Aquestes són les 10 dones més ben pagades del 2019

per Adolescents.cat, 15 de juliol de 2019 a les 08:42 |
Aquesta setmana Forbes va publicar algunes de les llistes més esperades: les de les persones més ben pagades de l'any.

Forbes ha volgut recalcar que en el rànquing general, hi ha molt poques dones en comparació als homes. Per exemple, en el món de la música, hi ha 39 homes en el rànquing i només 9 dones.

Això sí, en el top 100 d'entreteniment, hi ha dues dones en primera posició. I superen a Messi, Cristiano Ronaldo o Kanye West. Aquestes són les 10 dones més ben pagades d'aquest any en el sector de l'entreteniment:

 
 
Participació
No
Per Anònim el 16 de juliol de 2019 a les 00:32
2   0
No em sembla just que es posin tants diners per pagar a futbolistes cantants etc.. I no per coses com el canvi climàtic osigui penós.

Upss
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 17:00
17   0
Em sembla genial que les dones cobrin tant, però crec que s'hauria de pensar en oferir més diner a dones amb uns oficis més important dels quals no poden faltar actualment. Em refereixo a dones metge, mestres, professores, etc... Però no només a les dones sinó també els homes. No crec que una cantant hagi de cobrar la burrada que cobra i una metge hagi de cobrar la merda que es cobra (incluint les retallades). O com els futbolistes, l'únic que fan és matar-se al gimnàs, fotre cops a la pilota i ja (entenc que també és un mèrit se bo), metre que hi han professores i professors que ajuden a nens a obtindre coneixements, valors, millorar la seva moral i que no estiguin valorats com els futbolistes. Penso que dos dels treballs en els quals s'ha de cobrar més és en el de la salut i l'educació. Ja després es faran nivells, però que un jugador de futbol arribi a cobrar 100 milions d'euros..... I que dones i homes treballadores i treballadors o ja fins hi tot immigrants que fugen de la guerra i que no arribin a final de mes.... Em sembla que la societat no arribarà tant lluny.... "Érase una vez... Un país.. En el que se gritaba más un gol, que una injustícia... ".

.
Per Anònim el 17 de juliol de 2019 a les 01:35
0   0
-Critica al capitalisme -comunisme: oh fuck, here we go again
kim k
Per Anònimaa el 15 de juliol de 2019 a les 15:48
10   1
algú m'explica què ha fet de productiu amb la seva vida la Kim Kardashian??

Resposta
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 16:20
3   1
La kim kardashian com moltes mes famoses, guanyen millions només pujant una foto al seu instagram😂😂😂
ajudaa
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 15:31
1   2
gent com puc fer per guanyar diners?! pd soc menor de 16🙂

La 2
Per AnònimA el 15 de juliol de 2019 a les 12:02
11   0
Algú sap com es diu la 2? No em surt la seva info. Em surt la foto i un anunci 😭

La 2
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 12:42
5   0
És la Kylie Jenner. Però a mi tmp em surt la info.
es aquesta
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 12:40
9   0
Kylie Jenner - 170 milions de dòlars
Kim kardashian
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 11:47
25   0
Soc l’única que pensa que Kim kardashian surt a la foto descompensada?🤦🏻‍♂️

😂😅
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 12:48
1   0
Nop ...😂
Fua
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 11:40
39   0
Crec que la meva família per aconseguir un milió necessitaria 3 vides mínim, ja ni m imagino 80 milions O més. Sento felicitat per elles pk tenen el k volen però em sap molt greu saber que nse si podré anar a la universitat per culpa dels diners. Ja ni m imagino de la gent que no ha pogut tenir estudis O els pobres que no es poden permetre una casa O menjar

I bueno
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 10:45
39   9
Per molts diners que cobrin si fossin homes cobrarien el doble

Em
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 10:05
15   2
Falto jo

fuckkinggmoneeymeen
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 10:03
14   1
Huuula, necessito q m'ajudeu a dir-me maneres d guanyar pasta pliiisssss i quan cobreu x fer-ho i el q sigui🙏🏻

Venent
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 23:28
1   0
Ven coses x wallapop
aviam
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 19:50
2   0
aviam relax perquè legalment fins els 16 no pots treballar. Si a aquesta edat vols més d’aquí uns anys desitjaráa molt més del que tindràs i si vas canviat de feina cada dos per tres no es gens recomenable. Quan vegin el teu curriculum veuran que no durea gaire i opteran per una altra persona.
Hd
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 12:59
7   2
Tinc 14 anys geent, oblideu-vos d treballar amb un bar. I ja faig d cangur xro cobro 5 euro slhora i vull mees passtaa
...