La família de Cameron Boyce confirma com va morir l'actor

11 coses que potser no sabies de l'actor de Disney Channel Cameron Boyce

| 11/07/2019 a les 10:30h
Arxivat a: ACTUALITAT, Cameron Boyce, Disney Channel
 
Imatge il·lustrativa
La família de Cameron Boyce va explicar aquest dimecres a la nit que l'actor havia mort a causa d'un atac d'epilèpsia. Les declaracions dels seus pares arriben després que alguns mitjans publiquessin informacions diverses sobre les possibles causes de la mort de l'artista.

Boyce era uns dels artistes més coneguts de Disney Channel gràcies als seus papers a la sèrie Jessie, on interpretava Luke Ross, i a les pel·lícules "Mirrors", i "Descendants".


Aquests últims anys l'actor s'havia involucrat en diverses activitats benèfiques. El mes de març passat, va ser premiat per la seva feina en una fundació sense ànim de lucre que va aconseguir recaptar més de 30.000 dòlars per a construir pous d'aigua potable a l'Àfrica.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Like si
Anònima, 11/07/2019 a les 11:16
+27
-0
Like si era el teu crush de la infància💔 Rip Cameron 😭
Vosaltres a lo vostre
Anònima, 11/07/2019 a les 11:16
Interessant
+104
-36
però ja se sap de fa temps açò, sempre publiqueu tot en un dia o dos de retard quan ja no fan falta les noticies.
Perdona
Anònim/a, 11/07/2019 a les 17:43
+32
-7
Aver que no son flash saps?? O sigui si vols mes rapidesa et muntes tu la teva conta i ho fas tu, que criticar sens dona molt b pero despres..
.
Anònim, 11/07/2019 a les 11:39
Interessant
+81
-4
Pq ell? Sempre es moren les persones que necesita el món. Descansa en pau Boyce
🤯😪😪🥺
Anònim, 11/07/2019 a les 11:47
Interessant
+73
-5
Va marcar la infancia de tothom, sempre et recordarem.❤️❤️😪🥺
Reflexioneu amb això:
Anònim, 11/07/2019 a les 12:44
+43
-37
Una llastima que totes aquestes persones que cada dia moren de gana o monen ofegades al mar Mediterrani escapant dels horrors del seu país, no es diguin Cameron Boyce.

Reflexioneu...
joe
Anònima, 11/07/2019 a les 19:31
+13
-2
totalment d'acord pero tu no "coneixes" les persones q es moren d gana o ofegades…
que tindra a veure
Anònim, 13/07/2019 a les 11:38
+0
-0
estic d' acord pero a veure, no se que tindra de veuer aquestes persones que morende gana, que ja se sap i nomes espero que aquestes ONG com unicef facin arrivar les donacions o els portin menjar a aquestes persones, de moment no es nota la ajuda, pero bueno, si aurien dep arlar mes d'aquestes noticies, pero ara es tracta d' una estrella de la infancia que ha mort molt jove.
Rip
Anònim, 14/07/2019 a les 14:33
+0
-0
Precisament Cameron era una persona que lluitava per evitar aquestes situacions, que utilitzava la seva fama i "poder" per fer del món un lloc millor.
epilepsia eh
Anònima, 11/07/2019 a les 13:04
+19
-4
no se quina malaltia tenia pero debia ser greu, pobret
Pq?😩😭
Anònim, 11/07/2019 a les 15:32
+30
-3
Pq desitjo que tot aixo sigui una mentida i estigui fingint la seva mort per una amaneça?
Oajala q estigui viu i torni

Anònim, 11/07/2019 a les 16:07
+13
-0
Va marcar la meva infància, quan ho vaig saber em vaig quedar en shoc😭😭😢💔
.
Ola ke ase, 11/07/2019 a les 16:07
+23
-4
Una pena la seva mort, era un gran actor i ballarí i tmb va fer moltes donacions a entitats benefiques, però... Molta gent mor cada dia al Mediterrani i molts d'ells nens per culpa de les guerres i ningú diu res...
Això no vol dir que no lamenti la seva mort, però reflexioneu...
Lol
Anònimpiopio, 11/07/2019 a les 20:58
+2
-0
Algú em pot dit que és la epilèpsia?