquest any.....
la van treure l any passat ruc
SEÑORITA
Anònima, 09/07/2019 a les 15:32
+35
-8
You say we're just friends
But friends don't know the way you taste, la la la........ En shawn i la camila esteran casats però nomes seran amics eh.
Shawmila
Anònim, 09/07/2019 a les 16:23
+13
-4
Viva Shawmila! ❤
JAJAJAJJAA
Anònim, 09/07/2019 a les 16:34
+14
-4
Shawnmila: *tenen el seu quart fill*
Shawnmila: WE ARE JUST FRIENDS
Ajuda 6plau!!!
Noia 14 anys, 09/07/2019 a les 17:01
+2
-1
Hola mac@s!
Demà tinc la meva 1a cita i estic una mica (bé, una mica bastant tirant a MOLT)... Crec que no sabré que dir, ni que fer... Teniu algún consell per trencar el gel en una cita?

Moltíssimes gràcies bonics i boniques!!! ❤️
Cita
Anònim, 09/07/2019 a les 19:31
+11
-0
Si pots escollir, aneu al cine (a més és el dia de l'espectador, que és més barat). Anant al cine t'estalvies quedar-te sense temes de conversa, silencis incòmodes i similars. I un cop acabada la pel•lícula teniu tema de conversa assegurat (la pròpia pel•lícula).
I vaja, si hi ha bon feeling pensa que el cine és un lloc fosc i esteu asseguts junts, algun petó pot caure.
ehem
Anònim, 09/07/2019 a les 19:02
+6
-0
sí, hi ha d'haver gustos per tothom, però em sorpren que hi hagi tanta gent que s'escolti algunes d'aquestes cançons...
SANTA MARIA DE LA BAD GYAL
Anònima, 09/07/2019 a les 20:00
+4
-5
La millor canço joder i no la poseu, ho esta petan!
Rosalía
Anònim, 09/07/2019 a les 21:12
+9
-0
Sense culpar-la en cap cas:

Fas una cançó criticant els diners, molt bé. Però igualment ja veieu que en fa promo i que es forra amb la cançó, evidentment.
Podria semblar extrany que, fent una cançó criticant els diners, et lucris a tope en tots els sentits. Però això és el capitalisme, encara que siguis conscient de que els calers són una merda, sempre busques tenir-ne més...

És el que ens han venut.
Aitana
Anònim, 09/07/2019 a les 21:33
+4
-5
Falta “presiento” d’aitana y morat, que està 24/7 en “Los40” :) y totes les cançons d’Aitana estan en “Los40” 24/7 bufff
jdr
Anònim, 10/07/2019 a les 15:15
+0
-0
a veure que aqui nomes posen les cançons més escoltades, si no hi ha cap de l' Aitana és pk no té cap cançó que sigui de les més escoltades.

PD: Visca señorita #shawmila
Cançons
Anònima, 09/07/2019 a les 22:02
+1
-0
Viendo toda esta lista nomás pienso... como echo de menos las canciones de antes! Con lo bonitas que eran, ahora todas son de este estilo. Que pena que todo se eche a perder.
bad gyaaal
Anònim, 09/07/2019 a les 23:24
+0
-0
eeeh i la cançó de santa maria de la bad gyal? va arribar a 1 en tendències a youtube. quina ràbia q ara la Rosalia s’hagi fet més famosa per fer una cançó en català quan la Bad gyal ha fet més i molts més cantants.
Algo🤷🏼‍♀️
Anònim, 10/07/2019 a les 14:40
+1
-0
Allá falta alguna canço de la Lola indigo que també ho esta petant
enserio? Bud Bunny?
Anònima, 10/07/2019 a les 19:18
+2
-0
si que li agrada a la geent el reggaeton si y mes d' aquest