Per què la Rosalía està rebent crítiques tan dures?

| 10/07/2019 a les 12:09h
Arxivat a: ACTUALITAT, animals, crítiques, rosalía, abric
 
Imatge il·lustrativa
Fins ara la Rosalía només estava acostumada a rebre bones crítiques i comentaris d’admiració. Però res és per sempre, per primer cop ha rebut dures crítiques dels seus i les seves fans.

Aquest dilluns la cantant i compositora catalana va penjar dues fotografies seguides d’una anterior del diumenge en les que duia un abric igual però en diferents colors per promocionar el seu concert d’aquella nit en un festival d’Holanda.

I quin és el problema? Que aquest abric és el model Foxy de la firma danesa Saks Potts, que val uns 1.550 euros i que està fet amb pell d’animals. La pàgina web de la marca de roba especifica la composició de l’abric: “el teixit principal està fet 100% amb pell de xai; els ribets 100% amb pell de guineu àrtica; i el folre totalment amb polièster.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

🦊🧡🔥☢️⛵️🔸✴️🌅🔥 today HOLLAND (Down The Rabbit Hole Fest) Teddy Widder Stageeeeeeeeee 6:45💋

Una publicación compartida de ROSALÍA (@rosalia.vt) el

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

✨🕊/ Millones ardiendo / Cheques en blanco / subiendo pa’ el cielo y no entrando 🕊✨☁️🕊☁️✨✨✨✨

Una publicación compartida de ROSALÍA (@rosalia.vt) el

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

🍧🐹💕💖🏩🌸🍓👛🐹💕💗🍧🌸🎀🍓

Una publicación compartida de ROSALÍA (@rosalia.vt) el


Molta gent va escriure comentaris com: “T’importen més els teus looks que portar un animal assassinat perquè tu llueixis”; “segueix pagant per animals morts, que divina et deus sentir; “Rosalía no utilitzis els teus abrics de pell que em caus”; “De quants animals morts estàs presumint a la teva foto? Lamentable...”; i molts més!

Per ara la Rosalía no ha dit res al respecte, però pot ser que ho faci en algun moment. I vosaltres, què en penseu?

 




El cantantMiki Núñez visita AdolescentsiCat. El cantant ens ha avançat algunes novetats sobre el seu disc i ens ha revelat algunes curiositats. El Miki no s'escapa dels jocs que li tenim preparats ni de respondre TOTES les preguntes del nostre temut interrogatori íntim.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

yr8iEO´HFEIOHFNEIWOHFNEWIOFHNEIOWÓIehjip
Anònimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa789943, 10/07/2019 a les 13:14
+34
-9
Hola m'encanta Wolfgang Amadeus Mozart, somebody else?
La veritat
Anònim, 10/07/2019 a les 13:24
+91
-54
Crec que més de la meitat que han criticat a Rosalía menjen carn, peix... A la seva dieta (que aquests animals no conten pot ser?)
Escolta mac@
Anònima, 10/07/2019 a les 15:38
Interessant
+139
-59
No em comparis menjar carn o peix, que són aliments bàsics en una dieta equilibrada, amb matar a un animal per aconseguir-ne la pell per motius d'estètica i que tampoc tenen cap necessitat bàsica.
No és el mateix.
jo si
Anònim, 10/07/2019 a les 17:27
+7
-4
jo si que tu comparo, perquee tots dos son essers vius i en altres paisos per una dieta equilivrada el gos es la carn que en menja! els dos son esers vius i punt, no es motiu de comparacio🤷‍♀️
Perdona?
Anònim, 10/07/2019 a les 19:37
+9
-2
Que ens hagin venut com a necessari algo que no ho és no és culpa meva.
Sento dir-te que és el mateix:
Clar, com que ja hi ha el cotó i altres teles per fer servir, no cal la pell d animal però per menjar no? No tenim res més?

ee segle XXI
Anònima, 10/07/2019 a les 21:02
+11
-4
avui en dia es pot mantenir una dieta equilibrada sense alimentar-te de productes animals així que tampoc és necessari
Eii
Anònim, 11/07/2019 a les 00:12
+4
-2
Eiii no son aliments básics pero uenu
es pot viure sense carn
tot I aixi les dices coses están malament
Estc dacord
Anònim, 11/07/2019 a les 00:34
+4
-2
Crec que em el moment que meges xai la pell no s’ha de torar pues si l’utilitzes per fer un ambri ja esta o el que sigui tu la pell no te la menges dons es pot reutilitzar
Pero a la de “escolta mac@“
Anònima, 11/07/2019 a les 03:29
+8
-2
Mira primer q no cal aquí fer-se la xula i després que no cal matar a animals per tenir una dieta equilibrada. Jo soc vegana des dels 12 ara en tinc 15 i estic de salut perfectament per tant, no vinguis ara amb necessitats bàsiques.
Contestant a "pero a la de escolta mac@"
Anònima, 11/07/2019 a les 12:19
+1
-3
Tu xato / xata ves a qualsevol dietista o almenys informa't una mica, que les proteïnes i el que t'aporta la carn i el peix es bàsic per tenir una bona dieta. Tu si tant vegà/vegana ets hauries de saber que si no menjes això t'has de prendre suplements, i tot i així no és el mateix.
Pel que parla de suplements
Anònim, 12/07/2019 a les 11:56
+1
-1
Sí és cert, la B12 és l única vitamina que no podem obtenir gran part dels animals.
Tu creus que no et mèdiques oi? Doncs les vaques i xais que et menges porten una de fàrmacs...
A ver
Anònim, 10/07/2019 a les 13:38
Interessant
+75
-5
Ami a parte también me preocupa más que haga un tema en contra del capitalismo del dinero y eso y ahora venga con abrigos supercaros, etc.
Hipocresia
Anònima, 10/07/2019 a les 15:08
+57
-37
Espero que els que critiquin el seu abric siguin com a mínim vegetarians 🙄
Una aclaració
Anònim, 11/07/2019 a les 10:31
+1
-6
Pels que esteu discutint ara sobre vegetarianisme, veganisme... Ambdós coses, en quant a alimentació, són el mateix. Ser vegà és el mateix que ser vegetarià (en quant a alimentació). La diferència està en que un vegà ho fa per motius etics, per dir-ho d'alguna manera (ex: perquè està en contra de l'explotació animal), mentre que el vegetarià ho fa per motius de salut, per una dieta... [Si menges ous, ets ovovegetarià, si menges lactis, ets lactovegetarià, ambdós: ovolacteovegetarià].
indignacio
Anònim, 10/07/2019 a les 15:21
+32
-46
cadascu pot vestir el que vulgui! ningu te dret a criticar el que fan els altres, que tothom fa coses malament!
molt queixar-vos de que vesteig guineus... pero ve que un tall de carn i algun peix us menjeu a la setmana🤷‍♀️ i aquests que, no conten? o esque nomes podem criticar a famosos quan fan coses aixi?
ja us agradaria poder ser un dells/elles i poder permetraus tantes coses
disfruteu una mica de la vostre vida i deixeu fer elque vulguin a laltre gent, que ningu us ha demsnat opinio!
Home...
Anònim, 10/07/2019 a les 19:41
+2
-0
Crec que cadascú hauria de poder-se vestir com vulgui sempre i quan no impliqui fer mal a altres (nse, digo yo)
L animal no té cap culpa que algú vulgui unabroc de pell.

He de dir que estic molt d acord en el k has dit després: tothom alarmant-se per això, O pk maten a un gos O pk jo que sé què però després tots a córrer a menjar carn a la brasa, paella O uns macarrons gratinats
Espavila
Anònim, 10/07/2019 a les 21:24
+3
-1
La carn i el peix son aliments basics i en canvi matar animals per a fer un vestit k es per presumir doncs no. Deixa de defendre a la rosalia com si fos la teva mare i obre els ulls
Avera mac@
Anònim, 10/07/2019 a les 23:18
+4
-1
Una cosa es menjar carn per alimentarse, una necessitat bàsica i necessaria. No dic que el consum extrem de carn i l’assasinat d’animals sigui correcte, pero en canvia matar i arrancar la pell d’un animal per RAONS D’ESTETICA, que a sobre ja no es cap necessitat com espero que entengueu no em sembla el mes correcte ni de lluny. Que tinguem vida i ens deixem de queixar del que porta la gent? Aixo explicaho als animals morts amb la pell arrancada a tires per enganxarles a un punyeter abric
hipocresia
Anònima, 10/07/2019 a les 15:32
+34
-15
Estic ja farta de la gent, tothom queixant-se dels abrics de pell que porta, però estic segura que molta de la gent que l'ha criticada menja carn i peix, i, endivineu què? Aquets animals també han estat matats pel teu consum! I moltes de les sabates que portem cada dia també porten cuir, i les jaquetes, i els sofàs... no defenso ni molt menys la Rosalía per portar aquests abrics, peró abans de criticar als altres, mirem-nos a nosaltres mateixos, no podem criticar el que fa una latra persona si nosaltres fem el mateix o pitjor.
Veritat
Anònim, 10/07/2019 a les 19:42
+1
-2
Completeny d acord: critiquem a la indústria tèxtil epr matar milers d animals però ningú té en compte els milers de milions d animals que es maten amb l alimentacio.
Emm...
Anònim, 10/07/2019 a les 23:27
+2
-1
I ara jo et pregunto: no en tens prou amb el consum de carn del que tant et queixes (i jo tambe vaig en contra obviament) i ara vas i defenses encara mes assasinats d’animals per portarho enganxat en una jaqueta? Per no parlar de que tens la cara de dir que no ens posem a criticar. Perdona, t’estas escoltat a tu mateix@? Espero que la gent que pensi aixi i llegeixo aixo reflexioni una mica abans de parlar i de dir que callem.
hola
Anònim, 10/07/2019 a les 16:40
+2
-0
q mas os da si nos vamos a morir todos
.
Anònim, 10/07/2019 a les 20:39
+1
-0
Com els abrics els porta la Rosalía, ningú dirà res al respecte,
si fos la Bad gyal qui els portés, li haguessin dit de tot, com quan canta en català o com quan es fa les ungles amb diamantets...
Nose
Anònim, 10/07/2019 a les 20:45
+2
-0
Havera...
Jo estic a favor de que cadascu faci el que vulgui amb la seva vida, sempre i quan no es faci mal als altres. 🤷🏻‍♀️
STOP PLISSS
Anònim, 10/07/2019 a les 20:56
+3
-3
No em sembla bé comparar la dieta amb vestir. La carn i el peix a la dieta són bastant necessaris i no hi ha gaires alternatives. A part, és difícil evitar aquests aliments si no ho fas des de jove o amb molta determinació. En canvi, no portar roba o complements fets de pell d'animal és molt més fàcil d'evitar ja que amb plàstic (poliéster, polipell...) pots fer qualsevol peça de roba i a sobre més barata. Quasi totes les botigues venen la totalitat de la seva roba d'aquest materials. Tot i això, és cert que la indústria de la carn hauria de canviar molt per afavorir el benestar animal. Pot semblar-te malament el que ha fet la Rosalía i no ser vegà (pel que he dit a dalt) però és important saber tot el que pateixen els pobres animals.
Flipo
Maremeva, 10/07/2019 a les 22:32
+4
-1
A ver, si mentres escriviu això teniu in fuet a la mà, molt coherent no em sembla, pareu de queixar-vos d’un abric de pell mentres mengeu carn, es igual d’injust, perque tu disfrutes el sabor de la carn d’un animal durant 5 mins quan ells han estat morts
...
Anònim, 11/07/2019 a les 01:46
+2
-2
m’agradaria aclarar una cosa j q el meu pare es el gestor d’una reconeguda empresa de l’industria carnica i ho visc bastant: la pell de molts abrics d’aquests es la mateixa pell que treuen als animals dels quals s’en aprofitara la carn, de forma que no es mata integrament a animals per aixo. A mes hi ha lleis que ho regulen ja que no esta considerada necessitat basica... (per no parlar d’altres com la llana, que simplement torna a creixer)
.
Anònim, 11/07/2019 a les 02:32
+0
-1
Alomillor no te ni idea del que ha comprat i no sap que esta fet amb animals, ns a primera vista no sembla un abric de pell real, potser l’ha comprat perque es xulo i no s’ha fixat en el detall aquest. En plan que la gent te tot el dret a opinar i que jo estic d’acord en que no esta be, pero alumillor ella no s’ha donat conta, o alumillor els seus estilistes la han volgut vestir aixis ns, el que no ma mola esque la gent li critiqui tan, que segurament ha estat un error o si no, jo que se, tampoc crec que si no hagues penjat les fotos molta gent hagues deixat de comprar abrics de pell, total amb les fotos penjades i tot el hate que hi ha la gent se acojona dels haters i no compra, a part val la pasta.
Viva el planeta terra💜 ale
Hola?
Anònim, 11/07/2019 a les 03:09
+1
-2
Emm la rosalia ha fet una gilipollada, l’abric esta fet d ‘animals y no és el mateix q el menjar, ja q el menjar es per viure. Ella no necessita aquella pell, l’animal sí.9
"
Anònima, 11/07/2019 a les 10:49
+1
-1
Em sembla fatal que rebi aquestes critiques, cadascú és lliure a portar el que vulgui no? Si a tu no et sembla bé que vesteixi així per un x motiu pues ya sta, no t'ho compris però si als altres els hi agrada deixeu-la no? Estic segura de que tots vosaltres algun cop heu portat alguna sabata, chupa de cuero, algun abric que està fet d'animal. Deixeu de criticar tant que tothom és lliure de fer i portar el que vulgui
Hola :) Aclaració
Anònim, 12/07/2019 a les 11:47
+1
-0
La carn no es una cosa basica a la dieta ,avui en dia es mes molt mes facil del que penseu substituir tot aixo i portar una dieta igual o mes sana que una persona que menja carn,llet...

Per tant si que es comparable la alimentanció amb la roba perque estas matant a un animal per el teu propi gust ja sigui perque thagrada el gust a carn o perque thagrada la seva pell.

Ara els que dieu que pot fer el que vulgui perque es decisio seva. Deixa de ser un decisio personal quan fa mal a un altre ser viu.
Ex: jo mato a un gat, i dic q puc fer el que em doni la gana perque es decisio meva. No te sentit.

Tambe es cert que critiquem molt pero despres...pero bueno tothom algun cop ha portat sabates de pell o menjat carn ...pero podem cambiar tot aixo.

Y bueno eso #govegan :)
Srry por la ortografia de mierda

Ah y informaros bien antes de hablar de dietas y eso
Pff
Anònim, 12/07/2019 a les 23:51
+0
-1
A veure gent, matar un animal per la seva pell no hauria d'estar malament si realment la necessites, i si tmb aprofites la carn pues ja esta bé