La fan fora de l'avió per anar vestida així, què faries si et passés a tu?

per Adolescents.cat, 11 de juliol de 2019 a les 12:08 |
T’imagines pujar a un avió i que et facin baixar perquè la teva vestimenta és “inapropiada”? Això és el que li va passar a Tisha Rowe, una doctora americana, en un vol d’American Airlines que anava de Jamaica a Estats Units.

Una hostessa de vol li va demanar a la Tisha que “es cobrís el cos”. Després d’això, la Tisha, de 37 anys, va publicar a Twitter que s’havia sentit avergonyida i humiliada després d’això. En el mateix tuit va mostrar la seva vestimenta per demostrar que allò no s’aguantava per enlloc:

 
Dies després la Tisha Rowe va fer un altre tuit en el que deia: “El mateix cor, el mateix cervell, el mateix títol. La mateixa persona que et salvaria el cul si hi hagués una emergència a l’avió”.
 
La noia, que volava acompanyada del seu fill de 8 anys, va dir a Buzzfeed News que “en cap moment hi va haver disculpa, ni cap intent de mantenir la meva dignitat en tota la situació”.


Tisha Rowe va arribar a la conclusió que això havia estat una discriminació racista contra el seu tipus de cos. “Estem vigilats per ser negres”, deia en un tuit. I afegia: “Els nostres cossos estan massa sexualitzats com a dones i hem d’ajustar-los per fer que tothom al nostre voltant se senti còmode”. “He vist a dones blanques amb pantalons curts, molt més curts, a dalt d’un avió”.

Al cap de pocs dies l’aerolínia va comunicar que s’havia disculpat amb Rowe i el seu fill i que els havia retornat el preu del viatge: “Estem orgullosos de servir a clients de tots els orígens i compromesos amb proporcionar una experiència de viatge positiva i segura per a tothom que viatgi amb nosaltres”.

El que està clar, és que el mal ja estava fet. Creieu que va ser realment una discriminació racista?
Participació
jsjsjsj
Per Anònima el 12 de juliol de 2019 a les 19:18
0   0
em fa mokta gracia la gent que senxixa tant pels comentaris aquests jsjsjs son lo mas

MASCLISME I RACISME
Per Anònim el 12 de juliol de 2019 a les 15:32
1   0
Quina Penya, mira q dir-li q són ha d tapar.... No tenen cap dret per sobre seu, q passa q si ets blanc tens drets per sobre els negres?? Doncs no. Q passa q si ets home i va ser una mica destapat no passa res, pro si ets dona ets p***?? Doncs no. Que quedi clar q NINGÚ TÉ CAP DRET A DIR-LI A UNA PERSONA COM A DE VESTIR. 😡😡😡😡

xd
Per Anònima el 12 de juliol de 2019 a les 11:34
2   1
jo els hi petava la cara d1

Com?
Per Anònim el 11 de juliol de 2019 a les 23:23
11   0
Inapropiada? Perdona?! Trobo una falta de respecte el que han fet a aquesta dona: si no es fa mal a ningú, ha de poder anar com vol

racisme?
Per Anònim el 11 de juliol de 2019 a les 23:15
13   2
jo crec que el fet que aquesta dona sigui negra no té res a veure. Em sembla ridícul que li diguin que el que porta és inapropiat, no ho és. No se li veu cap de les parts del cos que la societat ha sexualitzat ossigui que... Crec que el que li diuen és de molt mal gust i és sexista, però en aquest cas no crec que l'hagin jutjat per el color de la seva pell... Què en penseu vosaltres??

Meh
Per Anònim el 12 de juliol de 2019 a les 10:32
6   2
"a aQuEStA dOnA lA dIsCrImInEn pEr sEr dOnA i nEGrE cAdA diA dE lA sEvA vIdA"
a veure
Per Anònim el 12 de juliol de 2019 a les 09:31
8   1
Clar que és una discriminació racista, i també és sexista. Una cosa no treu l’altre. Aquesta dona s’ha de menjar que cada puto dia de la seva vida la discriminin per ser dona i negre.
NO ES JUST
Per Anònim el 11 de juliol de 2019 a les 18:28
26   3
perque aquesta persona podria daslvar-te la vida

És igual si et pot salvar la vida o no
Per Anònim el 11 de juliol de 2019 a les 22:56
23   1
Ella té els mateixos drets qie els altres i l'haurien de seixar pujar a l'avió tant ai et pot salvar la vida com si no.
indignacio
Per Anònim el 11 de juliol de 2019 a les 13:54
23   0
hola? no la poden fer fora de l’avio per anar vestida auxi! cadascu te dret a anar vestida com vulgui sense que la gent li jagi de dir res. si se sent orgullosa del seu cos, dons que vesteixi com vulgui! ningu te dret a dirli res!