12 llocs turístics molt famosos on està prohibit fer fotos

per Adolescents.cat, 11 de juliol de 2019 a les 10:15 |
T'imagines anar de viatge i no poder fer fotos? Això en l'actualitat és totalment impensable. Però és cert que en molts llocs turístics del món, les fotografies han provocat alguns desastres, aglomeracions, problemes a la gent local... És per aquests i altres motius que mai podràs fotografiar cap d'aquests 12 llocs turístics tan famosos:

 
 



El cantantMiki Núñez visita AdolescentsiCat. El cantant ens ha avançat algunes novetats sobre el seu disc i ens ha revelat algunes curiositats. El Miki no s'escapa dels jocs que li tenim preparats ni de respondre TOTES les preguntes del nostre temut interrogatori íntim.  
Participació
un segon
Per Anònim el 12 de juliol de 2019 a les 14:14
1   0
sóc l'únic/a al que li surt "El Pantàgon"?😂😂

Per el/la de mentida
Per Anònim el 11 de juliol de 2019 a les 21:34
1   0
Alla posa d us comercial, no personal😅🤦

Per el/la de mentida
Per Anònim el 11 de juliol de 2019 a les 15:43
7   0
Alla posa d us comercial, no personal😅🤦

A roma
Per Anònim el 11 de juliol de 2019 a les 15:37
15   2
Jo he anat i he fet fotos a la capella sixtona,😂 crec q no em va veure ningu ajjajja

Torre Eiffel
Per Anònim el 11 de juliol de 2019 a les 13:41
4   5
Jo a la Torre Eiffel a la nit m'hi vaig fer fotos

Llegeix
Per Anònim el 11 de juliol de 2019 a les 16:32
9   0
Llegeix bé, diu per ús comercial.
pam
Per Anònimaaia el 11 de juliol de 2019 a les 13:36
15   3
si esta prohibit fer fotos a aquests llocs d’on surten les fotos que acompanyen el nom de cada lloc? avui no dormo.

Mentida
Per Anònim el 11 de juliol de 2019 a les 13:28
0   1
A la Torre Eiffel sí que es poden fer fotos de nit, jo he estat i no hi havia cap indicació que rt digués que no poguessis fer

Tonto