Netflix prohibirà aquestes escenes en les seves sèries: a favor o en contra?

| 11/07/2019 a les 09:57h
Arxivat a: CINEMA I TV , Netflix
 
Imatge il·lustrativa
Netflix vol eliminar el tabac de les seves sèries. La plataforma ha anunciat que reduirà la presència de persones fumadores en les seves produccions per tal de no "influir negativament en els joves".

Així doncs, es veuran afectades sèries com Paquita Salas, Sex Education, Élite,The Crown o Black Mirror, on els seus personatges deixaran de consumir tabac, a no ser que s'estigui representant un moment històric que requereixi l'ús de cigarretes. Per tant, escenes com les del gif de més avall desapareixeran les temporades vinents.

Resultado de imagen de sex education smoke gif

Segons informen diversos mitjans, Netflix ha pres aquesta decisió després de rebre crítiques per l'informe publicat per Truth Initiative. En el document s'explicava que les ficcions d'aquesta plataforma contenien més de 1.209 escenes on els seus personatges apareixien fumant, una dada que no va agradar a moltes associacions. Esteu a favor o en contra d'aquesta mesura.

 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

K merdes??
Anònima, 11/07/2019 a les 10:19
+11
-1
A veure, veure a algu fumar no em fara voler fumar. A més amb això de veure gent fumar ens hi trobem cada dia... Vull dir hola??
A veure
Anònim, 11/07/2019 a les 10:38
+56
-10
Em sembla molt bé que netflix no vulgui que els joves estiguin mal influenciats per les seves sèries, però al cap i a la fi, cadascú farà el que vulgui quan algú li ofereixi un cigarret. No crec que per veure un episodi a X sèrie en que els personatges fumin, tinguis moltíssimes més ganes de fumar.
No sé, és la meva opinió.
A favor
Anònim, 11/07/2019 a les 20:58
+5
-0
Hi estic d'acord pq si ets super friki d'un personatge i et vols assemblar a ell/a i fuma tu potser ho faràs (jo no ho faig però potser hi ha algú al món que si)
A favor
Anònim, 11/07/2019 a les 10:39
+50
-33
La gent que diu que està en contra, realment, per què? No heu pensat mai que el problema de que cada vegada més joves fumin sigui perquè s'imaginen com si fossin els personatges de les sèries o de les pel·lícules? Crec que la gent està en la seva sala de confort i no vol sortir a veure la realitat (comparació amb "el mite de la caverna"). Com a mínim voteu a favor a veure si hi ha cap canvi, però vaja, si ja hi doneu que en contra doncs no crec que en el futur altres coses canviïn molt. Com per exemple el canvi climàtic. Molt penjar vídeos de que en 30 anys el món será destruït però després sou els primers en comprar productes embassats en plàstic o anant amb bosses de plàstic pel carrer. Però bueno.... Me anat del tema. El que deia és que, jo personalment cada dia veig a més joves addictes a les drogues, i ns si una pert és per aquestes escenes, però el que si se segur que si és realment per això, jo no vull que 3ls meus futurs fills siguin addictes a aquestes coses. Així que voto a favor d'eliminar aquestes escenes.
Joves
Anònim, 11/07/2019 a les 12:24
+9
-3
A veure, jo no crec que els joves no són imbècils, i saben que el tabac i les drogas els fotran pq són dolents per la salut i no per veure's com el tiu d'una peli O serie, com a màxim podria arribar a fer-ho un nen de 10 anys, però un adolescent? Si fuma es pq vol no pq ho vegi en un personatge.
Tens un cacau mental eh
Anònim, 11/07/2019 a les 13:47
+13
-4
Jo a vegades consumeixo tabac i cannabis, i no ho faig perque ho he vist en sèries ni ho faig per semblar més popular... ho faig i punt, pq faog amb mi mateixa el que vull. Igual q tu estas en el teu dret a no consumir jo estic en el meu dret a consumir... çes sèries reflexen la realitat i no pas la realitat és un reflexe de les sèries... així doncs les sèries sha de veure joves consumint tabac, alcohol i drogues, perque aquesta es la realitat. És com si a una sèrie li eliminessin totes les escenes en que hi ha accions homòfobes per part de certs personatges, shan deliminar per tal de no influïr en la conducte dels joves? NOOOO, cal que estiguin com a representació de la societat...
EN CONTRA
Anònim, 11/07/2019 a les 16:50
+4
-1
No crec que imatges de com algú apareix fumant intervi guin en la decisió de si fumar o no fumar. Primer de tot, aquestes coses ja es veuen al carrer, al institut, a les reds socials, etc... Per tant, no ha deperque condicionar, ja que sinó hauríem de suprimir-ho d'altres llocs primer.
En contraa
Anònim, 11/07/2019 a les 10:56
+31
-7
Els joves no fumen per veure-ho a les series sino perque els influencien persones properes o per fer-se “guay”. No crec que sigui necesari.
Encara no ho heu pillat
Anònim, 11/07/2019 a les 11:16
+14
-4
Avere nosaltres fumarem o no. No ho deixarem de fer ni ho farem perque en unes escenes surti persones fumant. Básicamente perque en el primer exemple de fumadors/es hi han els nostres pares, familias etc... Llavors envés de treure escenes de series que realmente valen la pena no fan una cosa productiva a la seva vida?
Total la gent criticara facis el que facis.
Auuuuu un petonet😘 i sorry per les faltes
Però que collons?
Anònim, 11/07/2019 a les 11:17
+16
-4
Com si aixo influencies a la gent a fumar!
Absurd
Anònim, 11/07/2019 a les 11:41
+4
-0
Hem sembla estúpid censurar aquest tipus d'imatges, les persones que es deixen influenciar però aquest tipus d' escenes tenen poca personalitat y el reste no tenim la culpa, els personatges perden l'esencia que teníen al principi de la sèrie.
Veig bé que a partir d'ara no s'admeten series que continguin aquestes imatges però no canviar als personatges a la meitat de la sèrie.
MACAGUNLAMARAKALSVAPARIR
q q?, 11/07/2019 a les 11:43
+5
-0
"Oh no la princesa Margarita està fumant una cigarreta, haurem de treure aquesta escena no vagi a ser q influeixi als jovesSs ..." I UNA MERDA
Aquesta no és la solució, cutres o esq ara s'hauran d fotre a eliminar escenes pq poden ser perjudicials q coi és això ni q tinguessim quatre anys...
Q treguin escenes d les sèries i a veure a qui li fa gràcia. Ah i x cert en moltes ocasions a les sèries o pel.lícules el moment en q un personatge surt a fumar-se una cigarreta, és el q t'ensenya un segon tranquil i íntim en el q el personatge està simplement, estant. Potser pensant en el passat o en el futur..o distreient-se del seu voltant, o compartint un moment amb algú altre... Em sembla una tocada d kllons molt gran q aquestes escenes les eliminin x tothom aixi, sense opció, i si volies veure la sèrie tal i com la van fer ho sento però netflix no et deixa. Siusplau q estem parlant d'una cigarreta, hi ha pelis i sèries a netflix x majors d 18 anys..amb contingut molt més explicit...drogues, violencia, sexe entre altres coses.. i ara es posen aixi pels cigarrets d les sèries?
Doncs mira q bé.
A favor
Anònima, 11/07/2019 a les 12:11
+6
-1
Dieu que veure gent fumant a les sèries no influència però la realitat és que així normalitzen el tabac i fumar.
Tonteria
Anònim, 11/07/2019 a les 12:24
+3
-0
Si no ho veuen a ma seria ho veuran al carrer aixi k...
Peaky Blinders
Anònimaa, 11/07/2019 a les 12:24
+2
-0
Si fan aixo, eliminaran per complert Peaky Blinders? Es que basicament es passen el dia i la nit fumant tabac, i m'agrada massa aquesta serie com perque ara l'eliminin
aviam...
Anònim, 11/07/2019 a les 12:26
+1
-0
poden treure les escenes fumant pero quan estic al carrer es imposible no veure a algu fumar per tant no lo veig el sentit
A veure
Anònim, 11/07/2019 a les 12:58
+3
-1
Gent jo fumo tabac quan estic nerviosa.
No es perquè les sèries m'influeixen ni perquè és de "guais".
Òbviament si algun dia tinc fills els hi recomanare que no fumin però això serà decisió seva, ni meva, ni dels seus amics, ni de les sèries...
A favor
Anònim, 11/07/2019 a les 13:01
+3
-2
Clar que influiexen a la gent a fumar, cada persona es un món diferent i hi ha persones que es deixen influienciar molt fàcilment, les escenes on surten gent fumant es un dels factors que incita a les persones a fumar, sobretot als més joves.
I merliii
Anònim, 11/07/2019 a les 13:42
+2
-0
Merli tb es de Netflix I es fuma molt jajajajaja
.
Anònima, 11/07/2019 a les 13:49
+4
-3
Ja de pas podeu treure les escenes de sexe pqe la gent no vulgui tenir-ne o les escenes on cantin pqe la gent no vulgui cantar no et fot
Vaia xorrada, si bases la teva vida en imitar una serie nose digo yo que et compris una personalitat eh
Opinió
Anònim :,), 11/07/2019 a les 16:23
+0
-1
Jo crec q Netflix ho fa pq no sembli q normalitza el fet de q els joves fumin. Vull dir q sí a les sèries es mostra com una cosa normal i no preocupant, els joves podem pensar q al món real pot ser igual. Això pot afectar a gent i sobretot a nens q cada cop comencen a veure aquestes series des de més joves. No és tant q Netflix incita a fumar sinó q ho normalitza.
Opinió
Anònim :,), 11/07/2019 a les 16:25
+0
-0
Jo crec q Netflix ho fa pq no sembli q normalitza el fet de q els joves fumin. Vull dir q sí a les sèries es mostra com una cosa normal i no preocupant, els joves podem pensar q al món real pot ser igual. Això pot afectar a gent i sobretot a nens q cada cop comencen a veure aquestes series des de més joves. No és tant q Netflix incita a fumar sinó q ho normalitza.
Opinió
Anònim, 11/07/2019 a les 19:59
+1
-0
Hola! Crec que a part que estic amb contra, jo em pregunto? i tant alcohol que es una passada lo consumeixen? Dons diría que malament si fem tot lo que veiem!!!!!! Saludos
No té gaire sentit amagar-ho
Anònim, 11/07/2019 a les 21:16
+1
-0
Sincerament crec que es molt absurd treure aquestes escenes de les series. És veritat que no s'hauria de normalitzar tant el consum del tabac però esque la societat en si ja ho ha normalitzat. És a dir, tu vas pel carrer i moltissima gent esta fumant com si res perque es una pràctica que està socialment acceptada. Per tant és absurd intentar-ho amagar en pelis o series.
A veure
Anònima, 11/07/2019 a les 21:29
+2
-0
Emm, la gent no fumarà per veure-ho a pelis i series, igual que si hi ha un peraonatge gay no es "tornaran" homosexuals "magicament" ni gent que hagi vist Crepusculo es "tornarà" Vampir "magicament". Grow. Up.
Em...
Anònim, 11/07/2019 a les 23:35
+1
-0
Entenc que el fet que hi hagi tabac pot fer que l espectador atribueixi certes qualitats O característiques a la gent que fuma.
Però, fumar és el que hi ha en la societat d avui en dia, no té lògica que eliminin aquesta part de la societat
EN CONTRA
Anònim, 11/07/2019 a les 23:52
+0
-0
Crec q es un tema q ingueix els joves ha que es una edat on comences a probar coses noves entre elles el tabac(no tothom) i crec q es important tractar ho
EN CONTRA ❌❌❌
Anònim, 12/07/2019 a les 01:14
+0
-0
Sincerament, trobo q es estupid, les series son series, i el fet de que el joves siguin tan influenciables es culpa del joves i no de les series o pelis.
A més crec q aquestes escenes son les q fan q les series siguin realistes i les fan com un “espejismo” del q es la societat actual.

A favor
Anònim, 12/07/2019 a les 09:58
+0
-0
Penso que si s'eliminen les escenes en què es fumi, es deixarà de normalitzar el tabac, i poc a poc aquesta mesura es tindrà en compte també a l'hora de fer noves sèries o pel·lícules. Lògicament cadascú es lliure i fuma o no en funció del seu criteri. Però penseu q hi ha molts joves inclús adults que són fumadors socials, per tant ja et fas una idea de la gran influència que fa altra gent o un grup, imagina a través de sèries o pel·lícules. Jo crec q no es per semblar-se al teu ídol però si per ser més popular, sobretot a l'inici de l'adolescència q només vols experimentar. El fet de fumar els personatges està inculcat q és més interessant si ho fa i llavors tu també ho veus bé inconscientment. Sincerament, si només a una part de joves els influeix, encara que sigui pocs, trobo que és motiu suficient per fer-ho.
No ho veig ben bé així
Anònim, 12/07/2019 a les 15:27
+1
-0
Mireu, això que tants dieu de que veure un personatge fictici a una sèrie fumant no us influirà en la vostra decisió de ser fumadors o no entenc que ho penseu, però jo trobo que no és ben bé així la influència d'aquestes imatges que recau sobre nosaltres, em dona la sensació que és més bé inconscient. No sé si m'explico. Penso que el fet de que les persones estiguem tan exposades durant el nostre dia a dia a imatges de persones fumant o a persones fumadores en general fa que, com passa amb altres tantes coses, aquesta situació es normalitzi. Hi ha hàbits que no s'haurien de potenciar tal i com es fa i és per això que si que estic a favor d'aquesta mesura.
i la violència?
Anònim, 12/07/2019 a les 20:23
+0
-0
Abans que el fumar preferiria que treguessin la violència gratuïta... però en qualsevol cas, comparat amb el que es sortia abans, ara a les series/pel.lis es fuma molt menys
En contra