La família de Cameron Boyce confirma com va morir l'actor

per Redacció, 11 de juliol de 2019 a les 10:30 |
La família de Cameron Boyce va explicar aquest dimecres a la nit que l'actor havia mort a causa d'un atac d'epilèpsia. Les declaracions dels seus pares arriben després que alguns mitjans publiquessin informacions diverses sobre les possibles causes de la mort de l'artista.

Boyce era uns dels artistes més coneguts de Disney Channel gràcies als seus papers a la sèrie Jessie, on interpretava Luke Ross, i a les pel·lícules "Mirrors", i "Descendants".


Aquests últims anys l'actor s'havia involucrat en diverses activitats benèfiques. El mes de març passat, va ser premiat per la seva feina en una fundació sense ànim de lucre que va aconseguir recaptar més de 30.000 dòlars per a construir pous d'aigua potable a l'Àfrica.
Participació
Lol
Per Anònimpiopio el 11 de juliol de 2019 a les 20:58
2   0
Algú em pot dit que és la epilèpsia?

.
Per Ola ke ase el 11 de juliol de 2019 a les 16:07
23   4
Una pena la seva mort, era un gran actor i ballarí i tmb va fer moltes donacions a entitats benefiques, però... Molta gent mor cada dia al Mediterrani i molts d'ells nens per culpa de les guerres i ningú diu res... Això no vol dir que no lamenti la seva mort, però reflexioneu...


Per Anònim el 11 de juliol de 2019 a les 16:07
13   0
Va marcar la meva infància, quan ho vaig saber em vaig quedar en shoc😭😭😢💔

Pq?😩😭
Per Anònim el 11 de juliol de 2019 a les 15:32
30   3
Pq desitjo que tot aixo sigui una mentida i estigui fingint la seva mort per una amaneça? Oajala q estigui viu i torni

epilepsia eh
Per Anònima el 11 de juliol de 2019 a les 13:04
19   4
no se quina malaltia tenia pero debia ser greu, pobret

Reflexioneu amb això:
Per Anònim el 11 de juliol de 2019 a les 12:44
43   37
Una llastima que totes aquestes persones que cada dia moren de gana o monen ofegades al mar Mediterrani escapant dels horrors del seu país, no es diguin Cameron Boyce. Reflexioneu...

Rip
Per Anònim el 14 de juliol de 2019 a les 14:33
0   0
Precisament Cameron era una persona que lluitava per evitar aquestes situacions, que utilitzava la seva fama i "poder" per fer del món un lloc millor.
que tindra a veure
Per Anònim el 13 de juliol de 2019 a les 11:38
0   0
estic d' acord pero a veure, no se que tindra de veuer aquestes persones que morende gana, que ja se sap i nomes espero que aquestes ONG com unicef facin arrivar les donacions o els portin menjar a aquestes persones, de moment no es nota la ajuda, pero bueno, si aurien dep arlar mes d'aquestes noticies, pero ara es tracta d' una estrella de la infancia que ha mort molt jove.
joe
Per Anònima el 11 de juliol de 2019 a les 19:31
13   2
totalment d'acord pero tu no "coneixes" les persones q es moren d gana o ofegades…
🤯😪😪🥺
Per Anònim el 11 de juliol de 2019 a les 11:47
74   5
Va marcar la infancia de tothom, sempre et recordarem.❤️❤️😪🥺

.
Per Anònim el 11 de juliol de 2019 a les 11:39
83   4
Pq ell? Sempre es moren les persones que necesita el món. Descansa en pau Boyce

Vosaltres a lo vostre
Per Anònima el 11 de juliol de 2019 a les 11:16
105   36
però ja se sap de fa temps açò, sempre publiqueu tot en un dia o dos de retard quan ja no fan falta les noticies.

Perdona
Per Anònim/a el 11 de juliol de 2019 a les 17:43
32   7
Aver que no son flash saps?? O sigui si vols mes rapidesa et muntes tu la teva conta i ho fas tu, que criticar sens dona molt b pero despres..
Like si