Així és la peli adolescent de què tothom està parlant

per Redacció, 14 de juliol de 2019 a les 10:00 |
"Emocionant", "sensible", "delicada", "fantàstica". Aquests són només alguns dels adjectius que els crítics de cinema han fet servir per descriure La Vida Sense la Sara Amat.

La pel·lícula, en què hi apareixen els actors de Converses, es va estrenar aquest divendres i des de llavors que no ha parat de rebre bones valoracions als mitjans i a les xarxes socials.


La veritat és que la pel·lícula enamora. La història, l'ambientació i els actors fan que t'hi enganxis des del minut zero i fins i tot que t'emocionis en alguns moments. 

I quina història explica La Vida Sense la Sara Amat? El Pep, de 13 anys, està completament enamorat d'una noia del poble dels seus avis, la Sara Amat. Una nit d'estiu la Sara desapareix sense deixar cap rastre. Al cap d'unes hores, el Pep se la troba amagada a la seva habitació. La jove li explica que ha fugit de casa i li demana de quedar-se amb ell. Encara que el Pep sap que el poble sencer l'està buscant, accedeix i es converteix en el seu protector i còmplice durant els últims dies abans que tots dos marxin del poble.

Si la voleu veure, ho podeu fer en tots aquests cinemes:

 
Participació
Nomes a aquests llocs??
Per Anònim el 17 de juliol de 2019 a les 17:32
1   0
Soc de Sant Celoni, i no la fan alla amb les ganes que tenia, una Pena pk haure de anar lluny per veurela i fa pal.

Pelicula
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 14:10
1   1
no ho fan a Puigcerda? Ho podrien estrenar a mes llocs com a Puigcerda.

Pal anar al cine
Per Anònim el 14 de juliol de 2019 a les 23:45
2   0
Açart de al cine es por/podrá veure per alguna plataforma per internet?

aveure nais
Per Anònima el 14 de juliol de 2019 a les 23:27
2   0
la peli ha d ser molt maca ee per tanta història pesats que sou cny per molt q al principi la volgués anar a veure i ara potser també, no fa falta patrocinarla tant

comentari
Per 🏳️‍🌈 el 14 de juliol de 2019 a les 23:01
2   0
m'agrada molt el vostre contigut, i les converses m'agradaven, fins que va surtir tot aquest tema de la película, i si, té bona pinta, pero us esteu repetin molt i li doneu molt poc espai a altres coses que valen més la pena

Comentari positiu
Per Anònima el 14 de juliol de 2019 a les 21:07
7   2
Te bona pinta, ojala pogués anar a veure-la amb algú pero no tinc a ningú (no, cero amics). La vaig veure anunciada a la tv a la cartelera que posen de peliculas i ja em va cridar la atenció.

Q pesats
Per Anònim el 14 de juliol de 2019 a les 19:44
6   0
Sou uns pesats amb aquesta peli x favor q ningú parla.

Agh...
Per Anònima el 14 de juliol de 2019 a les 17:55
13   0
Mireu, sincerament mencanta la vostra pagina, sempre la miro i tal, us segueixo a insta, etc... pero crec que us esteu fent molt pesats ja amb el tema de la película... Us juru que quan he vist aixó a les histories de instagram he pensat: quan sigui una altra vegada la peli aquella... I si, ho era.

Ja està no?
Per Anònima el 14 de juliol de 2019 a les 16:09
24   1
Us repetiu més q l'all, q si q mb la vida sense la sara amat, ojala una vida sense aquesta repetitiva merda de publicitat... Xapeu ja 2 de cada 3 posts parlen de la peli.... q si cony lanirem a veure pesaos

Ehem
Per Anònim el 14 de juliol de 2019 a les 15:36
28   1
1 q pesats sou amb aquesta pelicula 2 nomes ho feu per patrocinarho 3 ningu mha parlat della 4 i la veritat esq tampoc no la veig tan “emocionant”, “fantastica” com dieu almprincipi del post Pero si a algu li agrada jo ho accepto eh era nomes per deixar les goses clares jajja

Aiixx...
Per Anònim el 14 de juliol de 2019 a les 15:33
23   3
Casi ningú parla d'ella. Entre aquesta peli i lo de 'converses' us esteu fent més pesats... 🤦🏻‍♂️

Mmm
Per Anònim el 14 de juliol de 2019 a les 15:27
25   2
Mira q potser encara hi hagués anat però és que sembla que només dieu que la peli es tan bona perquè us paguen, no he sentit a ningu a parlar-ne jajajaajajaj

Sou uns pesats
Per Anònima el 14 de juliol de 2019 a les 15:17
30   0
Cada 1 cosa que penjeu normal en penjeu 5 de la peli aquesta que potser és molt xula però la estic avurrint i ninla he vist.

Mxucnxjd
Per Anònim el 14 de juliol de 2019 a les 11:42
173   8
Què pesats amb la peli eeeh i mira que encara no he sentit a ningú parlar d'ella....

Rtttt