JO MAI MAI coses que fem durant les vacances

per Redacció, 12 de juliol de 2019 a les 15:00 |
Hem preparat una nova edició del conegut joc del JO MAI MAI.  Si no hi has jugat mai, has de saber que si la situació que s'explica l'ha fet algun cop, has de beure. Si no ho has fet mai, no has de beure. 

 


Si no pots veure el playbuzz, espera una segons o torna a carregar la pàgina.

 
Arxivat a:
OCI, jo mai mai, amics
Participació
Totes
Per Anònima el 13 de juliol de 2019 a les 10:11
3   2
He begut a totes!! 😂😂

JO MAI MAI
Per Anònim el 13 de juliol de 2019 a les 09:42
10   0
M'havia proposat fer deures durant l'estiu i que finalment no he acabat començant fins a dies abans de començar l'escola.

Mai pensava que em passaria a mi
Per Anonima, 15 anys el 13 de juliol de 2019 a les 00:50
29   0
Continuament a les noticies casos de abusos o violacions a menors, i tot això es una cosa que queda molt llunyana, que mai penses que et podria afectar fins que ho fa. L'altre dia estava amb uns amics de festa a la piscina, i reconec q em vaig passar massa amb l'alcohol, no era la meva intenció pero allo va fer que tot acabes malament. Un amic que tinc des de la guarderia amb el que tinc molta confiança em va ajudar tota l'estona i no em va deixar. Avui li he donat les gracies pq es va comportar com un gran amic, pero despres...l'he enganxat explicant-li a un altre amic orgllosament que mentre estava amb mi s'havia posat calent i m'havia tocat tot sense que m'adones. No m'ho puc creure, com una persona amb la que confiava tant ha sigut capas de fer-me això sense el meu permis, sense el meu consentiment, i a part, aprofitant la situació en la que estava. Se que això no te res a veure amb aquest article ni que molta gent ho llegira, pero necessitava explicar-li a algu o aixo em consumira, no puc soportar-ho; crec q tots hauriem de ser menys confats pq quan la gent et falla amb aquestes coses no hi ha volta atras. Si heu arribay fins aqui, apmenys gracies per llegir-ho.

No hi ha dret
Per Anònim el 29 de juliol de 2019 a les 16:56
0   0
Mare meva, encara et parles amb ell O li vas dir que ho sabies O algo?
Resposta al segon comentari
Per Anònima el 14 de juliol de 2019 a les 21:47
0   1
Els meus amics li van dir que era un crack i no paren de recordar-m"ho.
Vergonya
Per Antiinjusticies el 13 de juliol de 2019 a les 21:31
4   0
Em sembla molt lleig i vergonyos que una persona pugui aprofitar-se d'una altra d'aquesta manera, sigui de confiança o no, no pots permetew aquest tipus de comportament. I una pregunta, els seus amics com van reaccionar?
Joder com és la gent
Per Anònima el 13 de juliol de 2019 a les 16:55
10   0
És molt fort, algú en qui confies i et fa tot això, no hi ha dret
Simple curiositat
Per Anònim el 12 de juliol de 2019 a les 23:45
4   0
Per curiositat, podeu deixar per aquí quants dies màxim heu estat sense cagar?? Vull veure el rècord de la gent hahaha

Molts
Per Anònim el 13 de juliol de 2019 a les 18:47
3   0
Massa, la meva mare em diu que un dia em pillara algo per no anar-hi, 15 dies sembla conya pero si ets molt maniatica com jo realment no pots, va molt enserio es passa fatal pero no puc aixi que acabo menjant tope poc y anar a fer pipi menys. Dic 15 perque son els asegurats pero no se si un dia mes o no
Qui no?
Per Anònim el 12 de juliol de 2019 a les 23:11
2   0
Qui no ha fet això hahahahah

.
Per Una noia mooolt bunica, tralarà, TRALARÀÀÀ! el 12 de juliol de 2019 a les 21:16
2   0
La 3 cada puta nit de tot l'estiu😂😬

Falsetis
Per Anònim el 12 de juliol de 2019 a les 19:19
16   0
hi ha gent que diu que no, pero que aixo de pixar a la platja ho ha fet tothom xd😂 que mentirosillos🙄

LA SEGONA
Per Anònima el 12 de juliol de 2019 a les 19:18
8   0
mes que pal, no aguantar-se el pis. Emportat coses de l' hotel el sabo i coses de bany que posen al lavabo

eiii
Per Anònim el 12 de juliol de 2019 a les 16:48
6   0
e vegut a totees! ajajjaj algu mes?